Skip to main content

Adi Hădean, fostul jurat MasterChef, intră în echipa Bookingham. Ce rol va avea

 
Chef Adi Hădean, partener şi ambasador de brand al platformei de rezervări online Bookingham. Sursa foto: Facebook/Adrian Hădean
Chef Adi Hădean, partener şi ambasador de brand al platformei de rezervări online Bookingham. Sursa foto: Facebook/Adrian Hădean

Chef Adi Hădean, fost jurat al cooking show-ului MasterChef de la Pro TV, se implică într-un nou proiect de promovare a industriei HoReCa.

Publicitate

Adi Hădean, ce are o experienţă culinară de peste 20 de ani, se alătură echipei Bookingham, platformă de rezevări online. Rolul lui este de partener şi ambasador de brand.

Concret, ce va face?

Prin aplicaţia Bookingham, disponibilă în toate oraşele mari din ţară, va promova restaurantele, barurile şi cafenelele din 39 de oraşe din România.

Aplicaţia e nişată strict pe domeniul HoReCa şi oferă soluţii de digitalizare pentru afacerile de aici. Adică este utilă nu doar clienţilor care vor o masă în oraş, ci şi restaurantelor care vor să se promoveze în comunitate.

„Parteneriatul are drept scop educarea clientului care intră în restaurant, dar şi digitalizarea localurilor, pentru a le putea oferi cea mai bună experienţă oaspeţilor săi“, se arată într-un comunicat.

Ce probleme şi-a propus Adi Hădean să rezolve, ca partener de brand?

Gestionarea mai eficientă a rezervărilor, rata mare de neprezentare, vizibilitatea mică în piaţă şi lipsa programelor de fidelizare a clienţilor.

Mai mult, Adi Hădean se va dedica dezvoltării programelor de educaţie şi suport pentru afacerile din segmentul HoReCa. În plus, va facilita şi relaţiile cu terţe persoane din industrie, în vederea creării de parteneriate menite să dezvolte industria, se mai arată în comunicat.

Chef Adi Hădean, partener Bookingham:  

„Am ales să fac parte din această echipă pentru că, în contextul actual, în care digitalizarea devine un pilon important pentru orice business, inclusiv pentru cele din ospitalitate, consider că pot avea o contribuţie importantă, relevantă la tranziţia către un mediu ospitalier puternic digitalizat şi orientat către oaspete inclusiv cu ajutorul uneltelor digitale.”

Raul Sideriaş, CEO Bookingham:

„Parteneriatul cu Adi Hădean vine ca un plus nu numai pentru Bookingham. Vine ca un plus pentru întregul segment HoReCa - atât pentru businessuri, cât şi pentru consumatori - deoarece ne oferă o privire de ansamblu.

În primul rând, avem mai mult insight despre ce se întâmplă în interiorul unui restaurant, datorită experienţei lui chef Hădean; în al doilea rând, ştim cum să le manageriem, datorită datelor din Bookingham; şi în al treilea rând, ştim să atragem clienţii, cu instrumentele noastre de marketing.

Avem aceleaşi valori şi acelaşi obiectiv. Nu mai rămâne decât să dezvoltăm domeniul HoReCa prin digitalizare.”   

Platforma Bookingham s-a lansat în anul 2020, în Cluj-Napoca.

Adi Hădean a fost jurat MasterChef în 2014, imediat după plecarea Monei Segall, producător, şi a celor trei juraţi iniţiali, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu şi Cătălin Scărlătescu, la Antena 1.

Chef Adrian Hădean a făcut atunci echipă cu Chef Patrizia Paglieri şi Chef Florin Scripcă (Foa), însă numai pentru două sezoane, până în 2017, după cum a relatat Paginademedia.ro.


Citeşte şi: Adrian Hădean explică despărţirea de MasterChef: Nu e vorba nici de bani, nici de echipa de producţie, nici de audienţe


Citeşte şi: MasterChef Adrian Hădean va avea emisiune şi la radio. Când şi unde se va auzi


Citeşte şi: Din culisele Masterchef. Adrian Hădean, despre rolul de jurat: „Prima mea întrebare s-a referit la aruncarea farfuriilor după candidaţi şi la limbaj”

Autor: Alexandra Irimiea alexandra.irimieapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • L-am intalnit la un eveniment pe bucatarul asta. E atat de plin de aere si arogant, zici ca e cel putin Regina Angliei. Cam nasoala asocierea cu brandul.

Trimite un comentariu

sus