Skip to main content

AUDIENŢE. Cap de afiş, marţi seara: Las Fierbinţi şi Asia Express. Cifrele lui Florin Călinescu, în picaj

 
AUDIENŢE. Cap de afiş, marţi seara: Las Fierbinţi şi Asia Express. Cifrele lui Florin Călinescu, în picaj

AUDIENŢE. Românii au început seara cu Las Fierbinţi, apoi au „migrat” către Asia Express. Pro TV a fost lider detaşat cu aventurile lui Bobiţă, Firicel şi Celentano. La finalul episodului, Antena 1 a recuperat şi a încheiat seara pe primul loc în topul celor mai urmărite posturi TV. 

Publicitate

Tot marţi seara, noul show al lui Florin Călinescu şi-a mai consumat un episod. Rezultatul? Cifrele au fost în picaj, sub cele de săptămâna trecută

Prima TV nu a prins loc în top zece, iar emisiunea fost urmărită de 100.000 de oameni la nivel naţional, aproximativ 50.000 de la oraşe şi de 18.000 de tineri.

De notat şi că show-ul „Căsătoriţi pe nevăzute”, de la Pro TV, s-a văzut destul de slab pe ecranele românilor. A ocupat locul doi la tineri, însă a fost pe trei în ţară şi la oraşe. 

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25):

Naţional. Peste 2,1 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la serialul Las Fierbinţi. În acest fel, Pro TV a ocupat primul loc cu cel mai urmărit program al serii de marţi. 

Locul doi a fost adjudecat de Kanal D, post care număra pe interval o medie de 1,4 milioane de telespectatori pe minut. 

Podiumul a fost completat de Antena 1, post care înregistrat aproximativ 1,1 milioane de privitori în medie, pe intervalul Las Fierbinţi. 

Urban. Lider la oraşe a fost tot Pro TV. Aventurile fierbinţenilor au scos o medie de aproape un milion de persoane pe minut. 

Antena 1 a fost următorul post clasat. Pe intervalul Las Fierbinţi, la Asia Express se uitau aproximativ 680.000 de oameni. 

Kanal D i-a suflat în ceafă postului Intact, iar de pe locul trei aduna o medie de 665.000 de români în fiecare minut. 

Comercial 18-49. Cei mai mulţi tineri se uitau la Las Fierbinţi pe Pro TV, marţi. Audienţa medie a fost de aproape 400.000 de oameni cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani. 

Cifre mari pe segmentul tânăr a scos şi Antena 1, pe interval. A numărat o medie de aproape 350.000 de români pe minut. 

Kanal D a fost al treilea post clasat, cu o medie de aproape 200.000 de persoane. 

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.137.000 12.1 24.6
2 Kanal D 1.438.000 8.2 16.6
3 Antena 1 1.132.000 6.4 13.0
4 Romania TV 476.000 2.7 5.5
5 Antena 3 395.000 2.2 4.6
6 Happy Channel 221.000 1.3 2.6
7 Antena Stars 186.000 1.1 2.1
8 DigiSport 2 167.000 0.9 1.9
9 Pro Cinema 151.000 0.9 1.7
10 Realitatea Plus 151.000 0.9 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 955.000 10.0 21.6
2 Antena 1 678.000 7.1 15.3
3 Kanal D 664.000 6.9 15.0
4 Antena 3 248.000 2.6 5.6
5 Romania TV 236.000 2.5 5.3
6 Happy Channel 131.000 1.4 3.0
7 DigiSport 2 122.000 1.3 2.8
8 DigiSport 1 105.000 1.1 2.4
9 Realitatea Plus 98.000 1.0 2.2
10 Antena Stars 92.000 1.0 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul serialului Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 399.000 9.6 28.1
2 Antena 1 344.000 8.3 24.3
3 Kanal D 193.000 4.6 13.6
4 Antena 3 36.000 0.9 2.6
5 Romania TV 31.000 0.7 2.2
6 Pro Cinema 28.000 0.7 2.0
7 Antena Stars 28.000 0.7 2.0
8 Happy Channel 21.000 0.5 1.5
9 DigiSport 1 20.000 0.5 1.4
10 Digi 24 20.000 0.5 1.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

2. Asia Express, mai sus ca luni. Peste „Căsătoriţi pe nevăzute”

Naţional. Asia Express s-a văzut mai bine ca luni. A ocupat primul loc în top, la nivel naţional, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori pe minut. Show-ul Antenei 1 a fost depăşit de Las Fierbinţi, dar a recuperat când pe Pro TV a început emisiunea Căsătoriţi pe nevăzute. 

Atunci, audienţele Pro TV-ului au scăzut considerabil, lucru a care a permis Antenei 1 (post cu cifre constante) să treacă pe primul loc. 

Postul din Pache era pe doi, cu 1,19 milioane de persoane, pe intervalul Asia Express. 

Kanal D se clasa pe trei, cu o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut. 

Urban. Antena 1 s-a desprins şi mai mult la oraşe, unde a ocupat primul loc. Asia Express a fost urmărit de 765.000 de oameni. 

Kanal D a depăşit Pro TV, pe intervalul Asia Express, şi a trecut pe doi: aici aduna o medie de 543.000 de persoane. 

De pe trei, Pro TV număra o medie de 520.000 de persoane.

Comercial. În medie, aproximativ 400.000 de tineri cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani s-au uitat la Asia Express. 

Pro TV a fost mai sus decât Kanal D la tineri, unde aduna o audienţă medie de 250.000 de persoane pe minut. 

În acelaşi timp, Kanal D întregistra cifre care săreau de 150.000 de telespectatori în fiecare minut. 

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.218.000 6.9 17.3
2 Pro TV 1.199.000 6.8 17.0
3 Kanal D 1.101.000 6.2 15.7
4 Romania TV 419.000 2.4 6.0
5 Antena 3 385.000 2.2 5.5
6 DigiSport 1 167.000 0.9 2.4
7 Happy Channel 154.000 0.9 2.2
8 Antena Stars 142.000 0.8 2.0
9 Pro Cinema 134.000 0.8 1.9
10 Prima TV 134.000 0.8 1.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 765.000 8.0 20.4
2 Kanal D 543.000 5.7 14.5
3 Pro TV 521.000 5.4 13.9
4 Antena 3 243.000 2.5 6.5
5 Romania TV 204.000 2.1 5.5
6 DigiSport 1 109.00 1.1 2.9
7 Antena Stars 82.000 0.9 2.2
8 Happy Channel 77.000 0.8 2.1
9 Prima TV 77.000 0.8 2.1
10 Pro Cinema 69.000 0.7 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV marţi, 26 octombrie, pe intervalul emisiunii Asia Express (20:25-00:05), pe segmentul COMERCIAL (18-49):

  COMERCIAL 18-49 Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 398.000 9.6 30.2
2 Pro TV 253.000 6.1 19.2
3 Kanal D 158.000 3.8 12.0
4 Antena 3 38.000 0.9 2.9
5 Antena Stars 35.000 0.8 2.7
6 Pro Cinema 30.000 0.7 2.3
7 DigiSport 1 29.000 0.7 2.2
8 Digi 24 29.000 0.7 2.2
9 Romania TV 24.000 0.6 1.8
10 Warner TV 20.000 0.5 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Marcavar Marcavar
    Degeaba incerci sa aperi "Las Fierbinti" ca esti patetic. Intelegi mataluta? Sau cumva esti in aceeasi stare de betie ca Celentano? Este un serial pentru pesedistii slab intelectual.

    Exact ca umorul sec. Pentru pesedistii slab intelectual.
  • Marcav Marcav
    "Las Fierbinti" a luat bani de la PSD pentru episoade. PSD-ul lui Dragnea. Oficial. Peste 1 milion de euro in 2018.
    Asa ca unde sunt pesedistii? Dar nu ma mira, oamenii care se uita la "Las Fierbinti" sunt cei "ne destepti", adica votantii PSD.

    Ca Antenuta postacule. Adelinara , Sacrificiul , Fructul Oprit tot bani de la PSD au luat postacule. E stirea chiar aici pe site. Vrei link sa te faci de ras postacule ?
  • Morcover Morcover
    Creșteri masive și la antena 3

    Dar cu mult sub Pro TV. Hi hi !
  • Ilitirierre Ilitirierre
    Educația face diferența, fierbinteni domina la pesedisti , te supăra adevărul postac , antena moderna

    Si cunoscutii zero , adelinara , factoratii , revelionul zero , accesatii , mireasa , nextstarati domina la pesedisti , nu zici asta postacule ?
  • DODO DODO
    spune-ti daca exista macar o emisiune buna la vre-o tembeliziune romaneasca Ca-i aia sau aia , ca aia e mai audiata decit alta tot un noroi sint ! noroc cu netul ca acolo poti gasi ceea ce-ti doresti Personal deschid tv doar pentru stiri si rar pentru divertisment
  • Firicelut Firicelut
    @Mileon

    Degeaba incerci sa aperi "Las Fierbinti" ca esti patetic. Intelegi mataluta? Sau cumva esti in aceeasi stare de betie ca Celentano? Este un serial pentru pesedistii slab intelectual.
  • Bog diy 1907 Bog diy 1907
    @Bogdy,
    Las Fierbinti este o satira a societatii romanesti contemporane, de aceea are succes. Ai auzit de acest gen? Posibil, dar esti dovada vie ca satira'i necesara. Ca regula,cei satirizati incearca sa minimizeze satira pentru ca, desi nu sunt capabili sa o inteleaga, realizeaza ca oamenii aia fac misto de ei si-si imagineaza ca daca spun ca numai fraierii se uita, este suficient ca ei sa para inteligenti!:)) Ghinion! cum ar zice chiriasu' de langa gradina botanica!:))
  • Bogdy1947 Bogdy1947
    @Mile

    "Las Fierbinti" a luat bani de la PSD pentru episoade. PSD-ul lui Dragnea. Oficial. Peste 1 milion de euro in 2018.
    Asa ca unde sunt pesedistii? Dar nu ma mira, oamenii care se uita la "Las Fierbinti" sunt cei "ne destepti", adica votantii PSD.
  • Mile Mile
    Creșteri masive și la antena 3
  • Mile Mile
    Educația face diferența, fierbinteni domina la pesedisti , te supăra adevărul postac , antena moderna
  • Marian Marian
    Bogdy 1947 mai schimba placa , tu crezi ca daca te uiti la antenuta esti mai destept ?
  • Bogdy1947 Bogdy1947
    @Iulitescu
    "Las Fierbinti” este mai toxic din punct de vedere mediatic decat alcoolul etilic consumat de lipoveni pe post de vodca zilnica. Dar romanilor le place circul, scandalul, au o placere de a asista la scandal si balci! Stau cu paiul in coltul gurii mestecand la seminte in fata televizorului pentru a retine replici pe care sa le repete la coltul strazii. Cei care se uita la "Las Fierbinti" sunt aceeasi care se uita la Dana Budeanu, cei care se uita la "Un show pacatos" sau care toata viata lor se invarta in jurul lui Daniela Crudu si Dragusanca.
  • Iuli Iuli
    @D, Warner TV (fost TNT) era de multe ori în top în trecut, de cele mai multe ori în top 6-7 pe Comercial
  • Iulitescu Iulitescu
    Hai sa vina toti postacii PRO TV sa spuna cum Las Fierbinti este un serial doar pentru oameni inteligenti, cum in fiecare episod sunt discutii intre Mihai Sora, Liiceanu si Cartarescu despre lumea in care suntem si nu este un serial pestru mass market in care inteligenta este de nivelul Vacanta Mare sau TikTok...

    Pai este postacule. Cu mult peste Adelinara lui Peste Prajit.
  • D D
    Prima apariție a Warner Tv în Top 10

    Și văd că Asia merge bine. Să vedem dacă sparge într-un final bariera de 400.000 pe comercial

Trimite un comentariu

sus