Skip to main content

AUDIENȚE. Cifre mai mari decât miercurea trecută. O nouă confruntare Visuri la cheie - Chefi la cuțite. Pro TV are țara și tinerii. A pierdut orașele, în favoarea Antenei 1

 
AUDIENȚE. Cifre mai mari decât miercurea trecută. O nouă confruntare Visuri la cheie - Chefi la cuțite. Pro TV are țara și tinerii. A pierdut orașele, în favoarea Antenei 1

AUDIENȚE. Pro TV, cu Visuri la cheie, și Antena 1, cu Chefi la cuțite, și-au împărțit seara de miercuri. Pro TV a strâns cei mai mulți privitori la nivel național și pe segmentul comercial, iar Antena 1 a câștigat orașele.

S-a repetat scenariul de săptămâna trecută, dar cifrele au fost mai mari pentru ambele posturi de la vârful clasamentului. Cea mai mică diferență dintre cele două a fost pe publicul comercial, unde lupta a fost strânsă. 

Publicitate

De notat că cele două emisiuni s-au intersectat aproape perfect, pe intervalul 20:30-22:30. Pe același interval, Kanal D a avut serialul turcesc Prețul fericirii. 

Vezi și cifrele de săptămâna trecută, AICI

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audiențele posturilor TV aseară, 23 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la Cheie (20:30-22:30):

NAȚIONAL. Pro TV a fost cel mai urmărit post TV, la nivelul întregii țări, cu Visuri la cheie. A adunat o medie de 1,5 milioane de telespectatori pe minut, cu 300.000 mai mult ca miercurea trecută. 

Antena 1, de pe locul secund, a bifat creștere de asemenea. A înregistrat o medie de 1,3 milioane de privitori, aseară, pe interval, față de 1,1 milioane cât avea acum o săptămână.

Podiumul a fost completat de Kanal D, cu un milion de persoane în medie, pe intervalul Visuri la cheie. 

România TV - 485.000 de privitori și Antena 3 - 386.000 s-au clasat pe locurile patru și cinci. 

URBAN. La orașe lucrurile s-au schimbat. Pro TV a coborât pe doi, sub Antena 1. Cu emisiunea prezentată de Dragoș Bucur, Pro TV a scos o medie de 681.000 de telespectatori. A avut în plus aproximativ 50.000 de persoane față de acum o săptămână. 

La fel s-a întâmplat și în cazul Antenei 1, postul de pe primul loc, care a crescut de la 700.000, la 800.000 de persoane. 

Kanal D, de pe locul trei, a scos o audiență de peste jumătate de milion de persoane. 

România TV a fost pe patru (244.000) și Antena 3 s-a clasat pe cinci, cu 213.000. 

COMERCIAL. Bătălia a fost foarte strânsă pe comercial. Tinerii au pus pe primul loc Pro TV și emisiunea Visuri la cheie, dar Antena 1 i-a suflat în ceafă postului din Pache Protopopescu.

De pe primul loc, Pro TV a avut audiențe de 363.000 de privitori tineri. Antena 1, pe doi, a fost aproape, cu 343.000 de tineri, pe interval. 

Locul trei i-a aparținut Kanal D, cu 113.000 de telespectatori pe minut, pe interval. 

Național TV a fost pe patru, iar România TV pe cinci, cu 35.000 și 33.000 de privitori. 

Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 1.511.000 8.6 19.7
2 Antena 1 1.351.000 7.7 17.6
3 Kanal D 1.024.000 5.8 13.4
4 Romania TV 485.000 2.8 6.3
5 Antena 3 386.000 2.2 5
6 National TV 271.000 1.5 3.5
7 Prima TV 163.000 0.9 2.1
8 Pro Cinema 144.000 0.8 1.9
9 Realitatea Plus 127.000 0.7 1.7
10 Happy Channel 124.000 0.7 1.6
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 810.000 8.5 20.2
2 Pro TV 681.000 7.1 17
3 Kanal D 535.000 5.6 13.3
4 Romania TV 244.000 2.6 6.1
5 Antena 3 213.000 2.2 5.3
6 National TV 122.000 1.3 3
7 Prima TV 75.000 0.8 1.9
8 Happy Channel 72.000 0.8 1.8
9 Digi 24 66.000 0.7 1.7
10 DigiSport 1 62.000 0.6 1.5
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 23 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 363.000 8.6 27.6
2 Antena 1 343.000 8.2 26
3 Kanal D 113.000 2.7 8.5
4 National TV 35.000 0.8 2.6
5 Romania TV 33.000 0.8 2.5
6 Digi 24 28.000 0.7 2.1
7 Paramount 27.000 0.6 2
8 DigiSport 1 25.000 0.6 1.9
9 Prima TV 23.000 0.6 1.8
10 AXN 20.000 0.5 1.5
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro

Comentarii

  • Mi-aș dori si eu o casa dar nu am posibilitatea sunt un chiriaș si sunt singur cu venit in familie si am un băiețel de 5 anișori jumate
  • Exact, ambele trebuie să dispară imediat

    Serios postacule? Cand erau la Antenuta la Accesati ii laudai mereu, cand era Antenuta lider.
    Acum cand e mereu pe locul 2 comercial, nu iti mai plac?
  • Asa de slaba ferma zici ***, nici macar 6 , rău ati ajuns , lumea renunță la mizerii încet

    Asa de slab Te cunosc de undeva, iumor, mereu locul 2 sub filme vechi de 1000 de ani. Asa de slab Sacrificiul, factorul ics, mereu locul 2, rău ati ajuns , lumea renunță la mizerii încet
  • @Mile, la fel cum au renuntat la cei doi amarati de la voi de pe post. Aia doi care au stat 6 luni zi de zi aproape in acces prime-time?!
  • să pui 3 zile emisiuni,

    Lasa ca e bine postacule. 3 zile Chefii, emisiunea se termina foarte repede. O punea 2 zile pe saptamana, se termina in 2021...
  • Si audientele Ferma unde sunt? Nu le dati ca se face Antenuta de ras? Iar locul 2...
    Ferma a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, unde show-ul a înregistrat 5.8 puncte de rating și 21.5% share.
  • Chefii sunt lideri 3 zile la rând ,abia astept ziua de sâmbăta cand se vor da audientele de vineri ,Masked Singer va fi pe doi

    Unde visezi cap sec Chefii lideri 3 zile la rand? Tu stii sa citesti un text? Pro lider 2 target-uri din 3. Antenuta doar pe urban. Deci Pro a fost lider aseara cap sec.
    Antenuta lider doar luni si marti cu Chefii, vai vai vai, umilinta.
  • Era bun când îi lăudai inainte

    Si tu de ce nu ii laudai inainte? Ca erau la Pro nu? Ca s-au mutat la Antenuta, imediat ti-au placut, vai vai vai
  • să fie mascatii sub chefi

    Cum sa fie asa, mascatii peste Sacrificiul, peste iUmor, peste Te cunosc de undeva, peste Xfactor, vai vai vai
  • Creșteri mari la chefi , buna idee să pui 3 zile emisiuni, totusi fără să fie plictiseala , ceva ieftin de facut postacii devastati

    Degeaba postacule, 3 saptamani la rand, Visuri la cheie peste Chefii tai pe comercial, umilinta
    Si Ferma tot peste Sacrificiul tau,hahaha
  • Cred ca Kanal D au cel mai mare profit raportat la cat investesc. Chefi la cutite si Visuri la cheie au bugete mai mari decat un serial de pe Kanal D. Mi se pare o audienta mica pentru Cronica, dar pe undeva e normal, nu au mai venit cu ceva nou.
  • Mai lolek R unde vezi tu lideri detasati ? ,sau trei zile lideri cu chefii eu vad altfel in tabel cred ca ai ramas cu ceva dupa izolare ,tu si cu bolek emisiunea voastra este de prost gust si ieftin cum a zis bolek ,cu icoane si lumanari asta este cultura in general la antenuta o depaseste pe pro si maine poate pro e primul sau pe doi care este treaba ta obsedatule , iesi la terasa ca nu-l intereseaza pe seful tau de tine cred ca rade de tine .
  • Chefii sunt lideri 3 zile la rând ,abia astept ziua de sâmbăta cand se vor da audientele de vineri ,Masked Singer va fi pe doi

Trimite un comentariu