Skip to main content

Momentul PlushBio de la TVR, schimbat radical după articolul Paginademedia: cu brandul blurat şi nelăudat

 
Momentul PlushBio de la TVR, schimbat radical după articolul Paginademedia: cu brandul blurat şi nelăudat

Momentul PlushBio din emisiunea Zile cu Stil, de pe TVR2, a fost schimbat radical după articolul Paginademedia.ro care semnala publicitatea deşănţată şi nemarcată pentru produsele cosmetice din emisiune.

Publicitate

În ultima ediţie, de sâmbătă brandul a fost acoperit, momentul a fost mult mai scurt decât de obicei, iar fondatoarea PlushBio nu şi-a mai lăudat fără rezerve produsele, ca în săptămânile trecute.

În plus, subiectul rubricii a fost mai general, fără trimitere la marca PlushBio (unul dintre sponsorii emisiunii). Şi realizatoarea Alina Ionescu s-a abţinut (săptămânile trecut, chiar ea intervenea şi lăuda produsele).

Detalii, în continuare:

Paginademedia.ro a relatat, săptămâna trecută, despre modul în care fondatoarea PlusBio, Ioana Marinescu, îşi prezenta fără rezerve produsele la emisiunea Zile cu Stil, de pe TVR 2.

Timp de câteva săptămâni, în fiecare emisiunea, aproximativ şapte minute erau rezervate PlushBio. Produsele erau prezentate pe larg, cu avantaje, cu multe cadre apropiate în care se vedea clar brandul. Acelaşi brand era vizibile şi pe halatul fondatoarei. Altădată, filmarea avea chiar în spate un decor cu PlushBio. Din când în când, prim-planurile arătau diversele creme.

Foarte important: Pentru cine nimerea pe TVR 2, momentul nu era marcat ca publicitate (exista doar un foarte scurt text pe ecran, de câteva secunde, la începutul emisiunii).

Prezentatoarea Alina Ionescu lăuda la rândul ei produsul - pe Instagram, îl şi promovează având "contract pe firmă". Detalii, aici.

Ce s-a schimbat?

La ediţia de sâmbătă, rubrica în care apare fondatoarea PlushBio a arătat diferit. Adică:

  • pe prim-plan-urile cu produse nu se mai distinge marca. Au fost blurate.
  • a fost blurată sigla şi de pe halatul Ioanei Marinescu
  • rubrica a fost mult mai scurtă - cam jumătate faţă de obicei
  • nu a mai fost prezentat niciun produs, ca în momentele publicitare nemarcate din emisiunile precedente
  • un aspect important a fost subiectul, mai orientat pe editorial, nu pe publicitate: prepararea unui produs cosmetic cu anumite ingrediente (argilă, apă micelară, vitamina C, ulei) care se pot găsi oriunde pe piaţă (nu cu trimitere la cremele PlushBio, ca până acum).

GALERIE FOTO. Capturi din emisiunea Zile cu stil de sâmbătă

Citeşte şi: Cremele PlushBio, reclamă la greu pe TVR! Marcaj - minim! Realizatoarea emisiunii promovează cremele – nemarcat - şi pe Instagram

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Livia Pila Livia Pila
    Nici un komunikat de la preacinstitul Mircea Radu - Bre, secretarul personal și preaplecat al Gradenei?

Trimite un comentariu

sus