Skip to main content

Top TV+Online. Cele mai tari emisiuni. Cel mai popular show vine de la Kanal D. De ce nu de la Pro TV sau Antena 1?

 
Top TV+Online. Cele mai tari emisiuni. Cel mai popular show vine de la Kanal D. De ce nu de la Pro TV sau Antena 1?
Sursa: pexels.com

Televiziunea nu mai este doar ce se vede la TV, ci și ce se întâmplă în online. Înseamnă nu numai programul difuzat pe TV, dar și ce se întâmplă cu el în online: cât de prezent este în social media, cât de comentat este, cât de căutat este pe Google.

Publicitate

Dar se poate face un clasament luând toate aceste aspecte în considerare?

Agenția StarcomMedia a lansat Content Power Ratings, un sistem de ierarhizare a programelor TV din România, ce ia în calcul atât audiența TV, cât și activitatea din rețelele sociale, vizionările online, numărul de interogări din motoarele de căutare și interesul manifestat în presa scrisă și online.

Prima concluzie?

Dacă Pro TV are unele dintre cele mai urmărite programe, ca număr de telespectatori în fața televizoarelor, atunci când datele de audiență sunt coroborate cu activitatea pe online (social media, vizionări online sau căutări pe Google), postul este depășit de alți competitori. 

Clasamentul este condus de două emisiuni de la Kanal D și Antena 1, producții care aduc posturilor atât audiențe bune, cât și interacțiuni în online. Este vorba despre Puterea Dragostei, de pe Kanal D, și de Acces Direct, de pe Antena 1. Topul este completat de Chefi la cuțite, tot de pe Antena 1.

Altă observație: primele două dintre cele mai populare emisiuni nu sunt din prime-time.

Conform algoritmului de calcul, topul emisiunilor este:

1. Puterea Dragostei (Kanal D) - Programul care a suscitat cel mai mare interes din partea fanilor dintre toate programele produse în România difuzate în grila de toamnă a posturilor TV: materialele publicate pe pagina de socializare au stârnit cele mai multe comentarii și au fost pe locul doi în materie de aprecieri.

2. Acces Direct (Antena 1) - Programul cu cele mai mari comunități de fani în mediile de socializare și care a avut și cea mai eficientă distribuire a conținutului postat online.

3. Chefi la Cuțite (Antena 1) - Programul cu cele mai multe aprecieri ale conținutului postat în mediul online.

4. iUmor (Antena 1) - Are conținutul cu cel mai mare poțential de viralizare, clipurile de pe contul de YouTube având cele mai multe vizualizări dintre toate emisiunile analizate.

5. Las Fierbinți (Pro TV) - Este liderul audiențelor TV.

De ce un astfel de top:

George Mușat, Starcom Data Strategy & Analytics Manager

„Odată cu diversificarea metodelor prin care consumatorii pot lua contact cu emisiunile și vedetele preferate, impactul acestora în societate a crescut exponențial, astfel încât măsurarea performanțelor doar după criteriul numărului telespectatorilor care au urmărit emisiunea la televizor a devenit incompletă.

În acest context, am conceput Content Power Ratings pentru a surpinde cât mai fidel performanțele programelor TV, indiferent de platforma de consum a acestora.”

„Această migrație a telespectatorilor către mediul digital a deschis televiziunilor noi oportunități de a-și face cunoscute programele, de a loializa și de a atrage noi consumatori, iar conținutul difuzat în mod obișnuit pe TV a devenit disponibil oricând și oriunde”, a mai adăugat George Mușat.

Clasamentul integral Content Power Ratings*

*cifrele reprezintă locul în top pe diverși parametri. De exemplu - 1 în cazul iUmor la Youtube Viewers arată că emisiunea a avut prima poziție în topul după vizionările pe canalul youtube.

*cifrele reprezintă locul în top pe diverși parametri. De exemplu - 1 în cazul iUmor la Youtube Viewers arată că emisiunea a avut prima poziție în topul după vizionările pe canalul youtube.

GALERIE FOTO. Topul emisiunilor, separat pe parametrii



 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Pai e si normal. La tastatura toti sunt zmei. Acolo au curajul toti *** sa-si verse of-urile. In fata calculatorului toti sunt experti in dragoste, bucatarie, muzica, etc.

Trimite un comentariu