Skip to main content

Ce luptă! Dar ce rezultate! Pisicile aristocrate s-au uitat ca mâţa-n calendar la războiul Survivor-Las Fierbinţi

 
Ce luptă! Dar ce rezultate! Pisicile aristocrate s-au uitat ca mâţa-n calendar la războiul Survivor-Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Ce seară de sâmbătă! Mai rar o seară în care primele două clasate au fiecare, peste două milioane de români în medie!

Publicitate

Startul Survivor a încins piaţa TV. Şi e doar începutul sezonului. Sâmbătă seară, Pro TV a contracarat cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 cu Pisicile aristocrate (o schimbare de ultim moment, după ce cu Asia Express a fost pe trei).

Ce a rezultat? Pe intervalul în care s-au luptat în mod direct, Pisicile aristocrate de pe Antena 1 s-au uitat de pe locul trei la lupta dintre Pro TV (cu Las Fierbinţi) şi Kanal D (cu Survivor).

La nivelul întregi ţări (acolo unde a câştigat Kanal D), şi Survivor, dar şi Las Fierbinţi (cu episoade în reluare) au sărit de două milioane media pe intervalul de intersecţie. Serialul de pe Pro TV a depăşit Survivor la confruntarea directă la oraşe şi pe publicul comercial (la mică diferenţă).

Asta a fost în confruntarea directă. Las Fierbinţi s-a terminat însă la 21.30, iar Survivor a continuat până aproape de 23.30. A recuperat diferenţa, astfel că, după media pe tot intervalul lor de difuzare (20.00-23.20), Survivor s-a detaşat pe primul loc şi a reuşit să menţină o medie de peste două milioane de români pe minut.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Intervalul de luptă Pisicile Aristocrate - Survivor - Las Fierbinţi (20:00-21:30):

Naţional. Aproape 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Kanal D, pe intervalul de luptă directă cu Las Fierbinţi şi Pisicile Aristocrate. Peste două milioane de români s-au dus şi pe Pro TV, la Las Fierbinţi.

Pisicile de pe Antena 1 au privit de pe margine, cu cifre de trei ori mai mici.

Urban. La oraşe au fost primii Las Fierbinţi, cu peste 900.000 media, faţă de 820.000 la Survivor.

Pentru Pisici, situaţia a fost şi mai dramatică. Puse în program în ultimul minut, fără promovare, au fost depăşite şi de România TV. Antena 1 a fost pe poziţia a patra, la mare distanţă.

Comercial. Lupta a fost strânsă pe publicul tânăr. Strânsă între Pro TV şi Survivor. Au fost 375.000 de tineri pe Las Fierbinţi şi 350.000 pe Survivor.

Cam la jumătate a fost audienţa Pisicilor Aristocrate (o explicaţie poate fi publicul ţintă - copiii, sub 18 ani, deci sub acest target).

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.074.000 11.7 22.7
2 Pro TV 2.013.000 11.4 22.0
3 Antena 1 736.000 4.2 8.1
4 Romania TV 677.000 3.8 7.4
5 Antena 3 341.000 1.9 3.7
6 TVR 2 275.000 1.6 3.0
7 Pro Cinema 215.000 1.2 2.3
8 DigiSport 1 207.000 1.2 2.3
9 TVR 1 185.000 1.0 2.0
10 Prima TV 131.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 904.000 9.4 19.8
2 Kanal D 823.000 8.6 18.0
3 Romania TV 383.000 4.0 8.4
4 Antena 1 372.000 3.9 8.1
5 Antena 3 210.000 2.2 4.6
6 TVR 2 162.000 1.7 3.5
7 DigiSport 1 121.000 1.3 2.7
8 TVR 1 116.000 1.2 2.5
9 Digi 24 106.000 1.1 2.3
10 Realitatea Plus 81.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 374.000 8.9 23.1
2 Kanal D 352.000 8.4 21.8
3 Antena 1 165.000 3.9 10.2
4 Romania TV 62.000 1.5 3.8
5 TVR 1 49.000 1.2 3.0
6 TVR 2 40.000 1.0 2.5
7 DigiSport 1 37.000 0.9 2.3
8 Digi 24 31.000 0.7 1.9
9 Pro Cinema 25.000 0.6 1.6
10 Antena 3 24.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor şi-a lăsat concurenţii în urmă pe interval (20:00-23:30):

Survivor a recuperat după ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Mumia, aşa că pe tot intervalul de difuzare a fost pe primul loc. Cu filmul 101 Dalmaţieni după Pisicile aristocrate, Antena 1 a rămas pe locul al treilea, chiar pe patru la oraşe.

Naţional. Peste două milioane media pe tot intervalul Survivor, la Kanal D, faţă de 1,5 milioane de Pro TV şi 660.000 la Antena 1.

Urban. Survivor s-a dus aproape de 900.000 în medie pe tot intervalul la oraşe, cu peste 200.000 peste Pro TV şi aproape de trei ori mai mult decât Antena 1 (care a fost pe patru, după România TV).

Comercial. Recuperând după Las Fierbinţi, Survivor a pus Kanal D pe primul loc pe publicul 18-49 de ani, cu 375.000 de telespectatori în acest segment. Pe Pro TV media a fost de puţin peste 300.000.

Antena 1, pe trei, avea jumătate în comparaţie cu Pro TV.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.026.000 11.5 24.3
2 Pro TV 1.466.000 8.3 17.6
3 Antena 1 657.000 3.7 7.9
4 Romania TV 627.000 3.6 7.5
5 Antena 3 357.000 2.0 4.3
6 TVR 1 259.000 1.5 3.1
7 TVR 2 213.000 1.2 2.6
8 Pro Cinema 190.000 1.1 2.3
9 DigiSport 1 183.000 1.0 2.2
10 Pro 2 170.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 863.000 9.0 20.3
2 Pro TV 670.000 7.0 15.8
3 Romania TV 371.000 3.9 8.7
4 Antena 1 325.000 3.4 7.6
5 Antena 3 215.000 2.2 5.1
6 TVR 2 135.000 1.4 3.2
7 TVR 1 121.000 1.3 2.8
8 DigiSport 1 108.000 1.1 2.6
9 Pro 2 88.000 0.9 2.1
10 Realitatea Plus 75.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 375.000 8.9 24.2
2 Pro TV 306.000 7.3 19.8
3 Antena 1 152.000 3.6 9.8
4 Romania TV 60.000 1.4 3.9
5 TVR 1 40.000 0.9 2.6
6 Pro 2 35.000 0.8 2.3
7 DigiSport 1 34.000 0.8 2.2
8 TVR 2 32.000 0.8 2.0
9 Pro Cinema 31.000 0.7 2.0
10 Antena 3 28.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: JOI SEARĂ. Survivor, tot mai bine. Kanal D a câştigat şi tinerii, cu ediţia de joi seara. România TV, locul trei la oraşe

Citeşte şi: VINERI SEARĂ. Kanal D, liderul de vineri seara. N-a avut rival! Survivor s-a apropiat de 2,2 milioane de persoane

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • expertule , nu ne mai zici nimic de nivelul de educatie al vostru
  • care lupta , ca erau doar reluari , cand a inceput sezonul , iuli lungiti mult iar
  • Iuli , nu stiu daca ar fi bine sa puna aproape in fiecare zi , asa cum tot insistati deoarece ceilalti urmaritori al canalui se vor supara mai ales telenovelisti ei vor serialul .
  • La asia 3 sa uitat tot poporul românesc,puțini cei care nu au vazut
    Daca nu avea concurența cu Survivor facea mai bine
    Asta e
  • fierbintenii preferati de pensionari si cei din mediul rural cam slab educat
  • Nu știu ce mai așteaptă Kanal D ca să programeze Survivor și în zilele de miercuri-joi, înțeleg că au și fani la turcisme, dar le poate da doar 2 zile de serial sau maxim 3.
  • Poate ca daca Antena 1 nu anunta cu cateva ore inainte cele 2 filme castiga audienta.Nu zic locul 2,dar sigur nu avea atata diferenta
  • Asa cum am spus. Mai bine lasau Asia Express si erau pe locul 3. Chiar credeau ca vor ajunge pe 2 sau 1 cu filme de animatie care sunt date din 2 in 2 luni. Cred ca si copii s-au plictisit de ele.
  • Doamne ce de frustrati pe aici ca serialul in reluare a facut cat Survivor , prefer serialul decat emisiunea de pe canal ,
  • Eu in locul celor de la pro tv bagam filmul Calul de lupta prima data si pe urma Piratii din Craibe, este un film mult mai bun
  • Unii spuneau ca redifuzarile nu fac audienta, nu fac la unii dar altii au reteta Las Fierbinti care nu da gres nici nu reluari. Unele emisiuni nu prind la redifuzare cum e si cazul Asia, a fost odata top dar a fost deajuns.
    Cu siguranta Survivor va fi programul lunii Ianuarie, locul 1 garantat la final de luna per total. Meritata toate laudele si sa vedem ce reusite vor avea cand va veni si piata concurentiala cu noutati.
  • Daca cei de la kanald nu ar cadea in pacatul televiziunilor romanesti, de a lungi inutil emisiunile, ar avea sanse sa fie lider si in fata Las Fierbinti. Din 3,5 h, continutul este de maxim 1,5, in restu-i lalaiala.
  • Las Fierbinti singura productie TV din Romania care scoate rezultate si la a 2-a, a 3-a difuzare. Survivor, neasteptat de bun, felicitari Kanal D, cat despre A1...ce sa mai zic, despre morti numai de bine.

Trimite un comentariu

sus