
AUDIENȚE SERIALE. Las Fierbinți face audiențe și-n 2020. Noul sezon al serialului de comedie, de la Pro TV, a fost liderul clasamentului din februarie.
Peste 2,2 milioane de români s-au uitat, în fiecare marți și joi, la aventurile lui Firicel și Celentano.
Pe locul secund, la distanță de Las Fierbinți, dar cu cifre foarte bune s-a clasat serialul turcesc Mă numesc Zuleyha.
Producția celor de la Kanal D a adunat peste 1,7 milioane de români din toată țara, în medie. În cifre serialul a rămas constant de la o lună la alta, însă a urcat de pe locul trei pe locul doi.
Sus în clasament a fost și Sacrificiul, serialul produc de Ruxandra Ion la Antena 1.
O producție care scote cifre bune în fiecare lună este producția Lecții de viață, de la Pro TV.
Un alt trend interesant se regăsește la nivelul publicului comercial, unde posturile de nișate pe seriale (Diva și Comedy Central) au producții în top.
VEZI și LISTA celor mai urmărite SERIALE din IANUARIE
Paginademedia.ro vă prezintă cele mai urmărite seriale ale lunii FEBRUARIE:
NAȚIONAL. Pro TV a dat cel mai urmărit serial în a doua luna din 2020. Noul sezon din Las Fierbinți a fost, desigur, cea mai urmărită producție, cu 2,2 milioane de privitori în medie.
Pe locul secund se regăsește un serial turcesc de la Kanal D. Producția Mă numesc Zuleyha are cifre bune, peste 1,7 milioane de privitori în medie.
Podiumul este completat de un serial marca Antena 1. Sacrificiul, semnat de Ruxandra Ion, a adunat o medie de aproape 1,3 milioane de urmăritori.
Alte seriale românești care se regăsesc în top: Mangalița și Băieți de oraș (Antena 1), Moldovenii (Kanal D), Triplusec (Pro TV) sau Trăsniții (Prima TV).
URBAN. În mediul urban primele clasate ale lunii sunt aceleași:
Las Fierbinți, cu medie de un milion de privitori.
Mă numesc Zuleyha, cu 740.000 de privitori în medie.
Sacrificiul, cu aproape 600.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial Pro TV, cu Las Fierbinți, a rămas lider. Antena 1 și Kanal D au fost la egalitate.
Noul sezon Las Fierbinți a prins și la tineri. Aproximativ 460.000 de privitori tineri s-au uitat, în medie, la serialul cu aventurile Fierbințenilor.
Sacrificiul (Antena 1) și Mă numesc Zuleyha (Kanal D) au fost următoarele două clasate din top, cu cifre la egale.
Aproximativ 226.000 de privitori tineri s-au uitat, în medie, la cele două seriale TV.
Cele mai urmărite seriale în luna FEBRUARIE, la nivel NAȚIONAL:
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti | Pro TV | 2.250.000 | 12.8 | 8 |
2 | Ma numesc Zuleyha | Kanal D | 1.716.000 | 9.8 | 12 |
3 | Sacrificiul | Antena 1 | 1.296.000 | 7.4 | 6 |
4 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 761.000 | 4.3 | 7 |
5 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 671.000 | 3.8 | 4 |
6 | Lectii de viata (sez 4) | Pro TV | 670.000 | 3.8 | 9 |
7 | Mangalita | Antena 1 | 618.000 | 3.5 | 2 |
8 | Moldovenii | Kanal D | 551.000 | 3.1 | 3 |
9 | Baieti de oras | Antena 1 | 418.000 | 2.4 | 2 |
10 | Dragoste si ura | National TV | 398.000 | 2.3 | 16 |
11 | Destine ratacite | National TV | 289.000 | 1.7 | 30 |
12 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 288.000 | 1.6 | 10 |
13 | Femeie in infruntarea destinului | Happy Channel | 273.000 | 1.6 | 8 |
14 | Pacatul si rusinea | TVR 2 | 271.000 | 1.5 | 4 |
15 | Dragoste de tata | Antena 1 | 263.000 | 1.5 | 30 |
16 | Triplusec | Pro TV | 254.000 | 1.5 | 5 |
17 | Trasnitii | Prima TV | 225.000 | 1.3 | 16 |
18 | Veterinarul | National TV | 189.000 | 1.1 | 20 |
19 | Dragoste si ura | Kanal D | 171.000 | 1.0 | 20 |
20 | Pretul dragostei | Pro 2 | 170.000 | 1.0 | 25 |
Sursa: Kantar. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite seriale în luna FEBRUARIE, în mediul URBAN:
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti | Pro TV | 1.092.000 | 11.5 | 8 |
2 | Ma numesc Zuleyha | Kanal D | 737.000 | 7.7 | 12 |
3 | Sacrificiul | Antena 1 | 565.000 | 5.9 | 6 |
4 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 332.000 | 3.5 | 7 |
5 | Mangalita | Antena 1 | 297.000 | 3.1 | 2 |
6 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 294.000 | 3.1 | 4 |
7 | Lectii de viata (sez 4) | Pro TV | 268.000 | 2.8 | 9 |
8 | Baieti de oras | Antena 1 | 202.000 | 2.1 | 2 |
9 | Pacatul si rusinea | TVR 2 | 187.000 | 2.0 | 4 |
10 | Dragoste si ura | National TV | 185.000 | 2.0 | 16 |
11 | Moldovenii | Kanal D | 185.000 | 1.9 | 3 |
12 | Femeie in infruntarea destinului | Happy Channel | 166.000 | 1.7 | 8 |
13 | Triplusec | Pro TV | 158.000 | 1.7 | 5 |
14 | Destine ratacite | National TV | 158.000 | 1.7 | 30 |
15 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 119.000 | 1.3 | 10 |
16 | Dragoste de tata | Antena 1 | 112.000 | 1.2 | 30 |
17 | Tine-ma de mana | Happy Channel | 91.000 | 1.0 | 8 |
18 | Veterinarul | National TV | 84.000 | 0.9 | 20 |
19 | Fiicele doamnei Fazilet | Pro 2 | 79.000 | 0.8 | 29 |
20 | Trasnitii | Prima TV | 77.000 | 0.8 | 16 |
Sursa: Kantar. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite seriale în luna FEBRUARIE, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Nr. difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Las Fierbinti | Pro TV | 461.000 | 10.9 | 8 |
2 | Sacrificiul | Antena 1 | 226.000 | 5.4 | 6 |
3 | Ma numesc Zuleyha | Kanal D | 226.000 | 5.4 | 12 |
4 | Mangalita | Antena 1 | 155.000 | 3.7 | 2 |
5 | Lectii de viata (sez. 5) | Pro TV | 133.000 | 3.2 | 7 |
6 | Lectii de viata (sez. 3) | Pro TV | 116.000 | 2.7 | 4 |
7 | Triplusec | Pro TV | 106.000 | 2.5 | 5 |
8 | Baieti de oras | Antena 1 | 106.000 | 2.5 | 2 |
9 | Lectii de viata (sez 4) | Pro TV | 101.000 | 2.4 | 9 |
10 | Baieti de oras (sez. 2) | Antena 1 | 67.000 | 1.6 | 10 |
11 | Moldovenii | Kanal D | 60.000 | 1.4 | 3 |
12 | Dragoste si ura | National TV | 41.000 | 1.0 | 16 |
13 | Dragoste de tata | Antena 1 | 40.000 | 0.9 | 30 |
14 | Femeie in infruntarea destinului | Happy Channel | 31.000 | 0.7 | 8 |
15 | Destine ratacite | National TV | 30.000 | 0.7 | 30 |
16 | Castle (sez. 3) | Diva | 25.000 | 0.6 | 12 |
17 | Castle (sez. 4) | Diva | 24.000 | 0.6 | 23 |
18 | Doi barbati si jumatate (sez. 4) | Comedy Central | 23.000 | 0.6 | 24 |
19 | Teoria Big Bang | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 17 |
20 | Crimele din Midsomer | Diva | 21.000 | 0.5 | 4 |
Sursa: Kantar. Copyright: ARMA
CITEȘTE ȘI: Cine a crescut și cine a scăzut după media pe zi? Pro TV și Antena 1 cresc, Kanal D scade. La știri, un minus la România TV
Prime-time februarie. Antena 1 a revenit în fața Kanal D. Amândouă sunt după Pro TV. Grilele de primăvară au adus audiență televiziunilor
FILME. Statham, Stallone și Van Damme: Așii din mâneca Pro TV-ului. Pe Statham a mizat și Antena 1, iar oamenii s-au uitat
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii