Skip to main content

AUDIENŢE. Pro X, cel mai bun rating din 2021 cu meciul Armenia-România: locul doi pe linie. De ce a fost meciul pe Pro X şi nu pe Pro TV

 
Foto: Gazeta Sporturilor
Foto: Gazeta Sporturilor

Audienţe. Pro X a bifat cele mai bune cifre din acest an cu meciul Armenia-România. Postul grupului Pro a reuşit să depăşească Antena 1 şi Kanal D, fiind pe locul doi. „Fratele” mai mare Pro TV a rămas, însă, pe primul loc.

Publicitate

De ce a fost dat meciul însă pe Pro X şi nu pe Pro TV? Potrivit unor informaţii din piaţa de media, difuzarea meciurilor presupune şi dezbaterea partidelor într-o emisiune după finalul disputelor, ceea ce ar fi schimbat total structura serii de miercuri şi programele obişnuite. În plus, audienţa dezbaterilor este sub nivelul ratingului partidei în sine.

Detalii, în continuare:

Naţionala antrenată de Mirel Rădoi a pierdut în deplasare, scor 3-2, dar românii au urmărit în număr mare meciul. Pro X a avut cele mai bune audienţe din 2021, clasându-se pe locul doi pe intervalul partidei. Aproximativ 964.000 de români urmăreau înfrângerea naţionalei, la nivelul întregii ţări.

De menţionat: Pro X a reuşit să depăşească Pro TV în intervalul 20:00-20:50, când avea loc repriza secundă. Pro X era primul pe urban şi comercial, iar pe naţional Kanal D se clasa pe primul loc, în timp ce Pro TV se clasa doar pe trei.

Ce programe aveau Pro TV, Antena 1 şi Kanal D pe intervalul meciului?

  • Pro TV - Ştirile Pro TV (19:00) şi Imperiul Leilor (20:30)
  • Antena 1 - Observator (19:00) şi iUmor (20:30)
  • Kanal D - Ştirile Kanal D (19:00) şi Hercai (20:00)

Paginademedia.ro vă prezintă în continuare audienţele de aseară, pe intervalul meciului Armenia-România (19:00-20:50):

Naţional. Naţionala lui Rădoi a pierdut în Amernia, dar Pro X a reuşit să aibă cele mai bune cifre din 2021. Aproximativ 964.000 de români se uitau la meciul de aseară.

Pro TV, cu principalul jurnal şi începutul din Imperiul Leilor, era liderul pe naţional cu 1.151.000 de telespectatori. Podiumul era completat de Kanal D - 954.000 de privitori.

Urban. În număr mare s-au uitat şi românii de la oraşe la partida Armenia-România. 565.000 de telespectatori urmăreau pe Pro X la înfrângerea naţionalei.

Şi pe acest segment de public a câştigat Pro TV - 621.000 de privitori. Pe locul trei s-a clasat, de această dată, Antena 1 - 467.000 de urmăritori.

Comrecial (18-49 ani). Tinerii au adus cifre foarte bune pentru Pro X. Postul grupului Pro se clasa pe locul secund, cu 197.000 de telespectatori.

Un nou clasament, acelaşi lider - Pro TV. Postul din Pache Protopopescu înregistra o audienţă de 266.000 de privitori, în medie. Pe trei era Antena 1 - 159.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV miercuri, 31 martie, pe intervalul meciului Armenia - România (19:00-20:50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.151.000 6.5 15.5
2 Pro X 964.000 5.5 13.0
3 Kanal D 954.000 5.4 12.9
4 Antena 1 940.000 5.3 12.7
5 Romania TV 483.000 2.7 6.5
6 National TV 316.000 1.8 4.3
7 Antena 3 305.000 1.7 4.1
8 Happy Channel 263.000 1.5 3.6
9 Pro Cinema 168.000 1.0 2.3
10 Antena Stars 149.000 0.8 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 31 martie, pe intervalul meciului Armenia - România (19:00-20:50), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 621.000 6.5 15.8
2 Pro X 565.000 5.9 14.4
3 Antena 1 467.000 4.9 11.9
4 Kanal D 419.000 4.4 10.7
5 Romania TV 274.000 2.9 7.0
6 Antena 3 177.000 1.9 4.5
7 Happy Channel 155.000 1.6 4.0
8 National TV 134.000 1.4 3.4
9 Antena Stars 77.000 0.8 2.0
10 Prima TV 66.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 31 martie, pe intervalul meciului Armenia - România (19:00-20:50), pe segmentul COMERCIAL (18-49 ani):

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 266.000 6.3 21.1
2 Pro X 197.000 4.7 15.7
3 Antena 1 159.000 3.8 12.6
4 Kanal D 137.000 3.3 10.9
5 Romania TV 44.000 1.0 3.5
6 Happy Channel 37.000 0.9 2.9
7 Antena 3 31.000 0.7 2.4
8 Antena Stars 27.000 0.7 2.2
9 Digi 24 25.000 0.6 2.0
10 AXN 25.000 0.6 2.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • DODO 2 DODO 2
    toate intilnirile internationale ale romaniei ( in toate sporturile ) trebuie date numai de tvr care are acoperire totala Astea nu trebuie sa fie marfa de tranzactionat Ala din virful muntelui are si el dreptul sa aiba acces la transmisii nu conditionat de nu stiu ce cablu
  • Bobitescu Bobitescu
    Ediția Imperiul Leilor din această săptămână s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor și a înregistrat 8.4 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.9 puncte de rating și 16.5% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:29 – 22:28, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 7.9 puncte de audiență și 21.2% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 5.9 puncte de rating și 15.8% share.

    Nu dati audientele pe intervalul Leilor nu ? De ce ? Ca se face Antenuta de ras sau cum ?
  • Allex Allex
    Eu nu văd vreo problemă în faptul că meciul a fost difuzat pe Pro X. Tronsonul orar de desfășurare al partidei se suprapunea cu cel al principalului jurnal al stației. Pro Tv a promovat intens atât pe tv, cât și în divizia online, faptul că meciul va fi pe un canal secundar, deci nu se poate spune că “populația” nu a știut unde va fi meciul. Păcat de rezultatul partidei...
  • ddd ddd
    Și apropo de jurnaliștii care se dau experți în strategie de media publicitate și chestii din astea mai bine să facă articole despre cum televiziunile în care Ei lucrează Nu sunt în stare să cumpere niște drepturi ale preliminariilor și ne uităm la meciuri precum în anii 90 la HBO abia atunci să comenteze
  • ddd ddd
    și mă rog frumos Cum poate rezilia Federația de excroci contractul Pro TV cu Fifa pentru că drepturile sunt cesionate unei firme specializate chiar de către organizatorul competiție sa le vândă?

    până la urmă Pro TV a dat o lecție pe care nici Look TV Nici Telekom și uneori nici Digi nu sunt în stare să realizeze așa cifre cu un canal la subsol în special celor de la Look care se cred mari jucători pe piața media ar trebui să le fie rușine Când văd ce a reușit ProTv e drept cu toată mașinăria în spate dar totuși
  • circo circo
    cea mai mare rușine, ca un meci al echipei naționale să ajungă pe canalul secund. dacă eram la FRF, astăzi deja reziliam contractul cu proteve.
  • DODO DODO
    cu meciurile toate posturile fac audienta Nu este o creatie a lor doar ca au platit tansmisia Cel mai bun rating la cel mai prost rezultat al nationalei Ce parsiva este viata !
  • Mircea Mastor Mircea Mastor
    Totodată, am uitat să precizez că și burtierele vor fi încardrate în chenar galben și font transparent. Foarte important este, după părerea mea , că va fi eliminată complet culoarea roșu din grafica Știrilor Protv ! A fost introdusă prima dată în 2015, odată cu lansarea noului studio, iar de atunci a fost constant prezentă. Nu se regasea deloc in cromatică și nici nu se identifica cu viziunea si obiectivele acestui program, mai de grabă ducându-mă cu gandul la Realitatea sau Romania tv.
  • Mircea Mastor Mircea Mastor
    Se va modifica sigla Știrilor Protv. Sigla veche va elimina fontul roșu, practic urmând să conțină titlul programului pe font transparent, încadrat într-un chenar subțire de culoare galbenă. Va intra și un nou generic, cu un glob pământesc asemănător celui din perioada în care știrile erau prezentate de Cristi Tabără, dar mult mai clar definit, la rezoluție înaltă. Am înțeles că și panoul led curbat din studio, va lumina într-o culoare albastru mai închis decât în acest moment.
    https://m.youtube.com/watch?v=bc60EOIx7bg exact ca aici, dar în locul portocaliului va fi un galben.
  • Sabina Sabina
    Geo ,Andreea Esca este in Dubai cu Alexia .
  • geo geo
    Probabil că ar fi obtinut audiente mult mai bune daca difuzau meciul pe Pro TV !
    Asta cu ”Potrivit unor informații din piața de media, difuzarea meciurilor presupune și dezbaterea partidelor într-o emisiune după finalul disputelor, ceea ce ar fi schimbat total structura serii de miercuri și programele obișnuite” este un fel de bla bla. Puteau difuza meciul pe Pro TV după care, după ora 20.50, se ”mutau” cu dezbaterea pe Pro X.
    Apropo, a remarcat cineva ca Andreea Esca este in vacanta de aproape 2 saptamani ?
  • Gigelic Gigelic
    Hai cu audientele prime-time pe luna martie, sa radem de postacii Mile mile !
    Postacii antenisti in genunchi !
  • Gigelic Gigelic
    Antenuta umilita. Iar locul 3 pe comercial...

    Unde sunt Mile mile si *** Specialistu cu pensionarii lor ?
  • Iuli Iuli
    Cele mai bune audiențe pentru PRO X din ultimii 5-6 ani
  • Livia Pila Livia Pila
    Tvr 1 absent pe toată linia. Repaus Doar la Salarii e activitate. GRADEA, TOMPEA DIRVARIU, AMZA, LITA au de încasat pe mai departe lefuri babane. Diseară vine salvatorul CRISTACHE.

Trimite un comentariu

sus