Skip to main content

VIDEO. "Locul tău e în bucătărie, când vrei tu să fie". Totul despre ultima reclamă Tazz, Delia şi Adi Despot. Ce spun cei care au făcut-o?

 
VIDEO. "Locul tău e în bucătărie, când vrei tu să fie". Totul despre ultima reclamă Tazz, Delia şi Adi Despot. Ce spun cei care au făcut-o?

VIDEO. "Spală, toacă, ia şi freacă, Strânge masa, pune, pleacă!" Spot nou de la Tazz, de fapt un videoclip cu Delia şi Adi Despot. "Locul tău e în bucătărie când vrei tu să fie", e mesajul de final, într-o producţie cinematică (clipul, la finalul articolului).

Publicitate

"Dacă tot ţi-ai luat nevastă, să fie devreme acasă, Şi-ntre mese şi pe masă, Atunci, baby, Stai puţin că-i groasă", îşi începe "pledoaria" Delia, în duetul cu Adi Despot.

Ce vrea să spună spotul? Cine a scris versurile? De ce acest mesaj? Paginademedia.ro l-a întrebat direct pe unul dintre "responsabili", Valentin Suciu, de la Jam Session, publicitar implicat şi în "blockbusterul" de anul trecut cu Bobonete, Sorin Bontea, Adi Despot şi Mihai Rait. Şi pe Luca Costea, copywriter în proiect, tot de la Jam Session.

Aşadar, de ce „Locul tău e în bucătărie când vrei tu să fie?”

Valentin Suciu, Sam Session, pentru Paginademedia.ro:

Mâncarea este o formă de iubire. Însă efortul din spate presupune un bucătar şi un provider. De obicei, ea şi el sau doar o singură persoană în ambele roluri. Şi, ca orice efort, are nevoie de pauze ca să nu devină o obligaţie şi o rutină.

„Locul tău e în bucătărie când vrei tu să fie” nu înseamnă că ucidem gătitul, dimpotrivă. Doar oferim o alternativă pentru zilele în care nu există, timp, chef sau energie pentru bucătărit. Atât.

Paginademedia.ro: De la ce idee s-a pornit?

Valentin Suciu: Au existat două mari componente în faza de idei:

1. "Motorul": Echipa agenţie+client care căuta un discurs real si puternic.

2. "Kerosenul": Un articol foarte circulat ce prezenta realitatea din gospodăriile româneşti – un număr înfricoşător de mare de oameni, predominant femei, percep sarcinile din casă ca pe un al doilea loc de muncă. Alături de propria carieră, nu slăbesc deloc eforturile de a găti, spăla, călca, de a-i îngriji pe toţi în fiecare zi.

Evident, noi ne-am concentrat pe gătit, acolo unde ne fierbe oala.

Paginademedia.ro: Aţi luat în calcul, când aţi făcut reclama, posibilele reacţii? Pentru că aveţi „familie tradiţională”, aveţi femeia care vrea să fie „chef la ea acasă”, aveţi comandatul mâncării, în loc de gătit etc.

Valentin Suciu: Tazz nu a fost niciodată un brand „cuminte”. A ieşit mereu din tipare cu campanii neconvenţionale nu doar în categorie, ci pentru întreaga piaţă locală. După mai multe demonstraţii de entertainment, am simţit cu toţii că trebuie să adresăm şi status quo-ul legat de statul la cratiţă.

Asta este realitatea: o mulţime de români, mai ales femei, îşi petrec o mare parte din timpul „liber” în faţa aragazului, când iubirea poate fi arătată în atât de mult feluri. Încă învăţăm – ca societate, oameni şi comunicatori.

Reacţiile de ambele părţi ne bucură. Dacă mesajul nostru nu este pentru tine, atunci nu este pentru tine. Nu toată lumea îşi doreşte opţiuni şi nu toată lumea crede în opţiunea pe care o oferim noi. Ca întotdeauna, o reacţie negativă acoperă glasul a 100 de reacţii pozitive. Noi le observăm pe toate şi devenim mai buni prin toate.

Paginademedia.ro: Filmul este: un spot, o melodie, un manifest, o satiră, un “imn” Tazz?

Valentin Suciu: Toate cele de mai sus. Dar mai presus de toate, o declaraţie de dragoste. Atât noi la Jam, cât şi artiştii, am fost conduşi în proces de exemplele personale.

Toţi cei implicaţi au avut permanent în minte un personaj (99% din timp feminin) căruia ar fi vrut să-i spună mai devreme „mi-aş fi dorit să nu trăieşti pentru gătit”.

Cine a scris versurile, voi (agenţia) sau ei, artiştii?

Valentin Suciu: De la noi a venit direcţia, de la artişti piesa.

Paginademedia.ro: pe cine vizează reclama Tazz?”

Valentin Suciu: Campania Tazz nu vrea sa închida nicio uşă ci să arate o alternativă pentru toată lumea. Si pentru tinerii care abia pornesc împreună în viaţă şi au nevoie să ştie că lucrurile nu mai stau la fel ca înainte.

Si pentru părinţii care deşi au trăit alte vremuri, şi-au dorit altceva pentru copiii lor şi îi încurajează constant să exploreze şi să descopere. Mai mult, acum pot explora chiar ei gusturi noi pe care nu le pot gati.

Citeşte şi: IDEO. Blockbuster. Bobonete, Adi Despot, Chef Bontea şi Mihai Rait, actori într-un „super” spot. Producătorii Las Fierbinţi, implicaţi. Ce agenţie a gândit totul?

VIDEO. Reclama TAZZ, clipul video cu Delia şi Adi Despot

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • MucCelMic MucCelMic
    racabul89, Delia este si artist si vedeta, in caz ca nu stiai.
  • An An
    O reclama pe care am vazut-o pe tv si am ramas cam masca...in loc sa fie ceva atractiv si cu sens, am vazut ceva alambicat si exagerat si care m-a facut sa ma simt inconfortabil privind-o... In plus, Delia a facut si niste afirmatii discutate îndelung aceste zile...deci nu prea era oportuna campania de promovare cu ea acum...
  • racabul89 racabul89
    @MucCelMic...vedetă și artist sunt lucruri diferite
  • MucCelMic MucCelMic
    racabul89, nu noi am inventat roata. Mai documenteaza-te. Si afara agentiile de publicitate apeleaza la vedete tocmai pentru ca sunt persoane influente. Nu-ti livreaza nimeni daca nu vrei asta, nu-ti inteleg revolta.
  • Duriant Duriant
    Caricaturistul Matty (Google it!) spunea ca o caricatura care trebuie povestita ca sa fie înțeleasă nu are nicio valoare.
    Cred ca același lucru este valabil si in cazul clipurilor publicitare.
  • racabul89 racabul89
    Delia are ”artist” la categoria de pe Instragram. Să fac muzică la comanda unei aplicații de livrat mâncare. Cam atât mai înseamnă ”artist” azi.

Trimite un comentariu

sus