Skip to main content

CNA către televiziuni: nu mai dați spoturile pro-vaccinare de acum. Se vor face altele

 
CNA către televiziuni: nu mai dați spoturile pro-vaccinare de acum. Se vor face altele

Consiliul Național al Audiovizualului a trimis o notificare televiziunilor pentru a nu mai difuza campaniile Guvernului pentru vaccinarea anti-Covid. Motivul este simplu: se vor face alte spoturi, fiindcă campania a intrat într-o altă etapă, iar Guvernul va realiza alte materiale.

Publicitate

CNA mai transmite faptul că le va trimite televiziunilor materialele „imediat ce vor fi realizate”.

Comunicatul integral al CNA:

„Consiliul Național al Audiovizualului mulțumește radiodifuzorilor pentru implicarea în campania de informare a publicului privind procesul de vaccinare prin difuzarea spoturilor aferente.

Totodată, având în vedere că Guvernul României a informat CNA că acest proces a intrat deja într-o altă etapă, vă adresăm rugămintea de a opri difuzarea spoturilor informative de tip testimonial realizate pentru această etapă a campaniei de informare.

Vă comunicăm, de asemenea, că ținând cont de „Instrucțiunea CNA nr. 5 din 22.12.2020, referitoare la desfășurarea în audiovizual a campaniei de informare și comunicare privind vaccinarea împotriva COVID-19 în România”, vă vom transmite, în vederea difuzării, noile materiale informative imediat ce vor fi realizate.”

Spoturile Guvernului rulează gratuit pe televiziuni, după cum Paginademedia.ro a scris AICI. Campania de vaccinare anti-Covid a început la finalul anului trecut.

CNA, reguli pentru televiziuni privind campania de vaccinare anti-Covid

Consiliul Național al Audiovizualului a prezentat o serie de reguli la sfârșitul anului trecut pentru televiziuni.

Pe durata campaniei de informare și comunicare împotriva COVID-19, posturile radio și TV "au obligația ca în cadrul emisiunilor informative și de dezbatere în care se abordează subiectul privind vaccinarea împotriva COVID-19, să asigure respectarea obligațiilor legale privind informarea corectă a publicului, respectiv":

Adică:

  • Rigoare și acuratețe în prezentarea și dezbaterea subiectului privind vaccinarea împotriva COVID-19, comunicarea clară a beneficiilor, riscurilor și a importanței campaniei de vaccinare.
  • Difuzarea de informații preluate din surse oficiale și surse de încredere, naționale și internaționale, astfel încât serviciile media audiovizuale să poată contribui la combaterea contaminării publicului de fake-news apărute pe rețelele de socializare.
  • Verificarea oricăror informații legate, direct sau indirect, de subiectul privind vaccinarea împotriva COVID-19.
  • Respectarea regulilor deontologice și acordarea unei atenții speciale fiecărui mesaj diseminat, astfel încât să nu fie stimulată latura emoțională, panica și nesiguranța în rândul cetățenilor.

Spoturile Guvernului au atras atenția anti-vaccinișitilor, care au trimis câteva zeci de reclamații. Detalii, AICI

 

CITEȘTE ȘI: Antivacciniștii, peste 150 de reclamații împotriva campaniei Guvernului. Ce i-a deranjat la spoturile ProVaccin

CITEȘTE ȘI: VIDEO. Și eu mă vaccinez! Spoturile ProVaccinare, date (deocamdată) gratuit pe TV. Clipurile campaniei

CITEȘTE ȘI: Vaccinul pe TV. CNA cere "atenție specială". Nu stimulați panica, nesiguranța și latura emoțională!

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro

Comentarii

  • Pagina de media, știți dacă această știre Antena 1 este adevărată?
    ***
    Este din 2012 dar are implicații puternice în prezent...
  • Noile spoturi sunt cu Werner şi cu Vasilică, aceşti Chippendales ai politicii noastre, care îşi arată pătrăţelele ca să le convingă pe bunicuţe să accepte rolul de cobai pentru Big Pharma.
  • Imi place ca *** de la CNA au spus sa nu se atinga de latura emotionala cand se vorbeste de vaccin la TV, dar in aceste spoturi spun de familiile protejate, de bunicii cu risc imens si de cum trebuie sa ne fie mila de ei.
    Pai ce-ati facut ma baieti?

Trimite un comentariu