
AUDIENȚE DIVERTISMENT. Care au fost cele mai urmărite show-uri de divertisment, în martie? Clasamentul a fost dominat de două producții diametral opuse: Românii au talent și Acces Direct.
Pe de-o parte, show-ul Românii au talent a fost lider detașat de audiențe și a înregistrat o creștere considerabilă comparativ cu luna februarie. A scos o medie de 3,1 milioane de privitori în martie, față de 2,8 milioane în februarie.
Pe de altă parte, Acces Direct este pentru a doua luna la rând cea mai urmărită emisiune la nivelul întregii țări și la orașe. Cifrele sunt putțin mai mici decât cele din martie, însă „Serialul Vulpița” încă prinde. Mai puțin la tineri
Emisiunea prezentată de Mirela Vaida nu e atât de populară și pe segmentul comercial, unde se regăsește abia pe locul șase.
Asia Express este producția care ocupă locul secund pe comercial. Show-ul ocupă poziția a treia în topul național și cel urban.
Paginademedia.ro prezintă audiențele principalelor emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE 2020:
NAȚIONAL. Show-ul Românii au talent, prezentat de Smiley și Pavel Bartoș, este liderul încontestabil în topul audiențelor. În martie, emisiunea a înregistrat cifre în creștere, mai exact 3,1 milioane de telespectatori în medie, față 2,8 milioane, cât a înregistrat în februarie.
Acces direct ocupă locul al doilea în toată țara și în martie. Cifrele sunt mai mici, comparativ cu cele pe care le avea în februarie. Însă sunt cifre foarte mari. A numărat aproxiamativ 1,8 milioane de telespectatori în medie.
Pe locurile doi și trei s-au clasat tot două show-uri ale Antenei 1 - Asia Express (1,4 milioane de privitori în medie) și iUmor (1,2 milioane de telespectatori în medie).
În afară de emisiunea de talent, Pro TV mai are un singur produs clasat în primele cinci la nivel national - Gospodar fără pereche, cu Geanina Ilieș. Producția a scos 1,2 milioane de telespectatori, în medie.
Kanal D a are un singur show cu audiențe care au sărit de un milion de telespectatori. Este vorba despre Survivor, clasat pe locul șase, cu 1,1 milioane de privitori.
URBAN. Emisiunea Românii au talent a rămas lider și în mediul urban. A înregistrat o medie de 1,6 milioane de telespectatori, în medie, în luna martie.
Show-ul jurizat de Andra, Mihai Petre, Andi Moisescu și Florin Călinescu a crescut față de luna februarie, arată datele de audiență.
Locul secund a fost ocupat și la orașe de Acces direct, de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Mirela Vaida a fost urmărită de 770.000 de persoane de la orașe. Cifrele au fost constante de la o lună la alta.
Podiumul a fost completat de Asia Express, show prezentat de Gina Pistol. Emisiunea, difuzată în prime time, a avut audiențe aproape cât Acces direct (emisiune de după amiază), aproximativ 760.000 de privitori din mediul urban.
Pe locul patru la orașe regăsim o producție Pro TV - Ce spun românii, cu Cabral. Show-ul a scos, în medie, audiențe de 640.000 de persoane.
Locul cinci este ocupat de iUmor de la Antena 1 (613.000 de privitori), iar pe șase s-a clasat Imperiul Leilor de la Pro TV (604.000 de persoane).
Gospodar fără pereche, tot de la Pro TV, a coborât pe locul șapte în mediul urban, cu 550.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc, în martie, tot Româmnii au talent. Show-ul de talente de la Pro TV a avut o audiență de peste 670.000 de telespectatori, în medie, în martie.
Pe publicul comercial Acces Direct a pierdut locul doi. S-a regăsit în top abia pe șase, cu o medie de 220.000 de telespectatori în medie. Aceeași tendință a urmat și în februarie, când era sus în toată țara și la orașe, dat pe locul șase pe comercial. Mai mult decât atât și cifrele sunt la fel.
În martie, locul doi pe comercial este ocupat de show-ul Asia Express de la Antena 1. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a înregistrat o medie de 400.000 de telespectatori.
Locul trei este ocupat de o producție Pro TV. Este vorba despre emisiunea cu antreprenori Imperiul Leilor (cea care a fost și suspendată din cauza pandemiei). A fost urmărită de 370.000 de telespectatori, în medie.
iUmor (308.000) și Gospodar fără pereche (276.000) ocupă locurile patru și cinci.
Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, la nivel NAȚIONAL
NATIONAL | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 3.131.000 | 17.8 | 4 |
2 | Acces Direct | Antena 1 | 1.808.000 | 10.3 | 22 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 1.404.000 | 8.0 | 16 |
4 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 1.243.000 | 7.1 | 4 |
5 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 1.237.000 | 7.0 | 4 |
6 | Survivor Romania | Kanal D | 1.179.000 | 6.7 | 19 |
7 | Ce spun romanii | Pro TV | 1.139.000 | 6.5 | 22 |
8 | Imperiul leilor | Pro TV | 1.097.000 | 6.2 | 3 |
9 | Survivor Romania - Rezumat | Kanal D | 1.001.000 | 5.7 | 5 |
10 | Puterea dragostei - Gala | Kanal D | 843.000 | 4.8 | 18 |
11 | In cautarea adevarului | Kanal D | 748.000 | 4.3 | 31 |
12 | Pe bune | Pro TV | 650.000 | 3.7 | 6 |
13 | La Maruta | Pro TV | 636.000 | 3.6 | 22 |
14 | Puterea dragostei | Kanal D | 635.000 | 3.6 | 44 |
15 | Teo Show | Kanal D | 591.000 | 3.4 | 22 |
16 | Schimb de mame | Prima TV | 551.000 | 3.1 | 5 |
17 | FanArena | Kanal D | 542.000 | 3.1 | 10 |
18 | Bravo, ai still Celebrities | Kanal D | 536.000 | 3.1 | 8 |
19 | Bravo, ai stil Celebrities - Gala | Kanal D | 512.000 | 2.9 | 2 |
20 | Vorbeste lumea | Pro TV | 495.000 | 2.8 | 22 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, în mediul URBAN
URBAN | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 1.656.000 | 17.4 | 4 |
2 | Acces Direct | Antena 1 | 771.000 | 8.1 | 22 |
3 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 761.000 | 8.0 | 16 |
4 | Ce spun romanii | Pro TV | 637.000 | 6.7 | 22 |
5 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 613.000 | 6.4 | 4 |
6 | Imperiul leilor | Pro TV | 604.000 | 6.3 | 3 |
7 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 543.000 | 5.7 | 4 |
8 | Survivor Romania | Kanal D | 502.000 | 5.3 | 19 |
9 | Survivor Romania - Rezumat | Kanal D | 420.000 | 4.4 | 5 |
10 | Pe bune | Pro TV | 363.000 | 3.8 | 6 |
11 | Puterea dragostei - Gala | Kanal D | 346.000 | 3.6 | 18 |
12 | In cautarea adevarului | Kanal D | 301.000 | 3.2 | 31 |
13 | La Maruta | Pro TV | 301.000 | 3.2 | 22 |
14 | Apropo TV | Pro TV | 273.000 | 2.9 | 4 |
15 | Bravo, ai still Celebrities | Kanal D | 272.000 | 2.9 | 8 |
16 | Teo Show | Kanal D | 262.000 | 2.8 | 22 |
17 | Puterea dragostei | Kanal D | 259.000 | 2.7 | 44 |
18 | Bravo, ai stil Celebrities - Gala | Kanal D | 257.000 | 2.7 | 2 |
19 | Vorbeste lumea | Pro TV | 243.000 | 2.6 | 22 |
20 | FanArena | Kanal D | 234.000 | 2.5 | 10 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Cele mai urmărite emisiuni de DIVERTISMENT în luna MARTIE, pe segmentul COMERCIAL
COMERCIAL | Post | Persoane | Rtg% | Difuzari | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Romanii au talent | Pro TV | 674.000 | 16.0 | 4 |
2 | Asia Expres - Drumul comorilor | Antena 1 | 404.000 | 9.6 | 16 |
3 | Imperiul leilor | Pro TV | 369.000 | 8.7 | 3 |
4 | iUmor (sez. 8) | Antena 1 | 308.000 | 7.3 | 4 |
5 | Gospodar fara pereche | Pro TV | 276.000 | 6.5 | 4 |
6 | Acces Direct | Antena 1 | 219.000 | 5.2 | 22 |
7 | Pe bune | Pro TV | 216.000 | 5.1 | 6 |
8 | Ce spun romanii | Pro TV | 203.000 | 4.8 | 22 |
9 | Survivor Romania | Kanal D | 178.000 | 4.2 | 19 |
10 | Survivor Romania - Rezumat | Kanal D | 150.000 | 3.6 | 5 |
11 | Puterea dragostei - Gala | Kanal D | 146.000 | 3.5 | 18 |
12 | Apropo TV | Pro TV | 136.000 | 3.2 | 4 |
13 | La Maruta | Pro TV | 117.000 | 2.8 | 22 |
14 | Bravo, ai stil Celebrities - Gala | Kanal D | 117.000 | 2.8 | 2 |
15 | XTRA NIGHT SHOW | Antena 1 | 109.000 | 2.6 | 18 |
16 | Puterea dragostei | Kanal D | 104.000 | 2.5 | 44 |
17 | Bravo, ai still Celebrities | Kanal D | 102.000 | 2.4 | 8 |
18 | In cautarea adevarului | Kanal D | 90.000 | 2.1 | 31 |
19 | Vorbeste lumea | Pro TV | 87.000 | 2.1 | 22 |
20 | FanArena | Kanal D | 79.000 | 1.9 | 10 |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
AUDIENȚE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Topul de Prime-Time în martie
AUDIENȚE după MEDIA pe ZI. Cum s-au descurcat posturile TV în martie? La ce s-au uitat românii toată ziua?
FILME. Românii s-au uitat mai mult la filmele de pe TV, în luna restricțiilor. Pro TV, 18 din 20 de titluri. James Bond, vedeta lunii
ȘTIRI. Mai mult interes pentru știri, în martie. Pro TV, lider cu jurnalul de la 19:00. Cât a scos Observatorul de la 23:00, cu primele ediții?
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Sun curios câți bani fac pe spatele lor