Skip to main content

AUDIENŢE. Ce seară! Las Fierbinţi, primul (normal). Masked cu Oana Zăvoranu şi Antonia, nu prea. George Simion a fost aur pentru Călinescu

 
Oana Zăvoranu la Masked Singer. Foto: Pro TV
Oana Zăvoranu la Masked Singer. Foto: Pro TV

AUDIENŢE. Ce seară de joi! Cu Las Fierbinţi primul (cum altfel?). Cu Masked Singer (tot pe Pro TV) şi Antonia şi Oana Zăvăranu demascate (dar mai puţin văzute). Cu Florin Călinescu pe Prima TV şi un vârf cu George Simion în platou.

Publicitate

Dinamica serii de joi: Pro TV a fost lider detaşat cât timp a rulat Las Fierbinţi, dar a pierdut din public când a început Masked Singer.

Cu Masked Singer, Pro TV era lider doar la oraşe, pe intervalul show-ului cu măşti. Aseară au fost două demascări. Oana Zăvoranu era „Monstrulică”, iar Antonia „Pisica”.Pe intervalul cu  "mascaţi", publicul s-a dus spre Antena 1 (cu Adela până la 23.00 şi apoi cu Observator) şi spre Kanal D.

Interesante au fost şi cifrele lui Florin Călinescu, pe Prima TV.

George Simion a fost aur pentru Florin Călinescu

Emisiunea lui Florin Călinescu a adus, joi seară, şi vârful de până acum. A fost însă un vârf care nu s-a menţinut toată emisiunea. De ce vârf? "Pentru că" George Simion.

Invitat în platoul lui Călinescu, George Simion a atras, în minutele de vârf, aproape 240.000 de români pe Prima TV. Cu George Simion, Călinescu a fost în top 10 pe toate intervalele.

După ce a plecat liderul AUR, audienţa lui Călinescu s-a dus în picaj (cu minute, după 21.00, şi de 40.000 de români pe naţional!). Astfel, media pe toată emisiunea lui Călinescu (adică pe tot intervalul 20.00-21.50) a fost de 115.000 de români pe minut (la nivel naţional), dintre care aproape 70.000 de la oraşe şi 30.000 din publicul 18.49 de ani.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară:

1. Pro TV, lider detaşat cu Las Fierbinţi

NAŢIONAL. Prima parte a serii a aparţinut Pro TV-ului. Postul din Pache era lider detaşat cu Las Fierbinţi - 1.938.000 de telespectatori.

Kanal D, cu serialul Doctorul Minune, ocupa locul secund cu 1.450.000 de privitori pe minut. Asta în timp ce peste 1,2 milioane de români urmăreau un alt serial, Adela, la Antena 1.

URBAN. Situaţia în oglindă şi la oraşe. Pro TV câştigat detaşat bătălia audienţelor, cu 986.000 de telespectatori pe minut.

Al doilea post din top era Kanal D, cu 676.00 de privitori pe minut. Pe trei se clasa Antena 1, cu 570.000 de urmăritori.

COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au preferat comedia, iar Pro TV era pe primul loc şi pe acest segment de public, cu 382.000 de telespectatori.

Rating mai bun pentru Antena 1 pe comercial: locul secund cu 259.000 de urmăritori. Podiumul era completat de Kanal D - 194.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 21 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 1.938.000 11,0 22,5
2 Kanal D 1.450.000 8,2 16,8
3 Antena 1 1.285.000 7,3 14,9
4 Romania TV 578.000 3,3 6,7
5 Antena 3 388.000 2,2 4,5
6 National TV 182.000 1,0 2,1
7 DigiSport 1 180.000 1,0 2,1
8 TVR 1 180.000 1,0 2,1
9 Realitatea Plus 179.000 1,0 2,1
10 Happy Channel 139.000 0,8 1,6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 21 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 986.000 10,3 22,1
2 Kanal D 676.000 7,1 15,2
3 Antena 1 570.000 6,0 12,8
4 Romania TV 329.000 3,4 7,4
5 Antena 3 252.000 2,6 5,7
6 Diva 104.000 1,1 2,3
7 DigiSport 1 103.000 1,1 2,3
8 Realitatea Plus 89.000 0,9 2,0
9 Happy Channel 89.000 0,9 2,0
10 TVR 1 81.000 0,8 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 21 octombrie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 382.000 9,2 26,8
2 Antena 1 259.000 6,2 18,1
3 Kanal D 194.000 4,6 13,6
4 Romania TV 49.000 1,2 3,5
5 DigiSport 1 37.000 0,9 2,6
6 TVR 1 35.000 0,8 2,4
7 Comedy Central 34.000 0,8 2,4
8 Prima TV 34.000 0,8 2,4
9 Digi 24 34.000 0,8 2,4
10 Antena 3 30.000 0,7 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Pro TV, primul loc doar la oraşe cu Masked Singer

NAŢIONAL. Situaţia s-a schimbat pe intervalul Masked Singer. Show-ul cu măşti prezentat de Pavel Bartoş a pus Pro TV doar pe locul trei, cu 948.000 de telespectatori.

Liderul serii pe intervalul Masked Singer era Antena 1, cu 1.076.000 de privitori pe minut. Kanal D se clasa pe doi, cu 950.000 de urmăritori.

URBAN. Singurul segment de public unde a câştigat Pro TV a fost la oraşe. Aproximativ 510.000 de români urmăreau demascările de aseară.

Antena 1 se afla pe locul doi, la mică distanţă - 482.000 de telespectatori. Pe trei era Kanal D, cu 422.00 de privitori.

COMERCIAL. Tinerii au preferat să urmărească Adela. Serialul produs de Ruxandra Ion punea Antena 1 pe primul loc, cu 226.000 de telespectatori.

Pro TV, cu Masked Singer, se clasa pe doi cu 193.000 de privitori, în timp ce Kanal D era pe trei cu 134.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV joi, 21 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.076.000 6,1 15,7
2 Kanal D 950.000 5,4 13,9
3 Pro TV 948.000 5,4 13,8
4 Romania TV 499.000 2,8 7,3
5 Antena 3 382.000 2,2 5,6
6 National TV 279.000 1,6 4,1
7 Pro X 271.000 1,5 4,0
8 Realitatea Plus 165.000 0,9 2,4
9 Antena Stars 131.000 0,7 1,9
10 Happy Channel 117.000 0,7 1,7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 21 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Pro TV 510.000 5,3 14,1
2 Antena 1 482.000 5,0 13,3
3 Kanal D 422.000 4,4 11,7
4 Romania TV 288.000 3,0 8,0
5 Antena 3 258.000 2,7 7,2
6 Pro X 157.000 1,6 4,3
7 National TV 95.000 1,0 2,6
8 Realitatea Plus 92.000 1,0 2,6
9 Digi 24 80.000 0,8 2,2
10 Antena Stars 79.000 0,8 2,2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 21 octombrie, pe intervalul emisiunii Masked Singer (21:30-23:30), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL (18-49 Urban) Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 226.000 5,4 19,2
2 Pro TV 193.000 4,6 16,4
3 Kanal D 134.000 3,2 11,4
4 Pro X 51.000 1,2 4,3
5 Antena 3 33.000 0,8 2,8
6 Romania TV 33.000 0,8 2,8
7 Digi 24 31.000 0,7 2,6
8 National TV 29.000 0,7 2,5
9 TNT 27.000 0,7 2,3
10 Antena Stars 24.000 0,6 2,0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ați recuperat după, încă nu ai nume , nu ți se pare ca *** , pe cine păcălești, dacă lungiti poate
  • Ai auzit de media ponderata , asa se calculează media , sigur ca nu 2 ore egal cu o ora ha ai lipsit de la matematica

    Conteaza media totala postacule, nu ce medie vrei tu. Avem intervalul 20:30-23:30. Deci Pro lider 3 ore postacule. Plangi !
  • Dacă nu ai creier Adela e pana la 23 ha

    Pai si tu esti sigur ca a fost Adelinara lidera postacule ? Oricum, Pro a sters pe jos cu Adelinara 3 ore postacule.
  • Ai auzit de media ponderata , asa se calculează media , sigur ca nu 2 ore egal cu o ora ha ai lipsit de la matematica
  • Per total Adela lider anunță antena ha

    Si per total Pro lider anunță pro postacule. Ha ha !
    9,2 Fierbinti + 4,6 Mascati = 6,9 media 20:30-23:30. Adelinara media 5,8. Dezastru. Deci unde visezi Adelinara lidera ?
  • Adela lider Vlad nu ha

    Lider in visele tale postacule. Fierbinti + Masked pe comercial peste Adelinara postacule. Si Vlad cu mult peste Adelinara lui Peste.
  • dedectivii lu peste prajit sunt penibili! zici ca sunt platiti la cate prostii debiteaza si la cat se stramba!

    Sterge pe jos cu Factoratii. Ha ha !
  • dedectivii lu peste prajit sunt penibili! zici ca sunt platiti la cate prostii debiteaza si la cat se stramba!

Trimite un comentariu

sus