Skip to main content

GEST. Libertatea, scuze pentru preluarea unui articol cu probleme. L-a şi şters

 
GEST. Libertatea, scuze pentru preluarea unui articol cu probleme. L-a şi şters

GEST. Libertatea îşi prezintă scuzele pentru un articol pe care l-a preluat de pe un alt site (Newsweek) şi care conţinea asocieri greşite. Materialul făcea referire la două vrăjitoare care au şantajat-o pe Oana Zăvoranu, dar era asociat şi cu o expoziţie a Institutului Cultural Român, eveniment ce nu avea legătură cu subiectul în sine.

Publicitate

În articol se făcea referire la Rada Mincă, zisă şi Melissa, alături de Roxana Lider, zisă şi Vanessa, dar şi o legătură a membrilor famiilor lor cu parte a unui proiect realizat cu ICR.

În dosarul celor două vrăjitoare a apărut şi o înregistrare în care un membru al familiei discuta cu Rada Mincă despre banii pe care i-au luat de la Oana Zăvoranu, la o expoziţie a Institutului Cultural Român.

Legătura dintre evenimentul artistic şi dosarul penal nu există, astfel că Libertatea a decis să şteargă articolul şi să îşi ceară scuze public:

„A fost o eroare din partea redacţiei să preia un articol pe această temă, fără ca Libertatea să-şi folosească propria gândire critică şi o cercetare suplimentară. Am eliminat articolul respectiv când cei pomeniţi în el ne-au atras atenţia şi oferim această explicaţie publicului.

Faptele din dosar există, clanul de interlopi este real şi are mai multe condamnări penale, însă în sine expoziţia artistică nu are legătură cu niciunul dintre ei.”

Articolul a fost preluat de Libertatea de pe Newsweek, unde există în continuare.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Misto. Asa se face, asta inseamna sa fii profi. :) Bravo, Libertatea, Tolo, Lutzac & restul, imi dati speranta ca inca mai exista jurnalism adevarat in tara asta. :)

Trimite un comentariu

sus