Skip to main content

AUDIENŢE. O seară împărţită. Turcii au cucerit iUmor şi Imperiul Leilor. Nu au prins însă pe publicul tânăr

 
Foto | Pro TV
Foto | Pro TV

AUDIENŢE. Miercuri seara a fost mai mult despre seriale turceşti şi umor şi mai puţin despre afaceri. Asta pentru că serialul turcesc de pe Kanal D - Hercai, a dominat seara la nivelul întregii ţări şi la oraşe.

Publicitate

Turcii n-au prins pe publicul tânăr, acolo unde a câştigat iUmor.

Unde s-a văzut Imperiul leilor?

La nivel naţional şi la oraşe, Pro TV a fost al treilea post clasat. Pro TV a stat cel mai bine pe segmentul tânăr (cel al telespectatorilor cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani), unde a ocupat locul doi cu Imperiul Leilor.

Pe noul comercial, Pro TV e pe primul loc

De notat şi câteva aspecte legate schimbarea importantă care s-a produs pe piaţa de publicitate. În analiza de astăzi, Paginademedia.ro prezintă şi cifrele pe noul segment comercial (cel al telespectatorilor cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani). Reamintim că clasicul" public comercial de acum, adică tinerii între 18 şi 49 de ani, de la oraşe, va fi extins.

Pro TV lucrează deja, de mai mult timp, cu o parte din clienţi pe un segment de public extins, urmând ca trecerea la noul public comercial să fie completă în următorul an.

Noul public este unul extins, de la 18-49 de ani din oraşe (aşa cum l-a folosit Pro TV de aproape 20 de ani), la un public naţional, între 21 şi 54 de ani.

Conform datelor de audienţă de miercuri seara, cu emisiunea Imperiul Leilor a atras aproape 700.000 de persoane, în medie, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani.


Mai multe detalii despre NOUL COMERCIAL


Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30):

Naţional. Pro TV a ocupat locul trei, aseară, în topul audienţelor, cu emisiunea Imperiul Leilor. Show-ul a adunat o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut.

Primul loc, pe interval, a fost ocupat de Kanal D, cu o medie de aproape 1,5 milioane de persoane în fiecare minut.

Locul doi, pe intervalul Imperiul Leilor, a aparţinut Antena 1. Postul Intact a atras o medie de aproximativ 1,3 milioane de telespectatori pe minut.

Urban. În mediul urban s-a menţiunut clasamentul. Pro TV s-a clasat pe trei, cu o medie de aproape 600.000 de persoane în fiecare minut.

Kanal D a fost lider. A atras aproximativ 660.000 de urmăritori pe minut, pe intervalul Imperiul Leilor.

Antena s-a clasat între Kanal D şi Pro TV, pe doi, loc de unde a înregistrat o medie de aproximativ 645.000 de privitori pe minut.

Comercial 18-49. Pro TV a stat mai bine pe segmentul comercial „clasic”, între 18 şi 49 de ani. A ocupat locul doi, sub Antena 1 care a trecut pe primul loc.

Imperiul leilor a atras o audienţă medie de aproximativ 303.000 de telespectatori pe minut. Pe de altă parte, liderul Antena 1 înregistrat, pe interval, 316.000 de telespectatori în medie pe minut.

Kanal D a atras mai puţini tineri decât Pro TV şi Antena 1: 172.000 de persoane în medie, pe interval.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 1.481.000 8.4 17.1
2 Antena 1 1.307.000 7.4 15.1
3 Pro TV 1.268.000 7.2 14.6
4 Romania TV 545.000 3.1 6.3
5 Antena 3 396.000 2.2 4.6
6 TVR 1 348.000 2.0 4.0
7 National TV 267.000 1.5 3.1
8 Happy Channel 256.000 1.4 2.9
9 Pro Cinema 171.000 1.0 2.0
10 Antena Stars 157.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), în mediul urban URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Kanal D 660.000 6.9 14.9
2 Antena 1 645.000 6.7 14.6
3 Pro TV 587.000 6.1 13.3
4 Romania TV 285.000 3.0 6.5
5 Antena 3 266.000 2.8 6.0
6 TVR 1 197.000 2.1 4.4
7 Happy Channel 162.000 1.7 3.7
8 National TV 134.000 1.4 3.0
9 Prima TV 90.000 0.9 2.0
10 Pro Cinema 74.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 316.000 7.5 20.9
2 Pro TV 303.000 7.2 20.0
3 Kanal D 172.000 4.1 11.3
4 TVR 1 79.000 1.9 5.2
5 Antena 3 48.000 1.2 3.2
6 National TV 44.000 1.1 2.9
7 Romania TV 34.000 0.8 2.3
8 Digi 24 33.000 0.8 2.2
9 DigiSport 1 31.000 0.7 2.1
10 AXN 28.000 0.7 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 24 martie, pe intervalul Imperiul Leilor (20:30-22:30), pe segmentul COMERCIAL (21-54):

COMERCIAL 21-54 ABCD Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 685.000 9.9 22.1
2 Antena 1 570.000 8.2 18.4
3 Kanal D 395.000 5.7 12.8
4 TVR 1 140.000 2.0 4.5
5 Romania TV 114.000 1.6 3.7
6 National TV 100.000 1.4 3.2
7 Antena 3 84.000 1.2 2.7
8 Pro Cinema 75.000 1.1 2.4
9 DigiSport 1 59.000 0.9 1.9
10 Digi 24 54.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Postaci si kanal d două pensionare , azil de bătrâni, gata nu le mai merge nici macar la tigri , toate bătrâne emisiuni
  • Chiar na bucur ca prezentati si pe acest segment,vrem sa postati asa de acum încolo
  • Tvr 1 are 2 puncte de rating.. Aseară nu a fost Ionuț Cristache. Așadar, dacă nu ar mai fi Cristache, TVR ar deveni ceva mai frecventa îl. Nu, doamna Gradea?
  • Scăderi la postaci , fără pensionari nu le merge , panica , când nu ești lider te superi ca ciobanul pe sat ha bravo iumor

Trimite un comentariu

sus