Skip to main content

Jam Session Agency, agenţia care semnează campaniile Tazz şi eMag, are un nou General Manager

 
Jam Session Agency, agenţia care semnează campaniile Tazz şi eMag, are un nou General Manager

Agenţia independentă Jam Session Agency, desprinsă din fosta Jazz, are un nou General Manager, pe Ioana Cadîr, iar Alexandra Vestineanu preia funcţia de Client Service Director, în timp ce Valentin Suciu şi Andreea Ghenoiu continuă să gestioneze zona de creaţie.

Publicitate

Atât Alexandra Vestineanu cât şi Ioana Cadîr erau parte din agenţie, însă până recent cele două au avut funcţiile de co-Managing Partners

„Aceste schimbări vin ca răspuns pentru provocările aduse de creşterea accentuată a agenţiei în ultimii doi ani, pentru a ţine pasul cu schimbările de comportament ale consumatorilor şi clienţilor, dar şi pentru a acomoda planurile de dezvoltare ale companiei”, spune reprezentanţii agenţiei într-un comunicat. 

Valentin Suciu, Co-Fondator & CCO al Jam Session Agency

„Industria asta s-a schimbat de multe ori de când am intrat eu în ea, la sfârşitul anilor ’90. Dar visul nu mi s-a schimbat niciodată: să mă înconjor de oameni ambiţioşi şi empatici, care vor să schimbe lumea prin comunicare memorabilă şi gândire laterală. Şi care reuşesc să facă un business de succes din asta. Cu echipa de acum din Jam şi drumul pe care suntem, simt că îmi trăiesc visul.”

Noua formulă a echipei de management include patru roluri:

  • Ioana Cadîr, din noul rol de General Manager, preia responsabilităţile legate de direcţia strategică şi de business a companiei;
     
  • Alexandra Vestineanu se concentrează pe eficienţa financiară şi a proceselor, în relaţia cu clienţii şi furnizorii, din noul rol de Client Service Director;
     
  • Andreea Ghenoiu conduce departamentul de creaţie, aducând efervescenţă, structură şi inovaţie în creativitate, din poziţia de Creative Director;
     
  • Valentin Suciu este responsabil pentru activităţile de dezvoltare şi învăţare, cultura creativităţii şi generare de noi oportunităţi de business, din poziţia de Co-Fondator & CCO.

Ioana Cadîr, General Manager al Jam Session Agency

„Suntem peste 70 de oameni, aşa că nu mai putem spera ca schimbările să se întâmple peste noapte mai ales că, atât pentru noi, echipa de management, dar şi pentru tot ce înseamnă middle management, o să fie o perioadă de tranziţie către noi roluri, responsabilităţi şi învăţare de noi skill-uri”

„Distribuirea rolurilor într-un mod clar şi concentrat are scopul de a pune în aplicare o viziune orientată către generarea de eficienţă şi impact real pentru clienţi, de a stabili noi standarde în relaţiile de parteneriat şi înţelegere de business. În acelaşi timp, această modificare şi delimitare clară a rolurilor, duce la o schimbare a vitezei de rotaţie în interiorul agenţiei, astfel încât să creştem armonios, într-o cultură colaborativă, care are deja la bază mulţi oameni puternici şi absolut spectaculoşi.”

Alexandra Vestineanu, Client Service Director & Partener al Jam Session Agency

„Schimbările la nivelul echipei de management încununează cu succes o perioadă în care am încercat să ne cunoaştem mai bine din perspectiva de lideri şi oameni de business. Ioana leads the way, Andreea înfrumuseţează călătoria, eu mă asigur că drumul este cât mai smooth şi Vali ajută la identificarea de noi maniere de a străbate drumul.

Sunt foarte încrezătoare că fiecare dintre noi şi-a găsit zona în care poate aduce cu adevărat valoare în raport cu colegii care ne însoţesc pe acest drum şi fără de care nu ar fi nimic posibil, cu clienţii care ne sunt adevăraţi parteneri şi cu noi înşine, care ne doream să aducem perspectivă, claritate şi viziune”

În prezent, din portofoliul Jam Session Agency fac parte branduri precum eMAG, Tazz, Untold, ING Bank, Flip.ro, Carrefour, Sodexo, Olx Group cu brandurile Olx, Storia şi Autovit, Poliana, Kinetic, Veka, Linco, Pufina, Bilka.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

sus