Skip to main content

AUDIENȚE TV. Antena 1, primul loc în audiențe cu finalul primului sezon din Sacrificiul. Digi Sport 1, sus în top cu calificarea CFR-ului

 
AUDIENȚE TV. Antena 1, primul loc în audiențe cu finalul primului sezon din Sacrificiul. Digi Sport 1, sus în top cu calificarea CFR-ului

AUDIENȚE TV. Finalul primului sezon al serialului Sacrificul a pus Antena 1 pe primul loc în audiențe, aseară. Kanal D și Pro TV s-au bătut pentru următoarele două locuri în clasament.

Digi Sport a fost sus cu calificarea CFR-ului (scor 2-0 cu Celtic) în Primăvara Europeană.

Publicitate

Antena 1, cu producția Ruxandrei Ion, a scos o medie de 1,4 milioane de privitori din toată țara, în fiecare minut. 

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, nu la distanță foarte mare de primul loc. Postul Dogan, cu serialul turcesc Gulperi, a avut o medie de 1,3 milioane de privitori pe minut. 

Pro TV a completat podiumul la nivel național, cu două producții pe intervalul Sacrificiul: Las Fierbinți (20:30) și filmul Iron Man 2 (21:30). Postul din Pache Protopopescu a avut o medie de 1,2 milioane de privitori pe interval. 

Sacrificiul va continua cu sezonul doi la Antena 1 după sărbători, după cum Paginademedia.ro a scris AICI

DigiSport 1, cu o parte din meciul câștigat de CFR contra formației Celtic Glasgow (19:50), s-a clasat pe locul patru. A avut jumătate de milion de urmăritori pe minut. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare posturilor de televiziune joi, 12 decembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul:

NAȚIONAL. Antena 1 a fost lider de audiență aseara, cu finalul primului sezon din Sacrificiul. Producția a fost urmărită de aproximativ 1,4 milioane de privitori, în fiecare minut, aseară. 

Pe locul secund s-a clasat Kanal D, cu o medie de 1,3 milioane de telespectatori pe minut, pe intervalul serialului de la Antena 1. 

Pro TV a completat podiumul, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut, pe același interval. 

Digi Sport 1, cu o parte din meciul CFR-Celtic, s-a clasat pe locul patru, cu jumătate de milion de privitori pe minut. 

URBAN. Sacrificiul a condus și la orașe. Antena 1 a adunat o medie de 640.000 de privitori din mediul urban, în fiecare minut. 

Kanal D și-a menținut poziția pe locul secund, de unde număra aproape 600.000 de urmăritori pe minut, pe intervalul Sacrificiul. 

Pro TV s-a clasat pe trei la orașe. S-a clasat la o diferență de 100.000 de privitori de Antena 1, dar a fost aproape de Kanal D. A scos o medie de 550.000 de privitori pe minut, pe intervalul Sacrificiul. 

Digi Sport 1 a fost pe patru, cu 385.000 de privitori pe interval. 

COMERCIAL. Tinerii s-au uitat tot la prducția Ruxandrei Ion de la Antena 1. Sacrificul era urmărit de 285.000 de urmăritori tineri pe minut. 

Pro TV s-a clasat pe locul secund pe segmentul comercial, unde a avut o medie de 260.000 de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul Sacrificiul. 

Digi Sport 1 s-a clasat pe trei, dar egalitate cu Kanal D. Ambele posturi erau urmărite, pe intervalul serialului de la Antena 1, de aproximativ 164.000 de privitori pe minut. 

Postul tematic Diva a compeltat top cinci-ul pe interval. 

Audienţa posturilor TV joi, 12 decembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.50), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg %   Share  
1 Antena 1 1.434.000 8.1 16.5
2 Kanal D 1.378.000 7.7 15.8
3 Pro TV 1.224.000 6.9 14.1
4 DigiSport 1 533.000 3 6.1
5 Romania TV 488.000 2.7 5.6
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 12 decembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg %   Share  
1 Antena 1 643.000 6.7 14.3
2 Kanal D 598.000 6.3 13.4
3 Pro TV 557.000 5.8 12.4
4 DigiSport 1 385.000 4 8.6
5 Romania TV 277.000 2.9 6.2
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la orașe.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 12 decembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg %   Share  
1 Antena 1 286.000 6.7 18.8
2 Pro TV 259.000 6 17
3 DigiSport 1 164.000 3.8 10.8
4 Kanal D 164.000 3.8 10.8
5 Diva 43.000 1 2.8
 

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu