Skip to main content

AUDIENŢE. Bătălia în audienţe a fost strânsă, aseară. Pro TV a avut ţara şi tinerii, cu Visuri la Cheie. Antena 1, cu Chefii, i-a suflat oraşele

 
AUDIENŢE. Bătălia în audienţe a fost strânsă, aseară. Pro TV a avut ţara şi tinerii, cu Visuri la Cheie. Antena 1, cu Chefii, i-a suflat oraşele

AUDIENŢE. S-a mai „consumat” un meci în audienţe. Emisiunea „Visuri la cheie” a pus Pro TV pe primul loc în audienţe, aseară, la nivel naţional şi pe publicul comercial.

Publicitate

Postul TV a pierdut totuşi oraşele, în favoarea Antenei 1, care a avut pe interval show-ul culinar Chefi la cuţite. Ambele emisiuni s-au terminat aproape în acelaşi timp.

Peste 1,2 milioane de telespectatori din toată ţara au urmărit, în fiecare minut, emisiunea cu Dragoş Bucur prezentator.

Kanal D a fost postul de pe locul trei, aseară, pe intervalul Visuri la cheie.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele posturilor TV aseară, 16 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la Cheie (20:30-22:35):

NAŢIONAL. Pro TV a câştigat publicul din toată ţara, aseară, cu emisiunea Visuri la cheie. Aproximativ 1,2 milioane de români s-au uitat, în medie, în fiecare minut.

Antena 1 a ocupat locul secund, cu Chefi la cuţite. Emisiunea prezentată de Gina Pistol a adunat o medie de 1,1 milioane de privitori, pe minut.

Kanal D a fost postul de pe locul trei, pe interval, cu o medie de un milion de urmăritori.

România TV şi Naţional TV au completat top cinci-ul, pe intervalul Visuri la Cheie.

URBAN. La oraşe s-a schimbat liderul. Pro TV a coborât pe doi, sub Antena 1, cu o medie de 632.000 de telespectatori pe minut. Antena 1, de pe primul loc, a înregistrat o medie de aproape 700.000 de persoane.

Kanal D a completat podiumul şi la oraşe, pe interval, cu o medie de 541.000 de telespectatori.

România TV a rămas pe patru, dar Antena 3 a urcat pe cinci la oraşe, când la Pro TV era emisiunea Visuri la cheie.

COMERCIAL. Tinerii au pus pe primul loc Pro TV şi emisiunea Visuri la cheie. Aproximativ 300.000 de telespectatori tineri s-au uitat, în fiecare minut, la emisiunea prezentată de Dragoş Bucur.

Antena 1 a ocupat locul secund, cu Chefii pe interval, de unde a înregistrat o medie de audienţă de 256.000 de privitori pe minut.

Locul trei a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de 120.000 de telespectatori, pe interval.

Naţional TV a fost a patra opţiune a tinerilor, pe intervalul Visuri la cheie, cu o medie de 72.000 de persoane. Digi 24 a fost cel mai urmărit post de ştiri pe comercial, cu o medie de 29.000 de telespectatori.

Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.271.000 7.2 17.4
2 Antena 1 1.159.000 6.6 15.9
3 Kanal D 1.000.000 5.7 13.7
4 Romania TV 489.000 2.8 6.7
5 National TV 393.000 2.2 5.4
6 Antena 3 354.000 2 4.8
7 Happy Channel 129.000 0.7 1.8
8 TVR 2 129.000 0.7 1.8
9 Prima TV 124.000 0.7 1.7
10 Pro Cinema 122.000 0.7 1.7
11 Realitatea Plus 117.000 0.7 1.6
12 Digi 24 115.000 0.7 1.6
13 TVR 1 100.000 0.6 1.4
14 Antena Stars 97.000 0.5 1.3
15 B1TV 94.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 695000 7.3 17.7
2 Pro TV 632.000 6.6 16.1
3 Kanal D 541.000 5.7 13.8
4 Romania TV 230.000 2.4 5.9
5 Antena 3 206.000 2.2 5.3
6 National TV 168.000 1.8 4.3
7 Happy Channel 90.000 0.9 2.3
8 Digi 24 87.000 0.9 2.2
9 Prima TV 65.000 0.7 1.7
10 Realitatea Plus 62.000 0.7 1.6
11 Pro Cinema 60.000 0.6 1.5
12 TVR 2 59.000 0.6 1.5
13 B1TV 57.000 0.6 1.4
14 AXN 55.000 0.6 1.4
15 DigiSport 1 51.000 0.5 1.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 16 septembrie, pe intervalul Visuri la Cheie (20:30-22:35), la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 301.000 7.2 24.2
2 Antena 1 256.000 6.1 20.6
3 Kanal D 120.000 2.9 9.7
4 National TV 72.000 1.7 5.8
5 Digi 24 29.000 0.7 2.4
6 Romania TV 26.000 0.6 2.1
7 Pro Cinema 26.000 0.6 2.1
8 Happy Channel 19.000 0.5 1.6
9 DigiSport 1 19.000 0.5 1.6
10 Boomerang 19.000 0.5 1.6
11 AMC 19.000 0.5 1.6
12 Prima TV 17.000 0.4 1.4
13 Antena 3 15.000 0.4 1.2
14 History 15.000 0.4 1.2
15 Minimax 13.000 0.3 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Neintersant postacule antenist. Pro a sters pe jos cu Antenuta ta. Umilinta!
  • Ati mancat un punct în tabelul cu audientele pe urban,la locul 1 cu Antena 1 ,ati scris 695000 ,corect e 695.000,
  • Nu intereseaza pe nimeni asta postacule antenist cap sec Putina Razvan R.
    Dezastru pe Antenuta ta, ha ha ha. Umilinta si aseara. Razvan R plange de suparare...
    Pro a sters pe jos cu Chefii lui.
  • Dle Raul ,la Antena 1 în mediul urban mai trebuie adăugat un punct dupa 695,corectați
  • Bun. A mai crescut diferenta intre Pro si Antenuta. Aseara, 45.000 persoane pe comercial intre primele doua posturi TV. Saptamana trecuta, diferenta a fost de 34.000 persoane. Umilinta!
  • La revedere Pro 2 (fostul Acasa TV). Sa nu prinzi nici top 15 pe nici un target...
  • Mai multi pensionari la Antenuta. Nu ne zici asta Putina Razvan?
  • Umilinta pe postacul antenist cap sec Razvan Putina R, Pro a sters pe jos cu Chefii lui.
  • Mai trebuie sa puneți un punct dupa 695,în tabelul cu mediul urban , 695000, corect 695.000 corectați
  • Multumim ca le-ați pus pâna la urma ,trebuia sa puneți si audienta pe intervalul Sacrificiul
  • Voi sunteti constienti ca aproximativ 900.000 de romani se uita la 2 posturi de "stiri"? Mergeti la vot, oameni buni, altfel astia ne vor calca in picioare pentru inca 4 ani.

Trimite un comentariu

sus