Skip to main content

COMUNICAT. Ce nevoi au clienţii de la magazinul tău online? Vremurile grele necesită soluţii inteligente, exact asta trebuie să fie motto-ul business-ului tău online

 
COMUNICAT. Ce nevoi au clienţii de la magazinul tău online? Vremurile grele necesită soluţii inteligente, exact asta trebuie să fie motto-ul business-ului tău online

COMUNICAT. De-a lungul timpului am tot discutat despre importanţa marketingului ca parte din afacerea ta, am discutat despre branding, despre campaniile de promovare şi… tot tacâmul! …acum că business-ul tău a devenit cunoscut, iar magazinul tău online are trafic, ce rămâne de făcut?

Publicitate

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Odată ce un consumator intră pe site-ul/magazinul tău online, există câteva lucruri simple pe care le poţi face pentru a garanta o achiziţie:

User experience: asigură-te că site-ul tău oferă o experienţă bună, o navigare uşoară şi fără probleme.

Clienţii doresc o navigare uşoară pe un site de cumpărături, iar acest lucru începe cu proiectarea site-ului web.

Dacă site-ul nu dispune de categorii clare, sau buton direct pentru a adăuga elemente în coş, trebuie să rectifici acest lucru de îndată. Designul dezordonat împiedică vizitatorul site-ului tău să se convertească în client.

Există nivele uimitoare de informaţii atunci când vine vorba de crearea unei experienţe de e-commerce ideale. Proiectarea site-ului web trebuie să ia în considerare tendinţele de proiectare, instrumentele tehnologice, experienţa utilizatorului, interfaţa cu utilizatorul, optimizarea conversiilor şi multe altele.

Având în vedere toţi aceşti factori, trebuie să menţii clienţii în centrul experienţei de comerţ electronic. Pentru a te asigura că ai un design optim care încurajează oamenii să cumpere, ia în considerare angajarea unei echipe de web design pentru a revigora site-ul tău de cumpărături.

Oferte speciale: oferă transport gratuit sau o reducere pentru o prima comandă.

Clienţii vor pune în coş toate produsele dorite şi vor fi gata de plată – până când vor vedea costul de expediere.

Transportul gratuit este un factor enorm atunci când vine vorba de convingerea oamenilor să facă cumpărături online. Expedierea gratuită în două zile este unul dintre mulţi factori care fac ca Amazon Prime să aibă succesul cunoscut!

Dacă poţi combina transportul gratuit cu transportul rapid, ai şanse mai mari de a converti un vizitator într-un client fidel, pe termen lung.



În plus, şi transportul gratuit condiţionat tinde să fie eficient din punct de vedere volum de vânzări. Este posibil ca vizitatorii să adauge mai mult articole la comanda lor dacă acest lucru le permite să se califice pentru transport gratuit sau rapid.

Promovează aceste caracteristici de-a lungul experienţei cumpărătorului – de la pagina de pornire până la check-out.

Recenzii: Utilizatorilor le place să ştie că există alţi clienţi mulţumiţi, aşa că asigură-te că află asta.

Clienţii ştiu că poţi scrie o descriere convingătoare a produsului sau un videoclip demonstrativ perfect editat. Dar ceea ce doresc cu adevărat clienţii este accesul la recenzii din surse autentice.

Recenziile vor oferi informaţii despre afacerea ta şi vor crea un parteneriat de încredere cu clienţii. Asigură-te că răspunzi tuturor recenziilor utilizatorilor, în special celor negative, pentru a transforma orice experienţă într-una pozitivă.

Ce se întâmplă dacă nu fac o achiziţie? Care sunt cele mai frecvente motive pentru abandonarea coşului de cumpărături?

●Costurile de livrare sunt prea mari;
●Consumatorul doreşte să facă mai multe comparaţii de preţ;
●Consumatorul navighează pur şi simplu, dar nu este pregătit să cumpere;
●Există un proces mult prea lung/complicat pentru finalizarea comenzii;
●Recenzii negative
●Durata mare de încărcare website.

Odată ce un consumator face o achiziţie, îţi doreşti să revină, nu-i aşa? Acest lucru este posibil dacă îi câştigi încrederea. Oferă clienţilor tăi o utilizare excelentă a magazinului online, ai grijă de clienţii tăi şi primeşti la schimb recenzii pozitive şi… conturează un program de loialitate!

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus