Skip to main content

AUDIENŢE. Una Pro, una Antena. Las Fierbinţi n-a iertat nimic, iar Adela a "gătit" mai bine decât MasterChef

 
AUDIENŢE. Una Pro, una Antena. Las Fierbinţi n-a iertat nimic, iar Adela a "gătit" mai bine decât MasterChef

AUDIENŢE. Una bună pentru Pro TV, una bună pentru Antena 1. Pro TV a dominat prima parte a serii de joi, cu Ştirile Pro TV şi cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 şi-a luat revanşa cu Adela, care a trecut peste MasterChef pe două segmente şi a fost la egalitate pe al treilea.

Publicitate

Kanal D, care avea serialul Mă numesc Zuleyha, nu a prins niciun loc 1, dar a fost opţiunea a doua pe mai multe segmente.

Detalii, în continuare:

1. Ştirile Pro TV - Zona de ştiri este, seara, a Pro TV-ului. Aproape 1,9 milioane de români la Ştirile Pro TV cu Andreea Esca, la un avans de 700.000 de telespectatori faţă de Observatorul Antenei 1.

Cota de piaţă a Pro TV este dublă faţă de locul doi, indiferent de target, şi a ajuns aseară la 28% pe publicul comercial (ceea ce înseamnă că aproape unul din trei tineri care avea televizorul deschis aseară se uita la Ştirile Pro TV.

2. Las Fierbinţi - Serialul nu lasă nicio şansă concurenţei. La peste două milioane de români media pe minut, a fost cu peste 600.000 de telespectatori în faţa Kanal D şi la 800.000 în faţa serialului Adela, de pe Antena 1.

Antena 1 a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe şi pe locul doi pe comercial (target pe care Las Fierbinţi a avut cifre duble).

3. Masterchef - Răsturnare de situaţie când a început Masterchef. De la peste două milioane cu Las Fierbinţi, Pro TV rămâne cu 1,2 milioane. Serialul Adela, care la bătaie directă cu Las Fierbinţi era pe trei, urcă acum direct pe prima poziţie, iar Pro TV coboară pe trei la nivel naţional şi la oraşe.

MasterChef se consolează cu primul loc pe publicul comercial, unde e la egalitate cu Adela (are un mic, mic de tot plus de 1.000 de telespectatori).

4. Adela - Media serialului de pe Antena 1 e influenţată de lupta cu Las Fierbinţi şi cu Masterchef, pentru că s-a intersectat cu ambele. Chiar dacă a recuperat audienţă pe intervalul MasterChef, Adela a fost depăşită atât de mult în lupta directă cu Las Fierbinţi, încât media o plasează sub Pro TV şi sub Kanal D la oraşe şi pe naţional (chiar dacă diferenţele nu sunt mari).

În cifre: medie de 1,26 milioane de români pentru Adela pe tot intervalul de difuzare (adică 20.30-23.10), faţă de 1,3 milioane la Pro TV şi 1,29 de milioane la Kanal D. Pro TV are un avans mai vizibil la oraşe. Pe publicul comercial "scorul" e de 380.000 la 280.000 în favoarea Pro TV.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.028.000 11,5 23,5
2 Kanal D 1.386.000 7,9 16,1
3 Antena 1 1.186.000 6,7 13,7
4 Romania TV 438.000 2,5 5,1
5 DigiSport 1 352.000 2,0 4,1
6 Antena 3 289.000 1,6 3,3
7 Realitatea Plus 190.000 1,1 2,2
8 Antena Stars 189.000 1,1 2,2
9 Prima TV 155.000 0,9 1,8
10 TVR 2 140.000 0,8 1,6


**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 943.000 9,9 21,7
2 Kanal D 628.000 6,6 14,4
3 Antena 1 522.000 5,5 12,0
4 Romania TV 248.000 2,6 5,7
5 DigiSport 1 212.000 2,2 4,9
6 Antena 3 167.000 1,8 3,8
7 Antena Stars 98.000 1,0 2,2
8 Realitatea Plus 95.0000 1,0 2,2
9 Happy Channel 79.000 0,8 1,8
10 TVR 2 76.000 0,8 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 515.000 10,8 28,4
2 Antena 1 257.000 5,4 14,2
3 Kanal D 202.000 4,2 11,2
4 DigiSport 1 88.000 1,8 4,9
5 Romania TV 52.000 1,1 2,9
6 Realitatea Plus 40.000 0,8 2,2
7 Pro Cinema 37.000 0,8 2,0
8 Prima TV 37.000 0,8 2,0
9 Antena 3 35.000 0,7 1,9
10 Antena Stars 34.000 0,7 1,9

După ce a dominat fără drept de apel cu Las Fierbinţi, Pro TV a făcut rocada cu Antena 1 când a început MasterChef. Show-ul culinar a păstrat cam jumătate din audienţa care era pe Las Fierbinţi.

Cine a avut de câştigat? Serialul Adela, care s-a dus pe primul loc şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Diferenţa faţă de Pro TV a fost mai vizibilă la nivel naţional: dacă Las Fierbinţi avea 800.000 de români în faţa Adelei, MasterChef a fost depăşit de Adela la 400.000 de telespectatori distanţă.

Cea mai mică diferenţă a fost pe publicul comercial. Acolo a fost, practic, egalitate între Pro TV şi Antena 1, chiar dacă MasterChef are, pe "cifre", o mie de telespectatori în plus.


Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.208.000 6,9 17,7
2 Kanal D 1.174.000 6,7 17,2
3 Pro TV 843.000 4,8 12,4
4 Romania TV 418.000 2,4 6,1
5 Antena 3 337.000 1,9 4,9
6 Prima TV 231.000 1,3 3,4
7 Pro Cinema 219.000 1,2 3,2
8 DigiSport 1 214.000 1,2 3,1
9 Realitatea Plus 178.000 1,0 2,6
10 TVR 2 146.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 558.000 5,9 15,7
2 Kanal D 523.000 5,5 14,7
3 Pro TV 459.000 4,8 12,9
4 Romania TV 214.000 2,3 6,0
5 Antena 3 199.000 2,1 5,6
6 DigiSport 1 134.000 1,4 3,8
7 Prima TV 127.000 1,3 3,6
8 Pro Cinema 101.000 1,1 2,8
9 TVR 2 93.000 1,0 2,6
10 Realitatea Plus 76.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 278.000 5,8 18,9
2 Antena 1 277.000 5,8 18,9
3 Kanal D 166.000 3,5 11,3
4 DigiSport 1 70.000 1,5 4,8
5 Pro Cinema 57.000 1,2 3,9
6 Romania TV 43.000 0,9 2,9
7 Antena 3 40.000 0,8 2,7
8 Prima TV 39.000 0,8 2,6
9 TVR 2 33.000 0,7 2,3
10 Realitatea Plus 24.000 0,5 1,7

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ha Ha
    Așa cum n-are bani Antenuța de Survivor. Plus că e îi e frică să-și bage emisiunile că va lua bătaie. Stand-Up Revolution va fi un eșec, Chefii s-ar putea să facă bine, Dancing On Ice va fi semieșec, iar iUmor vinerea să nu cadă și sub Kanal D.
  • Mile Mile
    Nu aveți bani de masterchef oricum
  • dalien dalien
    Nu era atat de evident in auditii, dar acum se vede clar că Masterchef e produs sub orice critica. Probe gandite aiurea, montajul plictisitor, sunet de slaba calitate si lavaliere gigantice care se vad urat pe concurenti, sorturile concurentilor arata de parca sunt salopete de pescuit. Intro-ul e facut amatoriceste (nici nu s-au obosit sa puna cards cu numele concurentilor), la ani lumina distanta fata de cel al sezonului trecut ca si calitate. Concurentii sunt slabuti si emisiunea per total e lipsita de drama, intensitate, vlaga.

    Iar voice overul este poate cel mai enervant din cate am auzit la vreo emisiune pana acum.

    Groaznic sezon, ceva demn de Antena Stars mai degraba.
  • Ha Ha
    Ca înainte Mile, și tot te bate pe comercial
  • Mile Mile
    Bravo Adela lider la cei de la 18 ani , credea ca dacă pun după fierbinteni , o sa rupă, iată ca tot ca înainte
  • Sabina Sabina
    ddd, emisiuniile Ora Exactă în Sport și La Măruță vor avea studiouri noi ,dar nu știu exact de când.
  • Valentin Valentin
    @ddd După părerea mea Ruxandra Ion întotdeauna a avut părți bune și demonstrează în continuare chiar dacă nu mai e ce a fost datorită bugetului și echipa de regizori ! La Master Chef din păcate e dezastru..etc
  • Mile Mile
    Mulțumim angajata va plac certuri ha
  • Rebeca Rebeca
    Vai vai vai. Aici vedem cat de bun e serialul, daca e sub turcisme pe national si urban...
  • ddd ddd
    Apropo Știe cineva când se mută Măruță în studioul nou? și dacă se fac modificări și pentru pro x studio? Am observat că în timpul știrilor de la ora 5 se aud anumite sunete care perturbă în anumite momente știrile
  • Leutescu Leutescu
    Slabut Adelinara Zero Mile postac. E sub MasterChef, dar si sub Imperiul Leilor.
  • Valentin Valentin
    Conținutul Românesc destul de bun încă mai atrage chiar dacă e copiat după alți ! Ruxandra Ion dacă avea regizori cu care a lucrat făcea din Antena 1 ceva foarte bun !
  • Hihohri Hihohri
    doamne Dumnezeule cata prostie la romani

    Te referi la Umor Sec, nu postac ? Ca azi, esti obligat de sefi sa te uiti la Antenuta Zero. Hi hi hi !
  • Milutic Milutic
    Postac Mile, mai bine zi ce scadere are Adelinara Zero fata de Vlad. Vlad (versus Chefii sau Asiaticii), mai mereu avea 7-8 comercial. Adelinara un 5-6 ?

    https://www.paginademedia.ro/stiri-media/audiente-debut-adela-antena-1-pro-tv-kanal-d-20577212

    Debut Adelinara Zero, a avut 350.000 de telespectatori între 21 şi 54 de ani a avut Adela, cu 50.000 peste Pro TV.
    Acum, un amarat de 280.000 ? Scadere de aproape 100.000. Dezastru. Nu postac ?
  • Mile Mile
    Expertule nu are bani publicul de postaci sa gătească de la masterchef , stai liniștit, de la 18 ani Adela lider , ha ha ha

Trimite un comentariu

sus