Skip to main content

AUDIENŢE. Meciul FCSB aduce un record pentru Look Plus: cea mai buna poziţie din istoria staţiei

 
Foto: Gazeta Sporturilor
Foto: Gazeta Sporturilor

Audienţe. FCSB rămâne un magnet de audienţă pentru televiziunile din România. Ultimul exemplu a fost meciul de aseară, din deplasare cu Backa Topola, transmis de Look Plus. Cu partida de aseară, Look Plus a atins un record istoric: cel mai bun loc în clasamentele de audienţă de când există postul de televiziune.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Echipa lui Gigi Becali s-a calificat dramatic în turul trei preliminar Europa League, după 6-6 în 120 de minute şi 5-4 la penalty-uri. Dramatismului meciului a adus audienţe record pentru Look Plus, care a prins primele locuri pe toate cele trei segmente.

Mai exact, a fost pe poziţia a doua pe publicul comercial, după Pro TV şi pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe.

Pe publicul masculin, a avut chiar primul loc.

De menţionat că meciul a început la 22:00 şi s-a încheiat la 00:45. Pe intervalul partidei Pro TV difuza un episod din „Ferma” şi apoi Ştirile Pro TV de noapte, iar Kanal D avea finalul episodului din „Preţul fericirii” şi de la 23:00 „Bravo, ai stil!”.

Pe Antena 1 se difuza filmul „Misiune Imposibilă: Declinul”, iar de la 23:30 Observatorul de Noapte şi de la miezul nopţii Xtra Night Show.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului FCSB (22:00-00:45):

Naţional. Meciul celor de la FCSB a pus Look Plus pe locul trei în toată ţara. Nu mai puţin de 386.000 de telespectatori au urmărit meciul dramatic din Serbia. Lider pe segmentul meciului a rămas Pro TV, cu 725.000 de privitori, iar Kanal D a ocupat poziţia secundă, cu 555.000 de urmăritori.

Antena 1 a fost doar pe locul patru, însă la mică de distanţă de Look Plus. Pe postul Intact se uitau 310.000 de telespectatori.

Urban. Şi la oraşe a fost urmărit meciul FCSB, iar postul Look Plus a rămas pe podium. La meciul FCSB s-au uitat, în medie, 254.000 de telespectatori.

Lider pe segment a fost Pro TV, cu 347.000 de urmăritori, iar pe doi s-a clasat Kanal D, cu 274.000.

Antena 1 s-a îndepărtat de podium şi a fost pe poziţia a 4-a, cu 171.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au urmărit şi ei calificarea echipei lui Gigi Becali şi au pus Look Plus pe locul al doilea. Partida celor de la FCSB a strâns 135.000 de telespectatori tineri şi i-a adus postului o cotă de share de 14.9%.

Pro TV însă şi-a menţinut prima poziţie şi pe comercial. Pe intervalul meciului se uitau 193.000 de privitori tineri pe postul din Pache Protopopescu. Podiumul a fost completat de Antena 1, cu 85.000 de urmăritori tineri.

De notat că, din publicul comercial, meciul FCSB de pe Look a avut cei mai mulţi bărbaţi: 115.000 s-au uitat la meci, faţă de 103.000 la Pro TV şi 43.000 la Antena 1.

Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 725.000 4.1 15.8
2 Kanal D 555.000 3.2 12.1
3 Look Plus 386.000 2.2 8.4
4 Antena 1 380.000 2.2 8.3
5 Romania TV 310.000 1.8 6.8
6 Antena 3 215.000 1.2 4.7
7 National TV 163.000 0.9 3.6
8 Prima TV 146.000 0.8 3.2
9 Digi 24 108.000 0.6 2.3
10 Happy Channel 96.000 0.5 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 347.000 3.6 14.1
2 Kanal D 274.000 2.9 11.1
3 Look Plus 254.000 2.7 10.3
4 Antena 1 171.000 1.8 6.9
5 Romania TV 168.000 1.8 6.8
6 Antena 3 157.000 1.7 6.4
7 Prima TV 76.000 0.8 3.1
8 Digi 24 69.000 0.7 2.8
9 Pro 2 52.000 0.5 2.1
10 DigiSport 1 48.000 0.5 2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 17 septembrie, pe intervalul meciului Backa Topola-FCSB (22:00-00:45), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 193.000 4.6 21.3
2 Look Plus 135.000 3.2 14.9
3 Antena 1 85.000 2.0 9.4
4 Kanal D 69.000 1.6 7.6
5 Pro 2 24.000 0.6 2.7
6 AMC 22.000 0.5 2.5
7 Antena 3 22.000 0.5 2.4
8 DigiSport 1 20.000 0.5 2.2
9 Diva 19.000 0.5 2.1
10 Digi 24 19.000 0.4 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Sabina am inteles ca se intoarce grupul Voua si face un serial in stilul Las Fierbinti la ferma
  • Iuli ,se stie ce emisiuni noi vor fi pe Prima si cu ce vedete vor mai colabora ?
  • Se aude prin Prima TV că se pregătește emisia HD din Octombrie 2020.

    @Xoxo, și eu m-am mirat când am văzut Pro 2 în top, ceva ciudat având in vedere că Pro 2 la media pe zi este bătut de Pro Gold.
    Sursa: monitormedia.ro
  • Postacule antenist mile, asa de slab Chefii tai?
    Aseara Ferma a avut 6.7 rating si 25.1 share. Chefii tai miercuri 6.1 rating si 20.6 share. Hahahah, umilinta.
    Deci Ferma peste Chefii tai. Vai vai vai....
  • Mile , cap sec Ferma a avut 6,7 reting si 25 ,1 share fata de 3,2 antenuta .
  • @Mihail, cu siguranta daca meciul era in exclusivitate pe Prima TV erau lideri de audienta in timpul meciului. Nimeni nu anticipa un asemenea joc si sunt convins ca audienta a mai crescut spre finalul meciului cand scorul se schimba de la o faza la alta.
    Cand s-au luat drepturile de televizare inca nu se stia de Covid la FCSB si ei erau favoriti sa castige. Dupa ce a cazut mare parte din echipa lucrurile s-au schimbat si la limita au ramas cu jucatori ca meciul sa poata avea loc. Pana la urma nu mai conteaza cum sa intamplat important este ca echipa sa calificat si va ajuta coeficientul Romaniei.
  • Pro TV a fost lider de audienta pe toate targeturile pe intervalul emisiunii Ferma ,iar pe targetul comercial a avut 6.7 puncte de rating si 25,1 % share .
  • E prima dată după mult timp când Pro2 apare într-o poziţie atât de sus în clasament. Unde sunt anteniştii care declarau deja falimentul? :))) Din câte văd, e mult peste Happy
  • Ferma aseară a înregistrat 6.7 puncte de rating și 25.1% share față de televiziunea de pe locul secund care a obţinut 3.2 puncte de rating și 12% share.
    Hai cu audientele.
  • Pana acum erau pe pro meciurile FCSB-ului nu stiu de ce nu au mai cumparat sau trebuia sa-l dea Prima tv si scotea mai mult.
  • Umilinta pe postacii antenisti Putina Razvan si mile. Pro TV dublu fata de Antenuta.
    Si Ferma si Fierbintenii ce au facut pe intervalul lor?
  • @RzV, nici macar Look nu a crezut in meci, incat sa il dea si pe Prima TV. Era doar un meci in care FCSB lua bataie si aia era. Si la casele de pariuri FCSB era cotata cu a doua sansa.

    Si uite, ca s-a intamplat o minune mare si FCSB s-a calificat. E prima data cand am stat pe Look Plus mai mult de 3 minute de cand s-a lansat. Un meci interesant. Portarul a facut tot meciul. Altfel, era anost, ca stiam cine castiga. Si cum se auzeau interventiile lui Mihai Pintilii.
  • Daca ar fi stiut si ceilalti ce istorie va avea meciul cu siguranta il cumparau. La fel si publicul daca ar fi stiut ca va fi un meci spectaculos erau mai multi in fata ecranelor. Felicitari pentru FCSB si Look pentru rezultat, se anunta un concurent serios contra rivalelor din domeniu.

Trimite un comentariu

sus