Skip to main content

AUDIENŢE. Ediţia zece, sezonul zece: Românii au talent, lider detaşat de audienţă. Cum a fost consumul de ştiri?

 
AUDIENŢE. Ediţia zece, sezonul zece: Românii au talent, lider detaşat de audienţă. Cum a fost consumul de ştiri?

AUDIENŢE. Pro TV a mai bifat o seară de vineri pe primul loc în audienţe, cu Românii au talent. Show-ul, ajuns la ediţia zece din ce de-al zecelea sezon, a adunat în faţa televizoarelor peste 3,1 milioane de persoane.

Publicitate

Cifrele au fost în scădere, comparativ cu cele de săptămâna trecută, când erau 200.000 de telespectatori, în plus, la Pro TV.

Audienţa a fost suficientă să pună Pro TV la o distanţă considerabilă de posturile concurente: Kanal D (locul doi în toată ţara şi la oraşe) şi Antena 1 (locul doi pe segmentul tânăr).

De altfel, cele trei mari generaliste şi-au menţinut întocmai locurile ocupate în clasament şi vinerea trecută.

Un alt aspect care merită punctat este legat de evoluţia staţiilor de ştiri. Digi24 n-a mai fost, aseară, foarte sus în audienţe. S-a regăsit abia pe locul şapte pe segmentul comercial, faţă de poziţia a patra pe care a ocupat-o acum o săptămână, când era peste România TV şi Antena 3.

Aseară, Antena 3 şi România TV au ocupat, pe rând, locurile patru şi cinci pe toate targeturile.

La bătaie cu emisiunea jurizată de Mihai Petre, Andra, Andi Moisescu şi Florin Călinescu, celelalte posturi au avut:

  • Kanal D - Mă numesc Zuleyha (20:00) şi Vulturii de noapte (22:00)
  • Antena 1 - Ultima redută (20:30) şi Jack Reacher: Să nu te întorci niciodată (22:30)

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de show-ul Românii au talent la ediţia zece, sezonul zece:

NAŢIONAL. Emisiunea Românii au talent a postul Pro TV pe primul loc în audienţe, cu ediţia de aseară, la distanţă considerabiliă de Kanal D şi Antena 1.

Aproximativ 3,1 milioane de telespectatori s-au uitat, în medie, la show-ul prezentat de Smiley şi Pavel Bartoş.

Pe de altă parte, Pro TV a avut cifre duble faţă de Kanal D şi de trei ori mai mari decât Antena 1.

Kanal D, de pe locul doi, a adunat o medie de 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, pe intervalul show-ului de pe Pro TV.

Podiumul a fost completat de Antena 1, care a mai crescut faţă săptămâna trecută. A înregistrat, pe interval, o medie de 800.000 de telespectatori faţă de 500.000 câţi erau vinerea trecută.

Cum s-au uitat românii la ştiri, în seara cu Românii au talent?

Posturile România TV şi Antena 3 s-au clasat pe locurie patru şi cinci, cu o medie de 394.000 de telespectatori, respectiv 358.000, cifre apropiate de săptămâna trecută.

O medie de 130.000 de telespectatori la Digi 24, uşor sub vinerea trecută.

URBAN. Şi oamenii de la oraşe au fost tot pe Pro TV, vineri seara. Emisiunea de talente a înregistrat o medie de 1,7 milioane de telespectatori pe minut, cifră care a rămas constantă de la o săptămână la alta.

Kanal D (520.000) şi Antena 1 (327.000) au ocupat locurile doi şi trei. De notat că Antena 1 a stat mai bine şi la oraşe, faţă de acum o săptămână.

Nişa de ştiri?

Antena 3 (213.000) şi România TV (187.000) s-au clasat pe locurile patru şi cinci, ambele cu câteva zeci de mii de telespectatori sub săptămâna precedentă.

Scădere a înregistrat şi Digi24. Aseara a scos o medie de 90.000 de privitori, de la 113.000 vinerea trecută.

COMERCIAL. Pro TV a fost cel mai urmărit post aseară, cu Românii au talent, şi pe segmentul de public tânăr. Show-ul a scos o medie de 700.000 de telespectatori pe minut.

Pe locul doi s-a clasat Antena 1, cu 184.000 de privitori, iar Kanal D, cu 154.000 de telespectatori pe interval, a ocupat locul trei.

Antena 3 şi România TV au avut cifre egale, 34.000 de telespectatori pe minut, pe interval.

O scădere considerabilă a avut-o Digi24, care s-a regăsit în top pe locul şapte. A scăzut de la o medie de 45.000 de privitori tineri, săptămâna trecută, la 28.000, pe intervalul Românii au talent.


Citeşte şi:

1. DEBUT SEZON (7 februarie). Românii au talent, cel mai slab debut din cele 10 sezoane. Cu aproape un milion mai puţini telespectatori faţă de anul trecut

2. A doua ediţie (14 februarie). AUDIENŢE. Ziua îndrăgostiţilor i-a prins pe români la Românii au talent. Cifre în creştere pentru show-ul Pro TV. Unde au fost Antena 1 şi Kanal D

3. A treia ediţie (21 februarie). Românii au talent, a treia rundă de audiţii: cifre în creştere

4. A patra ediţie (28 februarie). Românii au talent, aproape trei milioane de privitori. De şapte ori peste Antena 1

5. Romanii au talent, a cincea ediţie (6 martie): peste trei milioane de telespectatori. Cifre-record şi pe publicul tânăr

6. Românii au talent, a şasea ediţie (13 martie)

7. Ediţia şapte. Românii au talent, cele mai bune audienţe din sezon: peste 3,3 milioane de telespectatori. Romanii au consumat din plin şi televiziuni de ştiri (20 martie)

8. Ediţia opt. Puţină pauză de ştiri într-o seară cu Românii au talent. Cifre de trei ori mai mari decât toate staţiile de ştiri la un loc (27 martie)

9. Ediţia nouă. Românii au talent, de şapte ori peste Antena 1. O diferenţă de aproape trei milioane. Cifrele serii


Audienta posturilor TV vineri, 10 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 3.104.000 17.7 37.2
2 Kanal D 1.127.000 6.4 13.5
3 Antena 1 821.000 4.7 9.8
4 Romania TV 394.000 2.2 4.7
5 Antena 3 358.000 2.0 4.3
6 National TV 301.000 1.7 3.6
7 Prima TV 148.000 0.8 1.8
8 TVR 2 131.000 0.7 1.6
9 Digi 24 129.000 0.7 1.5
10 Antena Stars 103.000 0.6 1.2
11 Pro 2 86.000 0.5 1.0
12 TVR 1 85.000 0.5 1.0
13 B1TV 82.000 0.5 1.0
14 Happy Channel 71.000 0.4 0.9
15 Diva 68.000 0.4 0.8
16 ETNO 66.000 0.4 0.8
17 Nickelodeon 65.000 0.4 0.8
18 Pro Cinema 59.000 0.3 0.7
19 Cartoon Network 56.000 0.3 0.7
20 Boomerang 50.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 10 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.711.000 18.0 39.8
2 Kanal D 520.000 5.5 12.1
3 Antena 1 327.000 3.4 7.6
4 Antena 3 213.000 2.2 5.0
5 Romania TV 187.000 2.0 4.4
6 National TV 154.000 1.6 3.6
7 Digi 24 90.000 0.9 2.1
8 TVR 2 63.000 0.7 1.5
9 Diva 56.000 0.6 1.3
10 B1TV 54.000 0.6 1.3
11 Prima TV 51.000 0.5 1.2
12 TVR 1 50.000 0.5 1.2
13 Happy Channel 41.000 0.4 1.0
14 Pro 2 40.000 0.4 0.9
15 Antena Stars 35.000 0.4 0.8
16 Realitatea Plus 35.000 0.4 0.8
17 Cartoon Network 34.000 0.4 0.8
18 TLC 30.000 0.3 0.7
19 Minimax 27.000 0.3 0.6
20 AXN 26.000 0.3 0.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV vineri, 10 aprilie, pe intervalul emisiunii Românii au talent (20.30-23.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 699.000 16.5 46.0
2 Antena 1 184.000 4.3 12.1
3 Kanal D 154.000 3.7 10.2
4 Antena 3 34.000 0.8 2.2
5 Romania TV 34.000 0.8 2.2
6 National TV 33.000 0.8 2.1
7 Digi 24 28.000 0.7 1.8
8 TLC 16.000 0.4 1.0
9 AMC 14.000 0.3 0.9
10 TVR 1 14.000 0.3 0.9
11 Antena Stars 14.000 0.3 0.9
12 Cartoon Network 14.000 0.3 0.9
13 TVR 2 12.000 0.3 0.8
14 Disney Junior 12.000 0.3 0.8
15 Prima TV 11.000 0.3 0.7
16 Diva 11.000 0.3 0.7
17 History 9.000 0.2 0.6
18 Minimax 9.000 0.2 0.6
19 B1TV 9.000 0.2 0.6
20 ETNO 8.000 0.2 0.6

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Petrica M Petrica M
    Iuli s-a renunat la Sunt celebru pentru ca, costurile sunt prea mari. La ce sa faci emisiuni scumpe daca profitul e minim.
    Vezi ultimul sezon Ferma. Audiente foarte mari la costuri mici. Vedete asa si asa, nu multe foarte cunoscute. Platite ieftin; plus ca s-a filmat in Romania. Nu in alte tari unde costurile erau prea mari..
  • martin mos martin mos
    daca se schimba juriul va fi mai mare audienta.nu mai suport sa aud aceleasi tampenii debitate de casnica andra si juratul de la ham talent.
  • Iuli Iuli
    Eu nu înțeleg de ce PROTV a renunțat la “Sunt celebru, scoate-mă de aici!” Dar continua cu emisiuni gen Gospodari
  • Gabi Gabi
    Ce *** tot are ala de cere Top 5 în loc de 20? După ce ca și asa se dau extrem de rar audiente, sa nici nu vedem ce fac celelalte televiziuni.
  • Iuli Iuli
    @Zuzulan la întrebarea ta “De ce mai țin PRO X dacă n-au meciuri?” Simplu, ProTV SRL scoate bani de la cabliști/reclame de pe posturile secundare pline de redifuzări (ProCinema, Pro2, ProGold, ProX).
    Toate au marca PRO și ei obliga cabliștii/advertisierii să bage bani în toate televiziunile dacă vor reclamă pe liderul ProTV
  • Mile Mile
    Mareane, stiam de mult ***, nu e nevoie sa ne spui, tocit de tvr , apoi au cumpărat ai tăi, aberezi mult inca
  • jk jk
    O sa mai scadă, noroc pe de o parte ca se sta acasa, dar asa,fiind golden buzz urile epuizate...Nu se pune problema de a pierde #1,dar o sa mai fie scăderi usoare
  • Marian Marian
    Mile sa te fac un pic fericit saptamana viitoare poate mai castiga ceva antenuta va da filmul Isus ,dupa ce la tocit pro anii de zile acum de 2ani il da antena care il va da si sambata deoarece filmul la antenuta este de 12 ore , cam toate filmele ce le da antenuta au fost tocite de pro .
  • Iuli Iuli
    @Tom, de ce top 5? Stim deja ca in Top5 se afla Pro, Antena1+3, Kanalul si RTV
  • Iuli Iuli
    Normal ca a scazut Digi24 daca s-a intors Prepliceanu
  • Mile Mile
    Unde sunt pro cinema , pro x , au fost scoase din grila , tvr 1 a avut cel mai bun film aseara , merita urmărit
  • Adi Adi
    TVR 1, cu 5000 de angajati( sau mai mulți?) este sub Diva sau TLC( nici nu stiu ce e ăla) !!! Chiar nu poate face nimeni ordine si mai ales curățenie ?
  • Nicu Nicu
    Ce tare e Realitatea Plus! :) ... nici 50.000 pe National
  • Matei Matei
    ha ha ha , rating de 4 ori peste pe comercial (asta conteaza) si rat 16 rating cu 4 in plus fata de asia cu 12
    asistatii social si pensionarii domina la antene , acces direct 10 la national si 5 la comercial , iumor 7 national si 6 comercial , scena misterelor 4.5 national si doar 3 comercial , sa nu uit de next star cu 8 national si doar 5 comercial
    putine emisiuni mai au public tanar in romania (cele mai multe la pro)
    imperiul leilor cu 6 national si un uluitor 9 comercial , pe bune 3 national si 5 comercial

    sa nu mai zic de seriale , sacrificiul 7 national si 5 comercial
  • Tom Tom
    Un top 5 sau 10 e perfect ,nu mai puneti top 20

Trimite un comentariu

sus