Skip to main content

VIDEO. Heineken a lansat o reclamă cu Daniel Craig. Ba nu, cu James Bond. Ba, nu cu Daniel Craig…

 
VIDEO. Heineken a lansat o reclamă cu Daniel Craig. Ba nu, cu James Bond. Ba, nu cu Daniel Craig…

Daniel Craig nu poate să scape de James Bond în cea mai recentă reclamă Heineken. În pragul lansării celui de-al 25-lea film din seria James Bond (cu Daniel Craig), marca de bere Heineken a venit și cu o campanie TV, difuzată în peste 75 de țări.

Publicitate

Cu această campanie, Heineken marchează 20 de ani de colaborare cu franciza Jame Bond, ce acoperă ultimele opt filme. 

Pe scurt, acțiunea din spot îl are în prim plan pe Daniel Craig („senor Craig”) pe cale să-și încheie vacanța.

După ce coboară dintr-un taxi, își dă seama că și-a uitat pașaportul și începe să alerge în urmărirea mașinii. Actorul este recunoscut de către localnici ca fiind James Bond.

Campania „oferă o perspectivă nouă asupra rolului emblematic James Bond jucat de Daniel Craig, axându-se pe ideea că acesta va fi întotdeauna James Bond în ochii fanilor din întreaga lume”, au explicat reprezentanții brandului de bere.

„Atât James Bond, cât și Heineken sunt două brand-uri premium, emblematice, care împărtășesc aceleași valori și care atrag comunități numeroase din întreaga lume. Parteneriatul nostru cu James Bond a început în urmă cu mai bine de 20 de ani, timp în care această asociere a evoluat constant.

Cea mai recentă campanie pune în scenă tipul de acțiune pe care consumatorii o așteaptă de la o producție Bond, într-o manieră inedită, printr-un twist surprinzător marca Heineken”, spune Sharon Annette, Director de marketing Heineken România.


„Heineken se bucură de o relație de peste două decenii cu franciza James Bond, acoperind ultimele opt filme. Înainte de lansarea No Time To Die, am vrut să arătăm cum trăiește personajul emblematic Bond dincolo de film – din punctul nostru de vedere, James Bond rămâne mereu același.

În plus, la fel ca în cazul celorlalte parteneriate ale noastre, cum ar fi UEFA Champions League și Formula 1, în campanie am dezvoltat un element dedicat Heineken 0.0% alcool. Această componentă aparte a campaniei, precum și prezentarea opțiunii disponibile pentru consumatori în portofoliul nostru, a creat deja dezbateri media importante”, a declarat Gianluca Di Tondo, director principal, Global Heineken Brand.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu