Skip to main content

AUDIENŢE. Antena 1, lider detaşat cu finala sezonului 9 Chefi la cuţite. Câţi români s-au uitat

 
AUDIENŢE. Antena 1, lider detaşat cu finala sezonului 9 Chefi la cuţite. Câţi români s-au uitat

AUDIENŢE. Antena 1 a fost lider detaşat cu finala sezonului 9 Chefi la cuţite, care a fost câştigată de Narcisa Birjaru din echipa lui Chef Cătălin Scărlătescu. Câţi români s-au uitat?

Publicitate

Mai bine de 1,8 milioane de telespectatori au ales să urmărească finala cooking show-ului de pe Antena 1. Postul Intact era pe primul loc pe toate segmentele de public. Finala a durat aproximativ trei ore şi jumătate.

Pe intervalul finalei, Pro TV a stat pe locul secund. Postul din Pache Protopopescu difuza meciuri de la Campionatul European, dar şi Ştirile (de la 21:00).

Kanal D avea un nou episod din serialul Hercai.

CITEŞTE ŞI: Narcisa Birjaru, prima femeie câştigătoare la Chefi la cuţite. A făcut parte din echipa lui Chef Scărlătescu

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de aseară, pe intervalul finalei Chefi la Cuţite - Sezonul 9 (20:25-00:10):

Naţional. Peste 1,8 milioane de români se uitau la finala Chefi la Cuţite câştigată de Narcis Birjaru din echipa lui Chef Scărlătescu. Antena 1 era pe primul loc în topul staţiilor TV.

La distanţă se clasa pe doi Pro TV, cu 1.226.000 de privitori. Podiumul era completat de Kanal D, care avea puţin peste 1 milion de urmăritori.

Urban. Cifre foarte bune pentru Antena 1 şi la oraşe. Românii s-au uitat în număr mare la finala Chefi la cuţite - aproximativ 1.123.000 de telespectatori.

Şi de această dată s-a clasat pe doi Pro TV, cu 668.000 de privitori. Pe trei era Kanal D - 449.000 de urmăritori.

Comercial. Tinerii au ales şi ei emisiunea culinară. Aproximativ 473.000 de români au ales să urmărească finala sezonului 9 Chefi la cuţite.

În clasament urmau: Pro TV - 254.000 de privitori şi Kanal D - 104.000 de urmăritori.

Audienta posturilor TV miercuri, 16 iunie, pe intervalul finalei Chefi la cuţite - sezonul 9 (20:25-00:10), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.868.000 10,6 26,5
2 Pro TV 1.226.000 6,9 17,4
3 Kanal D 1.044.000 5,9 14,8
4 Romania TV 348.000 2 4,9
5 Antena 3 267.000 1,5 3,8
6 Happy Channel 189.000 1,1 2,7
7 Prima TV 178.000 1 2,5
8 National TV 164.000 0,9 2,3
9 Pro 2 129.000 0,7 1,8
10 Antena Stars 108.000 0,6 1,5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 16 iunie, pe intervalul finalei Chefi la cuţite - sezonul 9 (20:25-00:10), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 1.123.000 11,7 29,8
2 Pro TV 668.000 7 17,7
3 Kanal D 449.000 4,7 11,9
4 Antena 3 176.000 1,8 4,7
5 Romania TV 175.000 1,8 4,6
6 Happy Channel 107.000 1,1 2,8
7 Prima TV 89.000 0,9 2,4
8 National TV 71.000 0,7 1,9
9 Pro 2 54.000 0,6 1,4
10 Antena Stars 52.000 0,5 1,4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV miercuri, 16 iunie, pe intervalul finalei Chefi la cuţite - sezonul 9 (20:25-00:10), la nivel COMERCIAL:

  COMERCIAL Persoane Rtg % Share
1 Antena 1 473.000 11,2 38,2
2 Pro TV 254.000 6 20,5
3 Kanal D 104.000 2,5 8,4
4 Happy Channel 25.000 0,6 2
5 Comedy Central 25.000 0,6 2
6 National TV 24.000 0,6 1,9
7 Digi 24 21.000 0,5 1,7
8 Pro Cinema 17.000 0,4 1,4
9 Romania TV 17.000 0,4 1,4
10 Antena Stars 16.000 0,4 1,3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

 

GALERIE FOTO. Finala Chefi la cuţite sezonul 9

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ungurul Ungurul
    Postacule si cand Pro TV era lider detasat pe toata ziua nu ziceai nimic cap de guma.
  • Razvan Razvan
    Observator 19 de miercuri s-aimpus ca lider detasat la nivelul tuturor categoriilor de public,si a înregistrat un record de audienta la nivelul cotei de piata,pe publucul comercial 5,2 puncte de rating si 27,7 cota de piata,Pro tv cu un meci de la Euro 2020 Turcia-Tara Galilor 4,2 puncte de rating si 22,5 share,Observator 12 lider (pe comercial 2 puncte de rating si 23,8 share fata de Pro tv cu 1,6 puncte de rating si 19,5 cota de piata, Observator 16 lider detasat pe toate targeturile( comercial 2,5 puncte de rating si 24,6 cota de piata fata de locul doi Kanal D cu 1,5 puncte de rating si 14,9 cota de piata) Observatorul de noapte lider de piata pe toate targeturile ,pe comercial a înregistrat 4,8 puncte de rating si 28,5 cota de piata urmat de programul Pro tv cu 2 puncte de rating si 11,7 cota de piata
  • Gabriel Gabriel
    Dar Pro mai are jurnal de seară, sau l au băgat la apă? Niciodată nu l au scos din grila, indiferent ce evenimente au avut loc . I au mutat ora de difuzare, dar nu scos de tot.
    Nu de alta, dar să își găsească lumea alt jurnal, daca ei s au pus pe șomat.
  • Marian Marian
    Mai R , du-te si te culca ,normal ca face observatorul audienta daca stirile pro se difuzeaza la ora 21 00 altfel nu prindea ei asa ceva si asta datorita catastrofelor de la pro , acum se vedem daca prinde prime-time antenuta odata cu terminarea mascaradei de chefi locul 1, a si sa nu uit Rusine tie nu paginii daca vrei audiente plateste sau spune varanului sa-ti faca un site .
  • Marian Marian
    Iuli de data asta sunt de acord cu tine madam Mironica trebuia zburat demult , pararea mea este ca trebuiau bagate pe pro x toate partidele de la 16 00 si 19 00 doar cele care merita ramase , mai ales cele din grupe , asa au dat programele peste cap si au pierdut audienta , Vorbeste lumea au distrus-o ,persista cu rereredifuzarea serialului Lectii de viata si mai ales cu stirile la ora 21 00
  • Razvan Razvan
    Ieri Antena 1 a fost luder absolut de audienta pe toate targeturile,la nivelul întregii zile (target comercial 29 share) prime time(33,2,share) Pro tv pe toata ziua(21,3) prime time (22,6)
  • Razvan Razvan
    Observator 19 de ieri a fost lider de audienta iarăși! Daca vreti date exacte intrati pe contul de facebook al Sandrei Stoicescu.
  • Iuli Iuli
    În 2016 ProTV făcea spectacol cu EURO, dar în acest an se pare că nu mai dă roade la niciun meci.
    De menționat că aveau peste 30% share pe comercial la fiecare meci

    Cele mai urmărite meciuri de la EURO 2016
    https://www.paginademedia.ro/2016/07/top-10-cele-mai-urmarite-meciuri-euro-2016/

    Toate meciurile de la Euro 2016
    https://www.paginademedia.ro/2016/06/euro-2016-audientele-tuturor-meciurilor-de-pe-pro-tv-si-dolce-sport/

    Audiența scăzută la ProTV cu EURO 2020 este din cauză că România nu a participat, dar și din cauza comentatorilor + erorilor de la început când nu au difuzat burtierele. Fanii ProTV să se abțină sau să se uite la Mironică
  • D D
    Pentru o finală cu câștigătorul știut de o lună, și cu comentarii negative de la oameni, cifre foarte mari

Trimite un comentariu

sus