Skip to main content

GALERIE FOTO. Cum să parchezi între Anna Karenina şi Lolita. Campanie inedită Cărtureşti şi Veranda Mall

 
GALERIE FOTO. Cum să parchezi între Anna Karenina şi Lolita. Campanie inedită Cărtureşti şi Veranda Mall

GALERIE FOTO. Treci pe lângă Marele Gatsby. Faci dreapta la Doctor Jivago şi parchezi între Anna Karenina şi Lolita. Te alegi şi cu o reducere de preţ. Cum aşa?

Publicitate

E o campanie de promovare a lecturii făcută de Librăria Cărtureşti şi Veranda Mall.

Locurile de parcare ale mall-ului au fost redunumite după titlurile unor cărţi clasice, precum Lolita, de Vladimir Nabokov, Emma, de Jane Austen, Marele Gatsby, de F. Scott Fitzgerald, Anna Karenina, de Lev Tolstoi sau Doctor Jivago, de Boris Pasternak.

Mecanismul campaniei? Cum poţi obţine o reducere dacă parchezi lângă Anna Karenina, de exemplu?

Ce care au parcat maşinile pe unul dintre locurile cu nume "literare" pot să facă o fotografie titlului cărţii pe care vor să o citească, dintre cele promovate în parcare, apoi să vină în librăria Cărtureşti din Veranda Mall şi să o arate librarului pentru a primi cartea la un preţ special.

De această campanie s-a ocupat agenţia VMLY& R Commerce / Geometry şi se va desfăşura în perioada 5 aprilie - 5 iunie.

Iulia Teliban, Marketing Manager Cărtureşti:

„Anul trecut a adus multe schimbări în vieţile noastre, am pierdut multe dintre lucrurile dragi de până atunci, dar ne-a ajutat şi să redescoperim sau să întărim obiceiurile bune precum lectura.

Ne-am bucurat că partenerilor noştri de la Veranda Mall le-a plăcut ideea campaniei, le mulţumim că ni s-au alăturat în acest demers şi ne-au ajutat să transformăm un loc utilitar din oraş, cum ar fi o parcare, într-o invitaţie la lectură.”

Oana Boiangiu, Senior Marketing Coordinator Veranda Mall:

„Într-o perioadă plină de provocări pentru noi toţi, prietenii şi partenerii de la Cărtureşti au venit către noi cu o iniţiativă de a transforma un spaţiu căruia puţini oameni îi acordă atenţie, într-un loc viu şi plin de imaginaţie.

Credem că anul 2020 i-a ajutat pe mulţi să redescopere lectura şi vrem să îi ajutăm pe partenerii de la Cărtureşti să ducă mai departe acest obicei, oferindu-le tot suportul necesar în demersurile creative şi inedite pe care le-au arătat de-a lungul timpului."

GALERIE FOTO. Câteva exemple de locuri de parcare care au fost redenumite

Echipa agenţiei a fost formată din:

  • Bogdan Teodorescu - Creative Director
  • Andreea Golban - Senior Copywriter
  • Cristian Nichita - Senior Art Director
  • Cristina Ungureanu - Head of Strategy
  • Simona Costea - Client Service Director
  • Claudia Lungu - Account Director
  • Irina Matei - Account Manager
  • Dorina Sandu - Senior DTP
  • Simona Chiritoiu - Traffic Manager.
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus