Skip to main content

ESTIMĂRI. Digi, de departe cei mai mulţi abonaţi la TV din ţară. Creştere pe 2020, în anul pandemiei

 
ESTIMĂRI. Digi, de departe cei mai mulţi abonaţi la TV din ţară. Creştere pe 2020, în anul pandemiei

ESTIMĂRI FINANCIARE DIGI. Grupul Digi a stat bine în 2020, cu profit şi număr de abonaţi în creştere, în anul pandemiei de Covid-19. A crescut numărul abonaţilor, pentru a doua oară la rând. Anul trecut, în vară, după şase luni, plusul mare venea după preluarea cablistului Akta (în vara lui 2020).

Publicitate

Plusurile pot fi explicate de noile abonamente, dar şi prin întoarcerea în ţară a multor români în anul pandemiei, care şi-au activat serviciile.

Cei mai mulţi abonaţi TV din ţară

Pe tot anul 2020, Digi estimează o creştere de 15,5%, adică 4,7 milioane de abonaţi la sfârşitul lui 2020, de la 4,1 milioane la finalul lui 2019, la capitolul cablu şi DTH.

După şase luni, ca urmare a preluării Akta, Digi anunţa un plus de la 4,1 milioane, până la 4,6 milioane, pe serviciile de TV. Până la finalul anului, în portofoliul de abonaţi pe TV al companiei Digi au mai intrat 100.000 de abonaţi.

Cu aceste cifre, compania Digi este de departe operatorul cu cel mai mare număr de abonaţi la serviciile TV. Digi are 4,7 milioane de abonaţi, în timp ce Telekom numără 1,2 milioane de abonaţi (cei mai mulţi la servicii DTH), iar la Vodafone (fostul UPC) sunt abonaţi aproximativ 800.000 de români.

Plusuri şi la abonaţii de internet

Digi estimează creştere şi în ceea ce priveşte serviciul de internet fix, până la 3,3 milioane de abonaţi, la 31 decembrie 2020, comparativ cu 2,8 milioane, la 31 decembrie 2019.

Serviciile de comunicaţii mobile au crescut cu 6,9% până la 3,7 milioane de abonaţi, la 31 decembrie 2020.

Digi Communications estimează, la nivel de grup, venituri totale de 1,3 miliarde de euro în anul pandemei. Acest lucru înseamnă o creştere de aproape 10%, faţă de 2019, când suma era de 1,2 miliarde de euro.

De asemenea, estimează 480 de milioane de euro EBITDA ajustată (profitul net + cheltuiala cu dobânda + cheltuiala cu impozitele + cheltuiala cu amortizarea + deprecierea). La finalul lui 2019, cifra era de 446.000 milioane de euro.

România şi Spania au fost principalele motoare de creştere ale grupului.

Citeşte şi: Grupul Digi a fost pe plus în pandemie. Câţi abonaţi are Digi după ce a cumpărat cablistul Akta

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • @Maximilian Luca. Nemulțumirea mea nu se refera la semnal ci la faptul ca am fost taxat luni de zile cu un tarif mai mare decât cel corespunzător abonamentului real. Nu e o suma mare, dar consider ca am fost înșelat mai ales ca la niciun mail prin care am cerut explicații nu mi s-a răspuns.
    Nu recepționez nici măcar 100 de canale si, la fel ca in cazul tarifului, nu mi s-a dat nicio explicație deși am întrebat care este grila ce poate fi recepționata in localitatea respectiva cu un televizor HD. Le-am trimis inclusiv eticheta tehnica a televizorului ca sa ma ajute cu un răspuns. Degeaba!
    Si nu găsesc normal ca opțiunea FILM NOW, care mi-a fost confirmata ca activata in data de 11 ianuarie a.c. sa fie si azi, 26 februarie 2021, tot la faza de "va asiguram ca depunem toate eforturile...". Este, într-adevăr, o problema confuza, doar ca nu eu sunt cel confuz. Sau n-ar trebui sa fiu nemulțumit si sa tac așteptând pana la calendele grecești?
    In ce privește a cui este infrastructura, presupun ca aparține DIGI din moment ce tot echipamentul pe care il instalase AKTA cu vreo trei luni in urma a fost preluat de echipa tehnica venita de la DIGI, echipa care s-a ocupat si de înlocuirea cablului in sine de la stâlp in locuința respectiva.
    In concluzie, îmi mențin părerea proasta pe care o am despre aceasta firma.
    Este dreptul dumneavoastră sa nu fiți de acord cu mine si va respect acest drept. Numai bine!
  • @Dan
    Este cel puțin confuză plângerea ta.

    La cablu TV Digi nu există nicio diferență între semnalul trimis pentru abonamentul analogic și cel trimis pentru abonamentul digital, același semnal le conține pe ambele.
    Ar trebui să ai peste 130 de canale în digital.

    Probabil nu ești pe infrastructura Digi...
  • Regret, dar experiența cu DIGI m-a dezamăgit total si nu voi recomanda nimănui, niciodată, aceasta firma. Locuiesc in București dar am cablu si internet la o casa din zona Câmpulung-Muscel. Rețeaua aparținea initial firmei AKTA si totul era in regula. Din august 2020 însă, AKTA a fost cumpărata de DIGI si imediat am fost contactat telefonic de un reprezentant DIGI care mi-a notificat schimbarea dar a folosit un limbaj ultimativ, ceva de genul: "daca nu treceți la noi, rămâneți fără cablu si internet". Oricum acceptam trecerea la DIGI pentru ca alt furnizor de cablu nu mai exista in acea zona, iar cu televiziunea prin satelit (Telekom) avusesem numai neplăceri. I-am spus ca vreau, am primit imediat contractul dar in ianuarie anul acesta, ca urmare a unei reclamații pe care am făcut-o privind opțiunea "FILM NOW" am aflat ca, de fapt, nu avusesem abonamentul din contract, adică "digital", ci "analogic". Fusesem însă tot timpul taxat pentru "digital". E drept ca mi-au restituit diferența de tarif, dar ma întreb ce se întâmpla daca nu apărea problema cu "FILM NOW": plăteam in continuare un serviciu care, de fapt, nu-mi era furnizat? Si întrebarea asta mi-o pun mai ales ca, intrigat de faptul ca, deși aveam abonament "digital" in contract, nu puteam recepționa decât puține posturi si niciunul HD, am cerut de multe ori in scris lămuriri si niciodată cei de la DIGI nu mi-au răspuns. Iar problema cu opțiunea "FILM NOW", care datează din 11 ianuarie 2021, nu este nici acum lămurita tot din cauza ca nimeni de la DIGI nu-mi da un răspuns ci se mulțumesc cu "bla, bla-uri" de genul: "Va asiguram ca depunem toate eforturile..." . Cred ca aceasta este adevărata companie DIGI: mult zgomot pentru nimic.
  • Orange a mărit abonamentul cu 1 euro fara să anunțe nimic ...
  • Si vor mai creste in continuare, anul trecut au intrat puternic cu cablarea in mediul rural, la mine la tara tot satul este pe Digi, asta inseamna 450 abonati castigati doar pe cablu, la care se adauga si netul etc etc.

    Eu sunt abonat la ei de peste 20 de ani si n-am avut niciodata probleme cu ei, daca sunam la deranjamente mereu am fost multumit de rezolvarea problemei avute iar preturile sunt super ok.
  • Sa nu uitam ca au cablat *** zone rurale, unde stau și eu, și unde nici nu vroiau Telekom sau Voda , sau Orange sa tragă fibra.... Și au câștigat abonați și de aici.
    Lumea a trecut masiv la ei și la telefonie mobila pentru ca au pus releu, tot asa după 6 luni de la solicitare. Ceilalți când le ziceai ca nu ai semnal, eu pe harta aveau și ii dureau în spate de abonați.
    Digi a jucat deștept, și a luat mulți abonați pe rural
  • Pentru postacul de serviciu ,,Mile",cel care controleaza RCS-RDS,este Zoltan Teszari,roman de origine maghiară,din Oradea.Daca vrem sau nu sa recunoaștem,maghiarii sunt mai priceputi la a face lucruri si mai putin la a comenta.Noi românii,suntem cei mai destepti,cei mai frumosi,dar suntem cu multi ani in urma maghiarilor.
  • @Mile Cum, nu știți? Patronul canalului dvs. preferat! Dan Voiculescu!
  • Servicii de calitate si tarife stabile exprimate in lei relativ convenabile = reteta succesului.
    De cand ma roaga cei de la Vodafone - cu ”oferte” si tarife exprimate in euro - sa ma mut cu televiziunea si internetul fix la ei si le-am zis pas...
  • Dacă s-ar regasi și la angajați macar 0.01 din această creștere, ar fi tare bine. Si corect. Dar nu, angajații nu au nicio contribuție. Si se fac restructurări. Si atunci pleacă la prima ofertă. Stiați ca Digisport mai are un (1) singur reporter? Iar interviurile de după meciuri le face șeful de producție? Cum naiba să nu ai creștere cu X % în condițiile astea? Calitate? Ce e aia?

Trimite un comentariu