Skip to main content

CNA către televiziuni: nu mai daţi spoturile pro-vaccinare de acum. Se vor face altele

 
CNA către televiziuni: nu mai daţi spoturile pro-vaccinare de acum. Se vor face altele

Consiliul Naţional al Audiovizualului a trimis o notificare televiziunilor pentru a nu mai difuza campaniile Guvernului pentru vaccinarea anti-Covid. Motivul este simplu: se vor face alte spoturi, fiindcă campania a intrat într-o altă etapă, iar Guvernul va realiza alte materiale.

Publicitate

CNA mai transmite faptul că le va trimite televiziunilor materialele „imediat ce vor fi realizate”.

Comunicatul integral al CNA:

„Consiliul Naţional al Audiovizualului mulţumeşte radiodifuzorilor pentru implicarea în campania de informare a publicului privind procesul de vaccinare prin difuzarea spoturilor aferente.

Totodată, având în vedere că Guvernul României a informat CNA că acest proces a intrat deja într-o altă etapă, vă adresăm rugămintea de a opri difuzarea spoturilor informative de tip testimonial realizate pentru această etapă a campaniei de informare.

Vă comunicăm, de asemenea, că ţinând cont de „Instrucţiunea CNA nr. 5 din 22.12.2020, referitoare la desfăşurarea în audiovizual a campaniei de informare şi comunicare privind vaccinarea împotriva COVID-19 în România”, vă vom transmite, în vederea difuzării, noile materiale informative imediat ce vor fi realizate.”

Spoturile Guvernului rulează gratuit pe televiziuni, după cum Paginademedia.ro a scris AICI. Campania de vaccinare anti-Covid a început la finalul anului trecut.

CNA, reguli pentru televiziuni privind campania de vaccinare anti-Covid

Consiliul Naţional al Audiovizualului a prezentat o serie de reguli la sfârşitul anului trecut pentru televiziuni.

Pe durata campaniei de informare şi comunicare împotriva COVID-19, posturile radio şi TV "au obligaţia ca în cadrul emisiunilor informative şi de dezbatere în care se abordează subiectul privind vaccinarea împotriva COVID-19, să asigure respectarea obligaţiilor legale privind informarea corectă a publicului, respectiv":

Adică:

  • Rigoare şi acurateţe în prezentarea şi dezbaterea subiectului privind vaccinarea împotriva COVID-19, comunicarea clară a beneficiilor, riscurilor şi a importanţei campaniei de vaccinare.
  • Difuzarea de informaţii preluate din surse oficiale şi surse de încredere, naţionale şi internaţionale, astfel încât serviciile media audiovizuale să poată contribui la combaterea contaminării publicului de fake-news apărute pe reţelele de socializare.
  • Verificarea oricăror informaţii legate, direct sau indirect, de subiectul privind vaccinarea împotriva COVID-19.
  • Respectarea regulilor deontologice şi acordarea unei atenţii speciale fiecărui mesaj diseminat, astfel încât să nu fie stimulată latura emoţională, panica şi nesiguranţa în rândul cetăţenilor.

Spoturile Guvernului au atras atenţia anti-vaccinişitilor, care au trimis câteva zeci de reclamaţii. Detalii, AICI.

CITEŞTE ŞI: Antivacciniştii, peste 150 de reclamaţii împotriva campaniei Guvernului. Ce i-a deranjat la spoturile ProVaccin

CITEŞTE ŞI: VIDEO. Şi eu mă vaccinez! Spoturile ProVaccinare, date (deocamdată) gratuit pe TV. Clipurile campaniei

CITEŞTE ŞI: Vaccinul pe TV. CNA cere "atenţie specială". Nu stimulaţi panica, nesiguranţa şi latura emoţională!

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Pagina de media, știți dacă această știre Antena 1 este adevărată?
    ***
    Este din 2012 dar are implicații puternice în prezent...
  • Noile spoturi sunt cu Werner şi cu Vasilică, aceşti Chippendales ai politicii noastre, care îşi arată pătrăţelele ca să le convingă pe bunicuţe să accepte rolul de cobai pentru Big Pharma.
  • Televiziunile au aflat?Tocmai a rulat un spot din aceasta campanie pe Antena1
  • Imi place ca *** de la CNA au spus sa nu se atinga de latura emotionala cand se vorbeste de vaccin la TV, dar in aceste spoturi spun de familiile protejate, de bunicii cu risc imens si de cum trebuie sa ne fie mila de ei.
    Pai ce-ati facut ma baieti?

Trimite un comentariu

sus