Skip to main content

Efectele #StămAcasă: Aproape 400.000 de români în plus la TV, după câțiva ani de scădere continuă

 
Efectele #StămAcasă: Aproape 400.000 de români în plus la TV, după câțiva ani de scădere continuă

Starea de urgență și izolarea se văm bine în audiențele TV. Este o creștere a consumului TV consistentă: sunt cu 400.000 de români în fața televizoarelor în martie, față de luna martie a anului trecut.

Plusul de consum TV este unul considerabil, mai ales că vine după o perioadă de câțiva ani în care din ce în ce mai puțini români îți petreceau timpul în fața micilor ecrane.

La începului anului, Paginademedia.ro a scris de scăderile masive ale consumului de televiziune: în cinci ani, posturile de la noi au pierdut nu mai puțin de jun milion de telespectatori. Iar trendul descendent continua. Pandemia și măsurile restrictive i-au readus pe români în fața televizoarelor cu plusuri mari, mai ales pe consumul de știri.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă situația consumului de televiziune în luna martie, comparativ cu anul trecut:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, peste 8,6 milioane de români s-au uitat în serile de martie la televizor. Este un plus, în martie, de 360.000 de telespectatori, față de aceeași perioadă din 2019.

Creșterea vine după ce numai în luna ianuarie, de exemplu, erau pe posturile TV, în Prime-Time, cu 500.000 de români mai puțin ca în 2019 și cu un milion mai puțini decât în urmă cu cinci ani.

Acesta a fost consumul național în prime-time. Cum a fost după media pe zi?

Și după media pe zi, consumul TV în luna martie a fost pe plus: jumătate de milion de telespectatori în plus în timpul zilei față de anul trecut, adică o medie a audienței totale de 4,4 milioane de români.

URBAN. Consumul TV a avut un trend ascendent și la orașe: posturile de televiziune au câștigat, în prime-time, aproape 250.000 de telespectatori (aproape 2,3 milioane de români s-au uitat la televizor după media în Prime-Time).

După media pe zi, și la orașe au fost mai mulți telespectatori în luna decretării stării de urgență, ca urmare a epidemiei de coronavirus: aproape 300.000 a fost plusul

COMERCIAL. Pe publicul tânăr, creșterea consumului TV este mai puțin vizibilă.

Seara, au fost în fața televizoarelor aproape 1,6 milioane de tineri, cu doar 90.000 peste luna martie a anuui trecut. Oricum e de notat creșterea, în condițiile în care, până în martie, cifrele pe publicul tânăr indicau peste 400.000 minus față de ultimii ani.

Și în timpul zilei, creșterea pe publicul tânăr a fost tot de 90.000 de telespectatori tineri.

Citește și: Consumul TV scade dramatic. Peste un milion de români în minus la TV în doar cinci ani

Citește și: AUDIENȚE. Starea de urgență schimbă consumul de știri. Digi 24, cel mai urmărit post de știri la anunțuri. Cifre aproape duble față de Antena 3

Citește și: AUDIENȚE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Topul de Prime-Time în martie

Citește și: AUDIENȚE în martie, după media pe zi. Pro TV este primul. Kanal D n-a reușit să depășească Antena 1 și după media pe zi

Audiențele posturilor TV în lunile martie 2019 și martie 2020, în Prime-Time (intervalul de maximă audiență, orele 19.00-23.00):

Prime-Time   NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
Martie 2019 8.238.000 (46,5) 4.237.000 (44,2) 1.500.000 (35)
Martie 2020 8.601.000 (49) 4.479.000 (47) 1.591.000 (37,7)

Audiențele posturilor TV în lunile martie 2019 și martie 2020, dup Media pe ZI:

Media pe ZI   NATIONAL   URBAN   COMERCIAL  
Martie 2019 3.882.000 (21,9) 1.990.000 (20,8) 660.000 (15,4)
Martie 2020 4.385.000 (25) 2.283.000 (24) 756.000 (17,9)


Citește și: Consumul TV scade dramatic. Peste un milion de români în minus la TV în doar cinci ani


Citește și: AUDIENȚE. Starea de urgență schimbă consumul de știri. Digi 24, cel mai urmărit post de știri la anunțuri. Cifre aproape duble față de Antena 3


Citește și: AUDIENȚE TV. Luna Digi 24: a ajuns a patra televiziune pe comercial, după Pro TV, Antena 1 și Kanal D. Topul de Prime-Time în martie


Citește și: AUDIENȚE în martie, după media pe zi. Pro TV este primul. Kanal D n-a reușit să depășească Antena 1 și după media pe zi

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • mile Mile A RzV Razvan Mario , nu poti comenta , cine nu te lasa
    dezastru pe antena aseara
    de la mile ai trecut la Mile cu M mare postacule
  • a revenit postacul mile , suparat rau in zilele de vineri de nu comenteaza , romanii au talent rupe asia , esti platit macar sa aberezi
    te astept peste 2 saptamani cand se termina asia si pro va fi lider 7 zile din 7
    si saptamana care vine avem Titanic , oare spulbera concurenta?
  • au revenit postacii, suparati rau, nu , romanii au talent rupe asia , esti platit macar?
    vezi ca avem audientele rat acolo ce comentezi?
  • Mile, Alex Putina toata ziua va schimbati numele ,aveti audientele pe situl vostru nu mai cersiti audiente se termina in curand emisiunea regizata facuta sa castige Sorin Bontea si cu Razvan Fodor , recorduri visati voi si antenuta voastra ,

Trimite un comentariu