Skip to main content

„S-au râs”: Păcăleală de 1 aprilie de la Adrian Sârbu. "Bossul" Aleph a lansat o petiţie „fake”, la care a reacţionat Şoşoacă

 
„S-au râs”: Păcăleală de 1 aprilie de la Adrian Sârbu. "Bossul" Aleph a lansat o petiţie „fake”, la care a reacţionat Şoşoacă

„S-au râs”! Adrian Sârbu, părintele Pro TV şi fondatorul staţiei de ştiri Aleph News, a încercat o păcăleală de 1 Aprilie.

Publicitate

Ieri, pe Aleph News şi pe site-urile din grupul Mediafax, a apărut următoarea ştire:

„Un cunoscut ONG a lansat campania Fără români în funcţii publice” - după cum a scris chiar un material publicat pe agenţia de ştiri Mediafax.

"Petiţia" din ştriea "fake" era susţinută şi de coordonatorul editorial Ziarul Financiar, Cristian Hostiuc. "Eu aş semna o asemenea petiţie. Ar fi un lucru interesant pentru România, nu spun „bun” pentru că acest lucru ar putea fi văzut la final", spunea el.

În ştire era menţionat că oficialii ONG-ului vor detalia subiectul într-un interviu la Aleph News. Supriză! În spatele „peţitiei” s-a aflat chiar fostul şef Pro TV, Adrian Sârbu.

„Petiţia a prins”, a spus Sârbu la Aleph News. "S-a viralizat!" Nu a spus însă unde şi la cine a prins.

Acesta continuă:

„Ca orice tragedie naţională, totul a început de la o glumă la o cafea. Peste asta, a existat şi o frumoasă oportunitate, aceasta fiind ziua de 1 aprilie.

Această zi este cea mai frumoasă pentru jurnalişti: este ziua în care aceştia pot deveni autori de ficţiune. Şi, prin urmare, s-a născut această ficţiune care se numeşte „Fără români în funcţii publice”, a explicat Adrian Sârbu.

De asemenea, tot în ştirea iniţială, existau poziţii obţinute de oameni precum Sorina Matei, Radu Mihaiu (primarul sectorului 2), Ion Cristoiu, Sever Voinescu şi Iulian Bulai de la USR.

Şoşoacă a reacţionat. Care a fost impactul?

Care a fost impactul „campaniei”? Cine a reacţionat?

Diana Şoşoacă a fost, de asemenea, printre puţinii politicieni care au reacţionat. Aceasta a spus că Barna şi Iohannis sunt în spatele demersului, după cum a scris Mediafax.

Iniţiativa” a fost preluată şi de câteva site-uri: Mediafax, Playtech, Businessmagazin, Evz, DCNews, Ortodox.info şi Gândul.

„La echipa cu care am construit acest proiect s-au aliat şi colegi cu o mare credibilitate, care de dimineaţă până seara au alimentat şi generat dezbaterea, în aşa fel încât, până la urmă, un subiect de pură ficţiune să devină un subiect de dezbatere”, a spus Adrian Sârbu.

„Nu contează câţi au zis „da” şi câţi au zis „nu”, important era să respingi întrebarea”, a spus Tudor Potra - implicat, de asemenea, în proiect.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • am aflat despre petitie abia acum, citind paginademedia... parerea mea e ca alpha news asta al lui sirbu e in plus in peisaj... in marja de eroare...
  • @ Andrei - asta inseamna ca romanii nu mai cred in conducere romaneasca .Ia o foaie ,imparte-o i doua coloane Stinga -romani ,dreapta straini si la fiecare pui + si - Apoi completezi cu ceea ce au facut fiecare pentru tara Concluzia o tragi singur daca esti obiectiv Succes !
  • @Unom, ai uitat sa adaugi in comentariul tau evazionist fiscal + datornic propriilor angajati, carora inca le datoreaza multe, multe salarii. (In general) poti sa depistezi un om care nu il cunoaste pe A. Sarbu dupa comentariile laudative. Cei care il cunosc stiu ce invarte, ce a invartit si ce fel de om e. :)
  • Lol, de ce nu ma mira ca a preluat Ortodox.info? Nu il inchisesera la un moment dat pentru prea multe fake news-uri si alimentarea tuturor teoriilor conspiratiei? De Sosoaca nu zic nimic, asta e un personaj care trebuie ignorat, e pur si simplu prea stupid (chiar si pentru Romania, indraznesc sa cred).
  • asta cu părintele Pro TV a fost mereu o jumătate de adevăr ca să nu mai zic că aia cu patronul Pro TV e o minciună de care Sârbu sa folosit din punct de vedere al imaginii el a fost doar fondatorul și creatorul primei versiuni canal 31 Pro TV iar adevăratul Pro TV a avut 3 părinți Adrian Sârbu ronald lauder și Ion Țiriac la sfârșitul anului 1994 cu părți egale,

    până în momentul când Țiriac a sesizat că își vrea banii înapoi împrumutați lui Sârbu la începuturile PRO și până au sesizat americanii că e de făcut business e zonă de influență treburile au mers în mod egal deși Sârbu nu va recunoaște aproape niciodată asta

    chiar Sârbu recunoaște pe un interviu că soluția și propunerea Ronald Lauder partener a fost una disperată în care el inițial nu credea dar norocul a fost că a căzut înțelegerea dintre central european media Enterprises și partenerii din Bulgaria și că timp de un an au reformat și au gândit tot proiectul până în 95 la lansarea noului Pro TV
  • Ceva fin de la A Sarbu! Ce era pe petitie. Pfff. Numa Auristi. Nu ne vindem tara la capitalistii straini. Frumoasa teapa.
  • Oare de ce simte Adrian Sârbu nevoia să se expună public atât de mult în ultima vreme(de când a lansat Aleph News) ? Totuși, cred că dețin răspunsul la această întrebare. :)
  • Pune botu romanu la greu. Si va mai pune inca 30 de ani de acum inainte. Misto asa de 1 aprilie sa se mai faca un pic de caterinca de Romania. Merita tara asta! Bine Sarbule!
  • Cu sau fără petiție,fake sau nu,mișcarea există:președintele României,primarul Timișoarei,primarul Sectorului 1 :)

Trimite un comentariu

sus