Skip to main content

Antena Group, încă o achiziție de la vânzările de publicitate ale Pro TV

 
Antena Group, încă o achiziție de la vânzările de publicitate ale Pro TV

MUTARE. După Zoe Vasilescu, proaspăt numită VP Sales & Corporate Affairs la Antena Group, compania anunță o nouă numire la vârful vânzărilor. 

Publicitate

Începând cu 1 octombrie Mihaela Vlădău va ocupa funcția de Head of TV Sales în cadrul Antena Group. Ea vine de pe aceeași poziție de la Pro TV, unde a lucrat timp de 13 ani. 

„Venirea Mihaelei completează perfect echipa de vânzări Antena Group. Mă bucur să avem alături un om cu experiența și rezultatele ei”, a declarat Mihai Ioniță, Director Antena Group.

Mihaela Vlădău și-a început cariera de vânzări în presa scrisă, la Pro Sport, la începutul anilor 2000. În anul 2003, a trecut la MediaPro International, unde s-a ocupat, pe rând, de Sponsorhip Sales Manager la Pro TV, iar mai apoi de vânzarea de publicitate pentru Pro Cinema. 

Din 2006, a fost numit Head of TV Sales la Pro TV. 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • "mile milica milogul", ce scrie in stire ? "Plecări de la vârful mai multor site-uri din portofoliul Pro TV." E vorba de site-uri, nu televiziune.
    Mai bine raspunde la intrebari, nu mai devia subiectul:

    La ce iti trebuie "multe televiziuni", cand "Pro TV", pe comercial, face cat "(antena 1, 2, 3 si 4)" la un loc ?
    "peste cativa ani" inseamna 10 ? Vreau sa vad anul care vine, "Antena 1" lider pe comercial in fiecare zi.
    Mai bine ne zici ce a mai facut serialul laudat de tine, "Sacrificiul"... Aseara, foarte slab:
    "Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, cu 9.6 puncte de rating și 25.8 % share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.5 puncte de rating și 14.8 % share."
  • @Doru milogu, se pare ca sfarsitul e aproape - - https://www.paginademedia.ro/2019/10/plecari-de-la-varful-digitalului-pro-tv-sefii-site-urilor-stirileprotvro-sportro-si-perfecte-parasesc-compania

    Nu poti constui ceva de durata fara oameni. Oamenii buni pleaca.
  • "milica" (sau tu esti "mile milogul", sau "Doru milogu" ?), la ce iti trebuie "multe televiziuni", cand "Pro TV", pe comercial, face cat "(antena 1, 2, 3 si 4)" la un loc ?

    Macar cu "Celelalte televiziuni ale lor", grupul "Pro" este pe profit. "Pro Cinema"; redifuzari de filme care prima oara sunt difuzate pe "Pro TV". "Pro Gold", rererereluari de seriale vechi. Pana si "Pro X" da seriale vechi. Doar "Pro 2" ce mai aduce seriale, telenovele mai noi.

    "peste cativa ani" inseamna 10 ? Vreau sa vad anul care vine, "Antena 1" lider pe comercial in fiecare zi.

    Mai bine ne zici ce a mai facut serialul laudat de tine, "Sacrificiul"... Aseara, foarte slab:
    "Visuri la cheie a fost lider de audiență pe toate categoriile de public, cu 9.6 puncte de rating și 25.8 % share pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.5 puncte de rating și 14.8 % share."
  • @Doru milogu - Antena are mai multe televiziuni de succes (antena 1, 2, 3 si 4). Pro tv e singur. Celelalte televiziuni ale lor sunt apa de ploaie. Asa ca mai vedem peste cativa ani,
  • "milica", asa ai zis si acum 5-10 ani. Dar nu s-a schimbat nimic. Tot "Pro TV" e lider pe comercial.
    Vezi luna trecuta, in prime-time, "Pro TV" a avut 7,4 rating, "Antena 1" doar 4,6 pe comercial (aproape 3 puncte diferenta):
    https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-prime-time-septembrie-2019
  • Mile nu este nici-o problema cred ca pro vrea sa scape de oamenii inutile oricum pro va merge si fara ele mereu vor fi aproape dar tot timpul mai departe , si pe deasupra doar birjari au reusit ceva inreste toti au cazut in anonimat sau uni dintre ei sau intors cu coada intre picioare inapoi la pro , te anunt de pe aum ca mare branza nu vor face brendul antenei este o varza

Trimite un comentariu