Skip to main content

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Vulpiţa, găina cu ouă de aur a Antenei 1! Acces direct, imediat după Românii au talent în top

 
AUDIENŢE DIVERTISMENT. Vulpiţa, găina cu ouă de aur a Antenei 1! Acces direct, imediat după Românii au talent în top

AUDIENŢE DIVERTISMENT. Românii au talent şi "Serialul" Vulpiţa îşi împart primele locuri în producţiile de divertisment din februarie.

Publicitate

Dacă pentru show-ul de pe Pro TV cifrele mari de audienţă nu sunt o surpriză, locul în top ocupat de Acces Direct cu "telenovela" este mai puţin obişnuit. Cu atât mai puţin obişnuite sunt cifrele mult mai mari ale Acces Direct şi decât ale unor show-uri de prime-time (în condiţiile în care Acces este după-amiaza). Cifre mari în ţară, dar mai mici la publicul comercial.

Vulpiţa a fost "găina cu ouă de aur" a Antenei 1: a adus sute de mii de euro din publicitate (estimarea, mai jos).

Detalii, în analiza emisiunilor de divertisment din luna februarie:

Luna februarie a fost luna în care televiziunile generaliste au dat startul grilelor de „primăvară”.

Pro TV şi-a ocupat prime-time-ul cu şapte producţii locale, dintre care o singură noutate, Imperiul leilor, producţie care a şi avut rezultate bune, mai ales pe publicul comercial.

Antena 1 a pus la bătaie trei producţii locale, Asia Express, Sacrificiul şi iUmor, reţete deja consacrate. Vedeta prime-time-ului pentru Antena 1 este de departe Asia Express, emisiunea care a pus postul în poziţie de lider în cele trei seri în care este difuzată.

Ca o ironie, întregul efort de producţie a fost eclipsat luna trecută, de Acces Direct, difuzată în extra prime-time, şi care a fost a doua cea mai vizionată emisiune la nivel naţional şi în mediul urban, după Românii au talent.

Paginademedia.ro prezintă audienţele principalelor emisiuni de divertisment în luna februarie 2020:

NAŢIONAL. Românii au talent nu a avut nici în această lună concurenţă. Deşi show-ul a avut cel mai slab debut din istoria de 10 ani, Românii au talent a fost urmărit, în medie, de aproape 2,8 milioane de telespectatori, în cele patru ediţii difuzate în luna februarie.

Surpriza clasamentului vine de la locul al doilea. Antena 1 a dat a doua cea mai urmărită emisiune a lunii trecute, o emisiune care nici măcar nu e difuzată în prime-time. E vorba despre emisiunea-tabloid Acces Direct, care luna trecută a avut cifre-record. S-a apropiat de două milioane de telespectatori, media pe ediţie.

Subiectul? Desigur, telenovela Vulpiţa, pe care echipa Acces Direct a întors-o pe toate părţile. Dar cu un preţ. Postul a primit deja o amendă-record de la CNA, 100.000 de lei, pentru discuţii fără perdea, la ore accesibile minorilor.

A fost un „spectacol al degradării umane”, după cum a afirmat Dorina Rusu, membru în CNA, în şedinţa în care s-a decis amendarea televiziunii.

Chiar şi cu această amendă, audienţele uriaşe ale emisiunii s-au tradus în câştiguri consistente din publicitate. Un calcul făcut de Paginademedia.ro arată că în aproximativ o lună de telenovela Vulpiţa, postul a câştigat câteva sute de mii de euro doar din reclamele difuzate în pauzele de publicitate.

Acces Direct a reuşit să devanseze, cel puţin la nivel naţional, emisiuni mai costisitoare ale Antenei, cum ar fi Asia Express, producţia-vedetă din acest sezon, din prime-time-ul Antenei 1. Emisiunea produsă de Mona Segall şi filmată în Filipine şi Taiwan a fost urmărită luna trecută, în fiecare ediţie, de aproape 1,3 milioane de persoane din întreaga ţară.

La mică distanţă de Asia Express a fost o altă emisiune a Antenei, iUmor, sezonul cu numărul opt.

Cea mai urmărită emisiune de pe Kanal D este şi singura difuzată în prime-time: Survivor România, difuzată patru zile pe săptămână, de sâmbătă până marţi. Emisiunea a obţinut o medie de 1,1 milioane de privitori pe ediţie.

Imperiul leilor, noutatea grilei de primăvară pentru Pro TV, a obţinut cu cele trei ediţii o medie de puţin peste un milion de persoane.

Reality-show-ul Gospodar fără pereche, tot de pe Pro TV, n-a reuşit să atingă milionul de telespectatori cu primele ediţii ale noului sezon.

URBAN. Show-ul Românii au talent a condus şi la oraşe, cu o medie de peste 1,4 milioane de persoane pe ediţie. Este, de altfel, singurul show care a depăşit milionul de persoane pe ediţie, în mediul urban.

Şi aici, Acces Direct a luat faţa altor show-uri din prime-time de pe Pro TV şi Antena 1. Emisiunea difuzată zilnic, în timpul săptămânii, de la 17.00, la 19.00, a fost urmărit de aproape 800.000 de orăşeni pe ediţie.

O altă emisiune din extra prime-time este Ce spun românii, prezentată de Cabral. Quizz-show-ul a intrat în top cinci emisiuni, la nivel urban, cu o medie de 630.000 de privitori media.

Imperiul leilor, „talent show-ul” cu antreprenori de pe Pro TV, a obţinut o medie de 620.000 de persoane, în mediul urban, cu cele trei ediţii difuzate luna trecută.

COMERCIAL. Pro TV a dat cele mai urmărite două emisiuni, de pe publicul tânăr. Românii au talent a avut peste 550.000 de telespectatori tineri, media.

Deşi nu a stat aşa bine la nivel naţional şi în mediul urban, Imperiul leilor a avut cifre bune pe publicul tânăr. A fost a doua cea mai urmărită emisiune a lunii februarie, pe publicul comercial, cu o medie de 380.000 de privitori (9,1% rating).

Podiumul este completat de Antena 1, cu emisiunea Asia Expres, producţia care a pus Antena 1 pe prima poziţie trei zile din şapte.

Acces Direct, a doua emisiune la nivel naţional şi pe urban, este abia pe şase pe publicul tânăr, cu o medie de 220.000 de persoane, la mică distanţă de Ce spun românii, emisiunea difuzată parţial pe intervalul cu Acces Direct.

Gospodar fără pereche, emisiune prezentată de Geanina Ilieş şi difuzată joia, a avut o evoluţie modestă, cu cifre mult sub media Pro TV din prime-time. Emisiunea a avut o medie de 220.000 de privitori (5,2% rating), în condiţiile în care serialul Las Fierbinţi, difuzat chiar înaintea emisiunii, are în jur de 10% rating.

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, la nivel NAŢIONAL

NATIONAL Post Persoane Rtg% Nr. difuzari
1 Romanii au talent Pro TV 2.795.000 15.9 4
2 Acces Direct Antena 1 1.948.000 11.1 20
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 1.288.000 7.3 7
4 iUmor (sez. 8) Antena 1 1.267.000 7.2 2
5 Survivor Kanal D 1.139.000 6.5 17
6 Ce spun romanii Pro TV 1.132.000 6.4 20
7 Imperiul leilor Pro TV 1.062.000 6.0 3
8 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 1.002.000 5.7 6
9 Gospodar fara pereche Pro TV 990.000 5.6 3
10 Puserea Dragostei - Gala Kanal D 887.000 5.1 18
11 Survivor - Rezumat Kanal D 872.000 5.0 2
12 In cautarea adevarului Kanal D 811.000 4.6 29
13 Scena misterelor Antena 1 783.000 4.5 5
14 Puterea dragostei Kanal D 680.000 3.9 40
15 Pe bune Pro TV 632.000 3.6 8
16 La Maruta Pro TV 623.000 3.5 20
17 Teo Show Kanal D 611.000 3.5 20
18 Bravo, ai stil! Celebrities Kanal D 542.000 3.1 12
19 Schimb de mame Prima TV 531.000 3.0 4
20 Bravo, ai stil! Celebrities - Gala Kanal D 513.000 2.9 5

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, în mediul URBAN

URBAN Post Persoane Rtg% Nr. difuzari
1 Romanii au talent Pro TV 1.442.000 15.1 4
2 Acces Direct Antena 1 792.000 8.3 20
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 692.000 7.3 7
4 Ce spun romanii Pro TV 630.000 6.6 20
5 iUmor (sez. 8) Antena 1 626.000 6.6 2
6 Imperiul leilor Pro TV 624.000 6.6 3
7 Survivor Kanal D 480.000 5.0 17
8 Gospodar fara pereche Pro TV 452.000 4.8 3
9 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 426.000 4.5 6
10 Pe bune Pro TV 382.000 4.0 8
11 Scena misterelor Antena 1 359.000 3.8 5
12 Survivor - Rezumat Kanal D 351.000 3.7 2
13 Puserea Dragostei - Gala Kanal D 339.000 3.6 18
14 In cautarea adevarului Kanal D 304.000 3.2 29
15 Bravo, ai stil! Celebrities Kanal D 277.000 2.9 12
16 BRAVO, AI STIL! CELEBRITIES - GALA Kanal D 271.000 2.9 5
17 La Maruta Pro TV 266.000 2.8 20
18 Puterea dragostei Kanal D 256.000 2.7 40
19 Teo Show Kanal D 250.000 2.6 20
20 VOI CU VOICU Antena 3 217.000 2.3 9

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni de divertisment în luna februarie, pe segmentul COMERCIAL

COMERCIAL Post Persoane Rtg% Nr. Difuzari
1 Romanii au talent Pro TV 558.000 13.2 4
2 Imperiul leilor Pro TV 383.000 9.1 3
3 Asia Expres - Drumul comorilor Antena 1 367.000 8.7 7
4 iUmor (sez. 8) Antena 1 289.000 6.8 2
5 Pe bune Pro TV 223.000 5.3 8
6 Acces Direct Antena 1 219.000 5.2 20
7 Gospodar fara pereche Pro TV 219.000 5.2 3
8 Poftiti pe la noi: Poftiti la munca Antena 1 213.000 5.1 6
9 Ce spun romanii Pro TV 203.000 4.8 20
10 Survivor Kanal D 172.000 4.1 17
11 Puserea Dragostei - Gala Kanal D 129.000 3.1 18
12 Scena misterelor Antena 1 125.000 3.0 5
13 Survivor - Rezumat Kanal D 114.000 2.7 2
14 Bravo, ai stil! Celebrities Kanal D 113.000 2.7 12
15 Bravo, ai stil! Celebrities - Gala Kanal D 102.000 2.4 5
16 La Maruta Pro TV 101.000 2.4 20
17 Puterea dragostei Kanal D 94.000 2.2 40
18 In cautarea adevarului Kanal D 84.000 2.0 29
19 XTRA NIGHT SHOW Antena 1 80.000 1.9 16
20 Schimb de mame Prima TV 74.000 1.8 4

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA


CITEŞTE ŞI: Cine a crescut şi cine a scăzut după media pe zi? Pro TV şi Antena 1 cresc, Kanal D scade. La ştiri, un minus la România TV



Prime-time februarie. Antena 1 a revenit în faţa Kanal D. Amândouă sunt după Pro TV. Grilele de primăvară au adus audienţă televiziunilor


FILME. Statham, Stallone şi Van Damme: Aşii din mâneca Pro TV-ului. Pe Statham a mizat şi Antena 1, iar oamenii s-au uitat


SERIALE. Aventurile fierbinţenilor, încă un sezon cu audienţe mari la Pro TV. Un serial turcesc de la Kanal D, locul doi. Sacrificiul Antenei 1, pe trei


Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu stiu de ce aceasta emisiune este data ca divertisment. deoarece aceasta emisiune produce doar incultura nu divertisment ,
  • La fel si Deces direct pe comercial este abia pe 6 ceea ce arata cine urmareste emisiunea aia. Dar sa fiu in locul celor de la Antena mi s-ar parea rusinos ca o emisiune ce prezinta doi asistati sociali sa fie in audiente in fata marii lor productii in care investesc masiv in vedete si echipa trimisa acolo si sa nu reusesti sa scoti audiente mai bune cei doi care aia stiu sa scoata 2 cuvinte. E rusinos sa te lauzi ca una din primele televiziuni ale tarii ca faci audienta cu asa ceva.
  • Interesant este că acolo unde contează, pe comercial, Asia Expres - Drumul comorilor este abia pe locul 3, după productiile Pro TV Românii au talent și Imperiul leilor !
  • @ Dna sau Dra Iulia Bunea
    Cred ca s-a strecurat o greseala in tabelul pentru comercial!
    Nu se poate, ca cea mai buna emisiune din Univers, sa ia bataie de la una de doi "lei"! Verificati inca o data, cativa sunt in depresie! Multumesc
    Miaunel si Balanel, scoateti capul din nisip!

Trimite un comentariu

sus