Skip to main content

AUDIENŢE. Una Pro, una Antena. Las Fierbinţi n-a iertat nimic, iar Adela a "gătit" mai bine decât MasterChef

 
AUDIENŢE. Una Pro, una Antena. Las Fierbinţi n-a iertat nimic, iar Adela a "gătit" mai bine decât MasterChef

AUDIENŢE. Una bună pentru Pro TV, una bună pentru Antena 1. Pro TV a dominat prima parte a serii de joi, cu Ştirile Pro TV şi cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 şi-a luat revanşa cu Adela, care a trecut peste MasterChef pe două segmente şi a fost la egalitate pe al treilea.

Publicitate

Kanal D, care avea serialul Mă numesc Zuleyha, nu a prins niciun loc 1, dar a fost opţiunea a doua pe mai multe segmente.

Detalii, în continuare:

1. Ştirile Pro TV - Zona de ştiri este, seara, a Pro TV-ului. Aproape 1,9 milioane de români la Ştirile Pro TV cu Andreea Esca, la un avans de 700.000 de telespectatori faţă de Observatorul Antenei 1.

Cota de piaţă a Pro TV este dublă faţă de locul doi, indiferent de target, şi a ajuns aseară la 28% pe publicul comercial (ceea ce înseamnă că aproape unul din trei tineri care avea televizorul deschis aseară se uita la Ştirile Pro TV.

2. Las Fierbinţi - Serialul nu lasă nicio şansă concurenţei. La peste două milioane de români media pe minut, a fost cu peste 600.000 de telespectatori în faţa Kanal D şi la 800.000 în faţa serialului Adela, de pe Antena 1.

Antena 1 a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe şi pe locul doi pe comercial (target pe care Las Fierbinţi a avut cifre duble).

3. Masterchef - Răsturnare de situaţie când a început Masterchef. De la peste două milioane cu Las Fierbinţi, Pro TV rămâne cu 1,2 milioane. Serialul Adela, care la bătaie directă cu Las Fierbinţi era pe trei, urcă acum direct pe prima poziţie, iar Pro TV coboară pe trei la nivel naţional şi la oraşe.

MasterChef se consolează cu primul loc pe publicul comercial, unde e la egalitate cu Adela (are un mic, mic de tot plus de 1.000 de telespectatori).

4. Adela - Media serialului de pe Antena 1 e influenţată de lupta cu Las Fierbinţi şi cu Masterchef, pentru că s-a intersectat cu ambele. Chiar dacă a recuperat audienţă pe intervalul MasterChef, Adela a fost depăşită atât de mult în lupta directă cu Las Fierbinţi, încât media o plasează sub Pro TV şi sub Kanal D la oraşe şi pe naţional (chiar dacă diferenţele nu sunt mari).

În cifre: medie de 1,26 milioane de români pentru Adela pe tot intervalul de difuzare (adică 20.30-23.10), faţă de 1,3 milioane la Pro TV şi 1,29 de milioane la Kanal D. Pro TV are un avans mai vizibil la oraşe. Pe publicul comercial "scorul" e de 380.000 la 280.000 în favoarea Pro TV.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.028.000 11,5 23,5
2 Kanal D 1.386.000 7,9 16,1
3 Antena 1 1.186.000 6,7 13,7
4 Romania TV 438.000 2,5 5,1
5 DigiSport 1 352.000 2,0 4,1
6 Antena 3 289.000 1,6 3,3
7 Realitatea Plus 190.000 1,1 2,2
8 Antena Stars 189.000 1,1 2,2
9 Prima TV 155.000 0,9 1,8
10 TVR 2 140.000 0,8 1,6


**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 943.000 9,9 21,7
2 Kanal D 628.000 6,6 14,4
3 Antena 1 522.000 5,5 12,0
4 Romania TV 248.000 2,6 5,7
5 DigiSport 1 212.000 2,2 4,9
6 Antena 3 167.000 1,8 3,8
7 Antena Stars 98.000 1,0 2,2
8 Realitatea Plus 95.0000 1,0 2,2
9 Happy Channel 79.000 0,8 1,8
10 TVR 2 76.000 0,8 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 515.000 10,8 28,4
2 Antena 1 257.000 5,4 14,2
3 Kanal D 202.000 4,2 11,2
4 DigiSport 1 88.000 1,8 4,9
5 Romania TV 52.000 1,1 2,9
6 Realitatea Plus 40.000 0,8 2,2
7 Pro Cinema 37.000 0,8 2,0
8 Prima TV 37.000 0,8 2,0
9 Antena 3 35.000 0,7 1,9
10 Antena Stars 34.000 0,7 1,9

După ce a dominat fără drept de apel cu Las Fierbinţi, Pro TV a făcut rocada cu Antena 1 când a început MasterChef. Show-ul culinar a păstrat cam jumătate din audienţa care era pe Las Fierbinţi.

Cine a avut de câştigat? Serialul Adela, care s-a dus pe primul loc şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Diferenţa faţă de Pro TV a fost mai vizibilă la nivel naţional: dacă Las Fierbinţi avea 800.000 de români în faţa Adelei, MasterChef a fost depăşit de Adela la 400.000 de telespectatori distanţă.

Cea mai mică diferenţă a fost pe publicul comercial. Acolo a fost, practic, egalitate între Pro TV şi Antena 1, chiar dacă MasterChef are, pe "cifre", o mie de telespectatori în plus.


Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.208.000 6,9 17,7
2 Kanal D 1.174.000 6,7 17,2
3 Pro TV 843.000 4,8 12,4
4 Romania TV 418.000 2,4 6,1
5 Antena 3 337.000 1,9 4,9
6 Prima TV 231.000 1,3 3,4
7 Pro Cinema 219.000 1,2 3,2
8 DigiSport 1 214.000 1,2 3,1
9 Realitatea Plus 178.000 1,0 2,6
10 TVR 2 146.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 558.000 5,9 15,7
2 Kanal D 523.000 5,5 14,7
3 Pro TV 459.000 4,8 12,9
4 Romania TV 214.000 2,3 6,0
5 Antena 3 199.000 2,1 5,6
6 DigiSport 1 134.000 1,4 3,8
7 Prima TV 127.000 1,3 3,6
8 Pro Cinema 101.000 1,1 2,8
9 TVR 2 93.000 1,0 2,6
10 Realitatea Plus 76.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 278.000 5,8 18,9
2 Antena 1 277.000 5,8 18,9
3 Kanal D 166.000 3,5 11,3
4 DigiSport 1 70.000 1,5 4,8
5 Pro Cinema 57.000 1,2 3,9
6 Romania TV 43.000 0,9 2,9
7 Antena 3 40.000 0,8 2,7
8 Prima TV 39.000 0,8 2,6
9 TVR 2 33.000 0,7 2,3
10 Realitatea Plus 24.000 0,5 1,7

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • mile mile
    expertue vorbeste despre cum e facuta ca iti plac certuri si ***
  • mile mile
    asa ca nu mai insistati asteptati sa vedeti chefi ce inseamna emisiune
  • Bucatica Bucatica
    la antena prind chefi , ca e publicul bogat

    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/survivor-audiente-6-februarie-20595999
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-chefi-la-cutite-20597339
    https://www.paginademedia.ro/audiente-tv/audiente-survivor-pro-tv-kanal-d-antena-1-20598737

    Se vede ce prind Bucatarii Zero, daca au un amarat de 3-4 rating comercial... Si nu abera pe aici ca sunt reluari. Reluarile trebuiau sa faca un 6-7 rating. Nu 3 postacule bolovan.
    Se vede ce prind... Nu disperatule ?
  • mile mile
    si cu bani la jumate ca in fierbinteni numai ajutoare nu
  • Migoti Migoti
    la antena prind chefi , ca e publicul bogat , ce sa faci , dacă nu aveți lovele cei care se uita la prostie

    Si la Pro prin Talentosii, Fierbintii, Survivor, mai nou si Imperiul Leilor , ca e publicul bogat , ce sa faci , dacă nu aveți lovele cei care se uita la prostie.
  • Milog Milog
    Bun ei se uita chiar dacă e slaba ha

    Te referi la Adelinara Zero. Nu postac ? E slaba, dar postacii sunt obligati sa se uite. Ha ha ha !
    Deci, Vlad ultimul sezon mai mereu 7-8 comercial.
    Adelinara, un amarat de 5-6 ?
  • Milga Milga
    Nu aveți bani de masterchef oricum

    Si voi nu aveți bani de seriale oricum. Un amarat de 5 rating. Fierbinti dublu, uneori triplu fata de Adelinara Zero.
  • Miluca Miluca
    Bravo Adela lider la cei de la 18 ani , credea ca dacă pun după fierbinteni , o sa rupă, iată ca tot ca înainte

    Uite ca a rupt tot postacule. Nu vezi bine in aceasta stire ? Fierbinti dublu comercial.
  • Milutica Milutica
    Mulțumim angajata va plac certuri ha

    Cum iti plac tie certuri la Umor Sec Bucatari Adelinari Miresici Factorati.
  • Milutica Milutica
    Expertule nu are bani publicul de postaci sa gătească de la masterchef , stai liniștit, de la 18 ani Adela lider , ha ha ha

    Si de la 21 MasterChef si Fierbinti lider. Ha ha ha !
  • Mile Mile
    Expertule la antena prind chefi , ca e publicul bogat , ce sa faci , dacă nu aveți lovele cei care se uita la prostie
  • Ciocolatu Ciocolatu
    @Ciobanu Radu, deci TVR 2 difuzează filme și seriale braziliene și filme și seriale indiene, Kanal D difuzează filme și seriale turcești, Happy Channel difuzează seriale turcești, TVR 1 difuzează filme și seriale coreene, Național TV difuzează filme și seriale indiene și PRO 2 difuzează seriale turcești.

    Seriale americane și telenovele din America Latină (din afară de cele din Brazilia care sunt difuzate pe TVR 2) nu mai au succes la noi. Mai mult, la noi au succes seriale turcești, seriale indiene, seriale coreene, seriale italiene și seriale braziliene.
  • Ciobanu Radu Ciobanu Radu
    @Ciocolatu TVR 2 avea filme b probabil, iar de la ora 23 reluarea filmului brazilian Mândrie și pasiune.
    Și caută în programul de aseară.
  • Mile Mile
    Bun ei se uita chiar dacă e slaba ha
  • Ha Ha
    dalien, nu demn de Antena Stars neapărat, dar demn de extrasezon

Trimite un comentariu

sus