Skip to main content

AUDIENŢE. Cap de afiş, marţi seara: Las Fierbinţi şi Asia Express. Cifrele lui Florin Călinescu, în picaj

 
AUDIENŢE. Cap de afiş, marţi seara: Las Fierbinţi şi Asia Express. Cifrele lui Florin Călinescu, în picaj

AUDIENŢE. Românii au început seara cu Las Fierbinţi, apoi au „migrat” către Asia Express. Pro TV a fost lider detaşat cu aventurile lui Bobiţă, Firicel şi Celentano. La finalul episodului, Antena 1 a recuperat şi a încheiat seara pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi TV. 

Publicitate

Tot marţi seara, noul show al lui Florin Călinescu şi-a mai consumat un episod. Rezultatul? Cifrele au fost în picaj, sub cele de săptămâna trecută

Prima TV nu a prins loc în top zece, iar emisiunea fost urmărită de 100.000 de oameni la nivel naţional, aproximativ 50.000 de la oraşe şi de 18.000 de tineri.

De notat şi că show-ul „Căsătoriţi pe nevăzute”, de la Pro TV, s-a văzut destul de slab pe ecranele românilor. A ocupat locul doi la tineri, însă a fost pe trei în ţară şi la oraşe. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):

Naţional. Peste 2,1 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la serialul Las Fierbinţi. În acest fel, Pro TV a ocupat primul loc cu cel mai urmărit program al serii de marţi. 

Locul doi a fost adjudecat de Kanal D, post care număra pe interval o medie de 1,4 milioane de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, post care înregistrat aproximativ 1,1 milioane de privitori în medie, pe intervalul Las Fierbinţi. 

Urban. Lider la oraşe a fost tot Pro TV. Aventurile fierbinţenilor au scos o medie de aproape un milion de persoane pe minut. 

Antena 1 a fost următorul post clasat. Pe intervalul Las Fierbinţi, la Asia Express se uitau aproximativ 680.000 de oameni. 

Kanal D i-a suflat în ceafă postului Intact, iar de pe locul trei aduna o medie de 665.000 de români în fiecare minut. 

Comercial 18-49. Cei mai mulţi tineri se uitau la Las Fierbinţi pe Pro TV, marţi. Audienţa medie a fost de aproape 400.000 de oameni cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

Cifre mari pe segmentul tânăr a scos şi Antena 1, pe interval. A numărat o medie de aproape 350.000 de români pe minut. 

Kanal D a fost al treilea post clasat, cu o medie de aproape 200.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.137.000 12.1 24.6
2 Kanal D 1.438.000 8.2 16.6
3 Antena 1 1.132.000 6.4 13.0
4 Romania TV 476.000 2.7 5.5
5 Antena 3 395.000 2.2 4.6
6 Happy Channel 221.000 1.3 2.6
7 Antena Stars 186.000 1.1 2.1
8 DigiSport 2 167.000 0.9 1.9
9 Pro Cinema 151.000 0.9 1.7
10 Realitatea Plus 151.000 0.9 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 955.000 10.0 21.6
2 Antena 1 678.000 7.1 15.3
3 Kanal D 664.000 6.9 15.0
4 Antena 3 248.000 2.6 5.6
5 Romania TV 236.000 2.5 5.3
6 Happy Channel 131.000 1.4 3.0
7 DigiSport 2 122.000 1.3 2.8
8 DigiSport 1 105.000 1.1 2.4
9 Realitatea Plus 98.000 1.0 2.2
10 Antena Stars 92.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 399.000 9.6 28.1
2 Antena 1 344.000 8.3 24.3
3 Kanal D 193.000 4.6 13.6
4 Antena 3 36.000 0.9 2.6
5 Romania TV 31.000 0.7 2.2
6 Pro Cinema 28.000 0.7 2.0
7 Antena Stars 28.000 0.7 2.0
8 Happy Channel 21.000 0.5 1.5
9 DigiSport 1 20.000 0.5 1.4
10 Digi 24 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Asia Express, mai sus ca luni. Peste „Căsătoriţi pe nevăzute”

Naţional. Asia Express s-a văzut mai bine ca luni. A ocupat primul loc în top, la nivel naţional, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Show-ul Antenei 1 a fost depăşit de Las Fierbinţi, dar a recuperat când pe Pro TV a început emisiunea Căsătoriţi pe nevăzute. 

Atunci, audienţele Pro TV-ului au scăzut considerabil, lucru a care a permis Antenei 1 (post cu cifre constante) să treacă pe primul loc. 

Postul din Pache era pe doi, cu 1,19 milioane de persoane, pe intervalul Asia Express. 

Kanal D se clasa pe trei, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Urban. Antena 1 s-a desprins şi mai mult la oraşe, unde a ocupat primul loc. Asia Express a fost urmărit de 765.000 de oameni. 

Kanal D a depăşit Pro TV, pe intervalul Asia Express, şi a trecut pe doi: aici aduna o medie de 543.000 de persoane. 

De pe trei, Pro TV număra o medie de 520.000 de persoane.

Comercial. În medie, aproximativ 400.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-au uitat la Asia Express. 

Pro TV a fost mai sus decât Kanal D la tineri, unde aduna o audienţă medie de 250.000 de persoane pe minut. 

În acelaşi timp, Kanal D întregistra cifre care săreau de 150.000 de telespectatori în fiecare minut. 

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.218.000 6.9 17.3
2 Pro TV 1.199.000 6.8 17.0
3 Kanal D 1.101.000 6.2 15.7
4 Romania TV 419.000 2.4 6.0
5 Antena 3 385.000 2.2 5.5
6 DigiSport 1 167.000 0.9 2.4
7 Happy Channel 154.000 0.9 2.2
8 Antena Stars 142.000 0.8 2.0
9 Pro Cinema 134.000 0.8 1.9
10 Prima TV 134.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 765.000 8.0 20.4
2 Kanal D 543.000 5.7 14.5
3 Pro TV 521.000 5.4 13.9
4 Antena 3 243.000 2.5 6.5
5 Romania TV 204.000 2.1 5.5
6 DigiSport 1 109.00 1.1 2.9
7 Antena Stars 82.000 0.9 2.2
8 Happy Channel 77.000 0.8 2.1
9 Prima TV 77.000 0.8 2.1
10 Pro Cinema 69.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 398.000 9.6 30.2
2 Pro TV 253.000 6.1 19.2
3 Kanal D 158.000 3.8 12.0
4 Antena 3 38.000 0.9 2.9
5 Antena Stars 35.000 0.8 2.7
6 Pro Cinema 30.000 0.7 2.3
7 DigiSport 1 29.000 0.7 2.2
8 Digi 24 29.000 0.7 2.2
9 Romania TV 24.000 0.6 1.8
10 Warner TV 20.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Cristina Cristina
    Mai, mai Petrișor, cum "scoți tu titlu' din condei". Asta pt ca Florin Călinescu nu ți-a dat interviu oricât te-ai rugat de el. Ce nu spui tu acolo este ca de fapt audienta postului pe acel interval orar a crescut cu 25%, iar audienta emisiunii este constanta. Așadar, publicul, chiar și după publicitate rămâne tot acolo. Asta în condițiile în care pe același interval orar sunt emisiuni consacrate : Asia Expres, Las Fierbinti plus A3, România TV. Emisiunea lui Călinescu este în a 2a săptămâna de difuzare. Pentru ca ești un om cu vechime în domeniu știi ca audientele devin stabile după multă vreme. În rest...numai bine✌️
  • Camelia Camelia
    @ Bogdy1947
    Las Fierbinți este divertisment si ar face oricine daca s-ar pricepe, dar e greu.
  • Livia Pila Livia Pila
    Tvr tot un dezastru. Ramona, nu a mers nici cu tortul, nici cu Chiotea. Eu zic sa încerci cu prazul. Împărțit frățește cu Dirvariu, Tompea, Liță, Amza.
  • geo geo
    Am remarcat, in articolele cu audienta de zilele trecute, ca Prima TV are cifre mult mai bune in serile fara Florin Calinescu pe post. Poate ca sefii de la Prima TV ar trebui să se deștepte și să accepte realitatea dureroasă, că Florin Călinescu nu mai are priză la public precum acum foarte muți ani în urmă !
  • Bogdy1947 Bogdy1947
    Hai sa vina toti postacii PRO TV sa spuna cum Las Fierbinti este un serial doar pentru oameni inteligenti, cum in fiecare episod sunt discutii intre Mihai Sora, Liiceanu si Cartarescu despre lumea in care suntem si nu este un serial pestru mass market in care inteligenta este de nivelul Vacanta Mare sau TikTok...

Trimite un comentariu

sus