Skip to main content

Ce luptă! Dar ce rezultate! Pisicile aristocrate s-au uitat ca mâţa-n calendar la războiul Survivor-Las Fierbinţi

 
Ce luptă! Dar ce rezultate! Pisicile aristocrate s-au uitat ca mâţa-n calendar la războiul Survivor-Las Fierbinţi

AUDIENŢE. Ce seară de sâmbătă! Mai rar o seară în care primele două clasate au fiecare, peste două milioane de români în medie!

Publicitate

Startul Survivor a încins piaţa TV. Şi e doar începutul sezonului. Sâmbătă seară, Pro TV a contracarat cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 cu Pisicile aristocrate (o schimbare de ultim moment, după ce cu Asia Express a fost pe trei).

Ce a rezultat? Pe intervalul în care s-au luptat în mod direct, Pisicile aristocrate de pe Antena 1 s-au uitat de pe locul trei la lupta dintre Pro TV (cu Las Fierbinţi) şi Kanal D (cu Survivor).

La nivelul întregi ţări (acolo unde a câştigat Kanal D), şi Survivor, dar şi Las Fierbinţi (cu episoade în reluare) au sărit de două milioane media pe intervalul de intersecţie. Serialul de pe Pro TV a depăşit Survivor la confruntarea directă la oraşe şi pe publicul comercial (la mică diferenţă).

Asta a fost în confruntarea directă. Las Fierbinţi s-a terminat însă la 21.30, iar Survivor a continuat până aproape de 23.30. A recuperat diferenţa, astfel că, după media pe tot intervalul lor de difuzare (20.00-23.20), Survivor s-a detaşat pe primul loc şi a reuşit să menţină o medie de peste două milioane de români pe minut.

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară:

1. Intervalul de luptă Pisicile Aristocrate - Survivor - Las Fierbinţi (20:00-21:30):

Naţional. Aproape 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Kanal D, pe intervalul de luptă directă cu Las Fierbinţi şi Pisicile Aristocrate. Peste două milioane de români s-au dus şi pe Pro TV, la Las Fierbinţi.

Pisicile de pe Antena 1 au privit de pe margine, cu cifre de trei ori mai mici.

Urban. La oraşe au fost primii Las Fierbinţi, cu peste 900.000 media, faţă de 820.000 la Survivor.

Pentru Pisici, situaţia a fost şi mai dramatică. Puse în program în ultimul minut, fără promovare, au fost depăşite şi de România TV. Antena 1 a fost pe poziţia a patra, la mare distanţă.

Comercial. Lupta a fost strânsă pe publicul tânăr. Strânsă între Pro TV şi Survivor. Au fost 375.000 de tineri pe Las Fierbinţi şi 350.000 pe Survivor.

Cam la jumătate a fost audienţa Pisicilor Aristocrate (o explicaţie poate fi publicul ţintă - copiii, sub 18 ani, deci sub acest target).

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.074.000 11.7 22.7
2 Pro TV 2.013.000 11.4 22.0
3 Antena 1 736.000 4.2 8.1
4 Romania TV 677.000 3.8 7.4
5 Antena 3 341.000 1.9 3.7
6 TVR 2 275.000 1.6 3.0
7 Pro Cinema 215.000 1.2 2.3
8 DigiSport 1 207.000 1.2 2.3
9 TVR 1 185.000 1.0 2.0
10 Prima TV 131.000 0.7 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 904.000 9.4 19.8
2 Kanal D 823.000 8.6 18.0
3 Romania TV 383.000 4.0 8.4
4 Antena 1 372.000 3.9 8.1
5 Antena 3 210.000 2.2 4.6
6 TVR 2 162.000 1.7 3.5
7 DigiSport 1 121.000 1.3 2.7
8 TVR 1 116.000 1.2 2.5
9 Digi 24 106.000 1.1 2.3
10 Realitatea Plus 81.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul de luptă directă Survivor - Las Fierbinţi - Pisicile Aristocrate (20:00-21:30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 374.000 8.9 23.1
2 Kanal D 352.000 8.4 21.8
3 Antena 1 165.000 3.9 10.2
4 Romania TV 62.000 1.5 3.8
5 TVR 1 49.000 1.2 3.0
6 TVR 2 40.000 1.0 2.5
7 DigiSport 1 37.000 0.9 2.3
8 Digi 24 31.000 0.7 1.9
9 Pro Cinema 25.000 0.6 1.6
10 Antena 3 24.000 0.6 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Survivor şi-a lăsat concurenţii în urmă pe interval (20:00-23:30):

Survivor a recuperat după ce s-a terminat Las Fierbinţi şi a început Mumia, aşa că pe tot intervalul de difuzare a fost pe primul loc. Cu filmul 101 Dalmaţieni după Pisicile aristocrate, Antena 1 a rămas pe locul al treilea, chiar pe patru la oraşe.

Naţional. Peste două milioane media pe tot intervalul Survivor, la Kanal D, faţă de 1,5 milioane de Pro TV şi 660.000 la Antena 1.

Urban. Survivor s-a dus aproape de 900.000 în medie pe tot intervalul la oraşe, cu peste 200.000 peste Pro TV şi aproape de trei ori mai mult decât Antena 1 (care a fost pe patru, după România TV).

Comercial. Recuperând după Las Fierbinţi, Survivor a pus Kanal D pe primul loc pe publicul 18-49 de ani, cu 375.000 de telespectatori în acest segment. Pe Pro TV media a fost de puţin peste 300.000.

Antena 1, pe trei, avea jumătate în comparaţie cu Pro TV.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 2.026.000 11.5 24.3
2 Pro TV 1.466.000 8.3 17.6
3 Antena 1 657.000 3.7 7.9
4 Romania TV 627.000 3.6 7.5
5 Antena 3 357.000 2.0 4.3
6 TVR 1 259.000 1.5 3.1
7 TVR 2 213.000 1.2 2.6
8 Pro Cinema 190.000 1.1 2.3
9 DigiSport 1 183.000 1.0 2.2
10 Pro 2 170.000 1.0 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 863.000 9.0 20.3
2 Pro TV 670.000 7.0 15.8
3 Romania TV 371.000 3.9 8.7
4 Antena 1 325.000 3.4 7.6
5 Antena 3 215.000 2.2 5.1
6 TVR 2 135.000 1.4 3.2
7 TVR 1 121.000 1.3 2.8
8 DigiSport 1 108.000 1.1 2.6
9 Pro 2 88.000 0.9 2.1
10 Realitatea Plus 75.000 0.8 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 16 ianuarie, pe intervalul show-ului Survivor (20:00-23:20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 375.000 8.9 24.2
2 Pro TV 306.000 7.3 19.8
3 Antena 1 152.000 3.6 9.8
4 Romania TV 60.000 1.4 3.9
5 TVR 1 40.000 0.9 2.6
6 Pro 2 35.000 0.8 2.3
7 DigiSport 1 34.000 0.8 2.2
8 TVR 2 32.000 0.8 2.0
9 Pro Cinema 31.000 0.7 2.0
10 Antena 3 28.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Citeşte şi: JOI SEARĂ. Survivor, tot mai bine. Kanal D a câştigat şi tinerii, cu ediţia de joi seara. România TV, locul trei la oraşe

Citeşte şi: VINERI SEARĂ. Kanal D, liderul de vineri seara. N-a avut rival! Survivor s-a apropiat de 2,2 milioane de persoane

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dan, nu mai fă favoruri iMagic-ului de-a gratis. Măcar spune-le să-ți dea ceva. Clar că Asia Express e o emisiune bună, probabil cea mai bună dintre reality show-urile de pe la noi. Cea mai bună emisiune de divertisment este Românii au talent
  • @me, daca urmaresti istoricul unor audiente, ai sa vezi ca las fierbinti face la fel si in reluare ca la prima vizionare
    de ce, nu ma intreba
    dar la fel sunt cifrele
  • Asia express este cea mai bună productie din istoria televiziunii din România, fără discuție, este emisiunea de televiziune completă! Nu știa încă lumea ca e reluare în cazul Las fierbinti (dacă așa a fost), dar le va scădea audiența puternic, așa cum s-a intamplat în primăvara lui 2020, când Asia express spulbera concurența! Tot așa s-a întâmplat, primele 2 săptămâni aveau audiențe bune pentru niște reluări, dar după au avut audiența de acum a emisiunii lui Marin si Liviu Zgârciu (antipatic și de neprivit individ, apropo).
  • Bravo ProTV si Kanal d! Las Fierbinti este ccea mai buna productie din istoria televiziunii din Romania! Mai stie cineva un serial sau show care sa obtina cifre aproape ca la pprima difuzare? Azi Survivor va spulbera tot, iar ProTV va fi pe locul trei pentru ca telespectatorii romani nu sunt atrasi de franciza Piratii din Caraibe.
  • invinsi de reluari , asta este titlu corect ca nu a inceput sezonul
  • Păcat că postul Kanal D nu investește mai mult în programe de prime time. Ar putea fi un competitor serios pentru Pro Tv și Antena 1. Știu că au mai încercat și talent show-uri, dar au fost slabe datorită investițiilor minime, de la echipa de producție, până la montaj sau decoruri. La un moment dat, prin 2016, erau în discuții pentru a închiria spațiu la Buftea, dar nu s-a concretizat.
  • E imposibil ca o reluare sa fie asa aproape de o emisiune foarte urmărită in editiile precedente
  • Pfff vai de mine
    Cică publicul pro e destept
    Fratilor era o reluare....
  • asa umilinta pentru antena 1 mai rar.. cred ca si acum nu si-au revenit din pumni

Trimite un comentariu

sus