Skip to main content

AUDIENŢE. Iar şi iar şi iar! Ce rating, Kevin! Singur Acasă audienţe de milioane pe Pro TV. Cifrele Home Alone 2019

 
AUDIENŢE. Iar şi iar şi iar! Ce rating, Kevin! Singur Acasă audienţe de milioane pe Pro TV. Cifrele Home Alone 2019

AUDIENŢE. Doar un meci al Naţionalei - în direct - sau un episod tare din Las Fierbinţi poate să rivalizeze cu clasicul Singur Acasă.

Publicitate

Difuzat a paisprezecea oară consecutiv de Pro TV, Home Alone a "rupt" aseară audienţele. Nu numai că au fost ratinguri mari, dar cifrele au fost şi peste difuzarea de anul trecut.

De altfel, producţia cu Macaulay Culkin a avut o constanţă şi în anii trecuţi, variaţiile fiind foarte mici.

Singur Acasă a fost de aproape două ori peste Antena 1, care avea o ediţie Te cunosc de undeva.

Înainte de audienţa difuzării de aseară, o trecere în revistă a cifrelor din anii trecuţi:

Anul trecut, când a fost difuzat pe 8 decembrie, Singur Acasă ţinea aproape 2,1 milioane de români în faţa televizoarelor.

În 2017, când a fost difuzat pe 9 decembrie, Home Alone era văzut de 2,2 milioane de români.

În 2016, (pe 10 decembrie), filmul cu Macaulay Culkin în rol principal a fost urmărit de 2,5 milioane de persoane din întreaga ţară. La fel şi în urmă cu trei ani.

În 2014 filmul a fost urmărit de 2,7 milioane de persoane, iar în 2013 cifrele au fost asemănătoare.

De notat cifrele de anul acesta pe publicul comercial (18-49 de ani): aproape 40% cotă de piaţă pe publicul tânăr!

Paginademedia.ro prezintă audienţele de sâmbătă, 7 decembrie pe intervalul Singur Acasă - Home Alone (20:00-22:00)

NAŢIONAL. Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la Singur Acasă, clasica producţie cu Macaulay Culkin şi Joe Pesci. Anul trecut, erau aproape2,1 milioane.

Concurenţa pe interval: la aproape un milion de telespectatori în urmă a fost Antena 1, cu Te cunosc de undeva.

Kanal D, cu serialul Moldovenii, avea cifre de trei ori mai mici decât Kevin.

URBAN. Anul acesta, Home Alone a depăşit milionul de telespectatori pe minut la oraşe (anul trecut a fost aproape.

În mediul urban, Antena 1 a fost mai aproape (la 300.000 de telespectatori distanţă).

Locul trei pe interval pentru România TV.

La oraşe, Kanal D a fost mult în spate: locul patru, cu 275.000 de telespectatori.

COMERCIAL. O cotă de piaţă mult peste anul trecut pentru Singur Acasă: aproape 40%. Adică 40% din publicul tânăr care avea televizoarele deschise era pe Pro TV.

Pe publicul tânăr, concurenţa abia s-a văzut.

În cifre absolute: 600.000 de telespectatori tineri la Home Alone, pe Pro TV, faţă de 190.000 la Antena 1 şi puţin peste 100.000 la Kanal D.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 7 decembrie, pe intervalul Singur Acasă - Home Alone (20.00-22.05), la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.207.000 12.4 24.6
2 Antena 1 1.347.000 7.6 15
3 Romania TV 825.000 4.6 9.2
4 Kanal D 823.000 4.6 9.2
5 Antena 3 343.000 1.9 3.8
6 DigiSport 1 231.000 1.3 2.6
7 Pro X 204.000 1.1 2.3
8 National TV 195.000 1.1 2.2
9 TVR 2 169.000 0.9 1.9
10 TVR 1 167.000 0.9 1.9

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 7 decembrie, pe intervalul Singur Acasă - Home Alone (20.00-22.05), în mediul URBAN

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.030.000 10.8 22.5
2 Antena 1 699.000 7.3 15.3
3 Romania TV 459.000 4.8 10
4 Kanal D 275.000 2.9 6
5 Antena 3 213.000 2.2 4.6
6 DigiSport 1 170.000 1.8 3.7
7 TVR 2 111.000 1.2 2.4
8 Pro X 92.000 1 2
9 TVR 1 76.000 0.8 1.7
10 Eurosport 1 76.000 0.8 1.7

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV sâmbătă, 7 decembrie, pe intervalul Singur Acasă - Home Alone (20.00-22.05), pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 606.000 14.1 37.3
2 Antena 1 190.000 4.4 11.7
3 Kanal D 106.000 2.5 6.5
4 DigiSport 1 64.000 1.5 3.9
5 Eurosport 1 47.000 1.1 2.9
6 Antena 3 32.000 0.8 2
7 Romania TV 29.000 0.7 1.8
8 TVR 2 29.000 0.7 1.8
9 Boomerang 25.000 0.6 1.5
10 National TV 24.000 0.6 1.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţele Singur Acasă de anul trecut, AICI


Când vor fi difuzate şi celelalte părţi ale producţiei, Singur Acasă - Home Alone 2 şi 3, AICI

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • "mile", prietenul tau antenist "Teofil" nu comenteaza aici ? Nu lauda "Pro TV" ?
  • bataita pentru antena 1
    dar fratele meu mile nu comenteaza aici, ii e rusine
  • mile nu comenteaza aici ? s-a bagat in barlog ? dezastru pentru antena lui
  • An de an aceleasi dezbateri inutile. Fiecare televiziune isi atrage publicul asa cum considera. Audienta=bani si atata timp cat acest film va face audienta, va fi difuzat in fiecare an. Regula e simpla: iti place, te uiti, nu-ti place, nu te uiti, alegi sa urmaresti sau sa faci altceva. Asa functioneaza piata. Referitor la revelioane, e tot alegerea televiziunilor private daca-l fac sau nu (Televiziunea Romana ar trebui sa-l faca, pentru ca e platita din bani nostri, adica de la buget). Daca ei considera ca cheltuiala cu programele de revelion nu se amortizeaza si nu fac profit sau profitul e prea mic, nu vor face acest program. In general, in noaptea de revelion tinerii aleg sa mearga la concerte, la restaurante, oriunde, numai acasa nu. E o minciuna faptul ca nu stiu cate milioane de oameni stau si se uita la tv, pentru ca foarte multe televizoare sunt deschise doar de decor in acea noapte, doar ca sa zumzaie ceva pe langa cei care se strang acasa la o masa. Nu in ultimul rand, pe publicitari nu-i prea intereseaza sa dea bani in noaptea de revelion (nu generalizez).
  • si eu m-am uitat. si seara si a doua zi in reluare. la ce altceva sa ma uit? la stiri despre psd si despre apap calda din bucuresti? sau la emisiuni de ***...o? mai bine un film de comedie simpatic si usor la care te relaxezi.
  • Un film de comedie , care va fi urmărit și peste 50 de ani . Ce atâtea comentarii ???
  • Si, ai ceva dovezi ? Un meci de fotbal a avut peste 2,5 milioane. Tot ai lui Veorica, nu ?
    https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-romania-suedia-pro-tv-vocea-romaniei

    Si cei 1,3 milioane de la "Te cunosc de undeva" ai lui Iohannis ? Sau sunt cei care nu au votat ?

    "Nu imi zice mie ca 600.000 din targetul 18-48 s au uitat ca asa e traditia!"
    La fel iti zic si eu... "Nu imi zice mie ca" "Astia 2.2mil sunt de ai ei". Ai ceva dovezi ?
  • D
    Da aia 600k sunt tot ai Veoricai. Nu imi zice mie ca 600.000 din targetul 18-48 s au uitat ca asa e traditia! S au uitat ca atit ii duce capul! Nu prea mult, sa nu faca aprindere de neuron.
  • "Novacbaba", si cei 600.000 pe comercial ce faci cu ei ? Sunt tot ai lui Veorica ?
  • Si te mai miri ca Veorica a luat 3 mil de voturi? Astia 2.2mil sunt de ai ei
  • Nu m-am asteptat sa fie de 3x pe comercial,fata de A1,Singur acasa.
    Eu m-am uitat la Die Hard,a fost o placere,sa vezi cum se imbracà lumea de Craciunu in anii 90 :))

Trimite un comentariu

sus