Skip to main content

AUDIENŢE. Una Pro, una Antena. Las Fierbinţi n-a iertat nimic, iar Adela a "gătit" mai bine decât MasterChef

 
AUDIENŢE. Una Pro, una Antena. Las Fierbinţi n-a iertat nimic, iar Adela a "gătit" mai bine decât MasterChef

AUDIENŢE. Una bună pentru Pro TV, una bună pentru Antena 1. Pro TV a dominat prima parte a serii de joi, cu Ştirile Pro TV şi cu Las Fierbinţi, iar Antena 1 şi-a luat revanşa cu Adela, care a trecut peste MasterChef pe două segmente şi a fost la egalitate pe al treilea.

Publicitate

Kanal D, care avea serialul Mă numesc Zuleyha, nu a prins niciun loc 1, dar a fost opţiunea a doua pe mai multe segmente.

Detalii, în continuare:

1. Ştirile Pro TV - Zona de ştiri este, seara, a Pro TV-ului. Aproape 1,9 milioane de români la Ştirile Pro TV cu Andreea Esca, la un avans de 700.000 de telespectatori faţă de Observatorul Antenei 1.

Cota de piaţă a Pro TV este dublă faţă de locul doi, indiferent de target, şi a ajuns aseară la 28% pe publicul comercial (ceea ce înseamnă că aproape unul din trei tineri care avea televizorul deschis aseară se uita la Ştirile Pro TV.

2. Las Fierbinţi - Serialul nu lasă nicio şansă concurenţei. La peste două milioane de români media pe minut, a fost cu peste 600.000 de telespectatori în faţa Kanal D şi la 800.000 în faţa serialului Adela, de pe Antena 1.

Antena 1 a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe şi pe locul doi pe comercial (target pe care Las Fierbinţi a avut cifre duble).

3. Masterchef - Răsturnare de situaţie când a început Masterchef. De la peste două milioane cu Las Fierbinţi, Pro TV rămâne cu 1,2 milioane. Serialul Adela, care la bătaie directă cu Las Fierbinţi era pe trei, urcă acum direct pe prima poziţie, iar Pro TV coboară pe trei la nivel naţional şi la oraşe.

MasterChef se consolează cu primul loc pe publicul comercial, unde e la egalitate cu Adela (are un mic, mic de tot plus de 1.000 de telespectatori).

4. Adela - Media serialului de pe Antena 1 e influenţată de lupta cu Las Fierbinţi şi cu Masterchef, pentru că s-a intersectat cu ambele. Chiar dacă a recuperat audienţă pe intervalul MasterChef, Adela a fost depăşită atât de mult în lupta directă cu Las Fierbinţi, încât media o plasează sub Pro TV şi sub Kanal D la oraşe şi pe naţional (chiar dacă diferenţele nu sunt mari).

În cifre: medie de 1,26 milioane de români pentru Adela pe tot intervalul de difuzare (adică 20.30-23.10), faţă de 1,3 milioane la Pro TV şi 1,29 de milioane la Kanal D. Pro TV are un avans mai vizibil la oraşe. Pe publicul comercial "scorul" e de 380.000 la 280.000 în favoarea Pro TV.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.028.000 11,5 23,5
2 Kanal D 1.386.000 7,9 16,1
3 Antena 1 1.186.000 6,7 13,7
4 Romania TV 438.000 2,5 5,1
5 DigiSport 1 352.000 2,0 4,1
6 Antena 3 289.000 1,6 3,3
7 Realitatea Plus 190.000 1,1 2,2
8 Antena Stars 189.000 1,1 2,2
9 Prima TV 155.000 0,9 1,8
10 TVR 2 140.000 0,8 1,6


**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 943.000 9,9 21,7
2 Kanal D 628.000 6,6 14,4
3 Antena 1 522.000 5,5 12,0
4 Romania TV 248.000 2,6 5,7
5 DigiSport 1 212.000 2,2 4,9
6 Antena 3 167.000 1,8 3,8
7 Antena Stars 98.000 1,0 2,2
8 Realitatea Plus 95.0000 1,0 2,2
9 Happy Channel 79.000 0,8 1,8
10 TVR 2 76.000 0,8 1,8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:30), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 Urban Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 515.000 10,8 28,4
2 Antena 1 257.000 5,4 14,2
3 Kanal D 202.000 4,2 11,2
4 DigiSport 1 88.000 1,8 4,9
5 Romania TV 52.000 1,1 2,9
6 Realitatea Plus 40.000 0,8 2,2
7 Pro Cinema 37.000 0,8 2,0
8 Prima TV 37.000 0,8 2,0
9 Antena 3 35.000 0,7 1,9
10 Antena Stars 34.000 0,7 1,9

După ce a dominat fără drept de apel cu Las Fierbinţi, Pro TV a făcut rocada cu Antena 1 când a început MasterChef. Show-ul culinar a păstrat cam jumătate din audienţa care era pe Las Fierbinţi.

Cine a avut de câştigat? Serialul Adela, care s-a dus pe primul loc şi la nivel naţional, dar şi la oraşe. Diferenţa faţă de Pro TV a fost mai vizibilă la nivel naţional: dacă Las Fierbinţi avea 800.000 de români în faţa Adelei, MasterChef a fost depăşit de Adela la 400.000 de telespectatori distanţă.

Cea mai mică diferenţă a fost pe publicul comercial. Acolo a fost, practic, egalitate între Pro TV şi Antena 1, chiar dacă MasterChef are, pe "cifre", o mie de telespectatori în plus.


Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.208.000 6,9 17,7
2 Kanal D 1.174.000 6,7 17,2
3 Pro TV 843.000 4,8 12,4
4 Romania TV 418.000 2,4 6,1
5 Antena 3 337.000 1,9 4,9
6 Prima TV 231.000 1,3 3,4
7 Pro Cinema 219.000 1,2 3,2
8 DigiSport 1 214.000 1,2 3,1
9 Realitatea Plus 178.000 1,0 2,6
10 TVR 2 146.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 558.000 5,9 15,7
2 Kanal D 523.000 5,5 14,7
3 Pro TV 459.000 4,8 12,9
4 Romania TV 214.000 2,3 6,0
5 Antena 3 199.000 2,1 5,6
6 DigiSport 1 134.000 1,4 3,8
7 Prima TV 127.000 1,3 3,6
8 Pro Cinema 101.000 1,1 2,8
9 TVR 2 93.000 1,0 2,6
10 Realitatea Plus 76.000 0,8 2,1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de joi, 10 februarie, pe intervalul MasterChef (21:30-23:30), pe publicul URBAN 21-54 de ani:

  COMERCIAL 21-54 URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 278.000 5,8 18,9
2 Antena 1 277.000 5,8 18,9
3 Kanal D 166.000 3,5 11,3
4 DigiSport 1 70.000 1,5 4,8
5 Pro Cinema 57.000 1,2 3,9
6 Romania TV 43.000 0,9 2,9
7 Antena 3 40.000 0,8 2,7
8 Prima TV 39.000 0,8 2,6
9 TVR 2 33.000 0,7 2,3
10 Realitatea Plus 24.000 0,5 1,7

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • A doua ediție a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:02. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.3 puncte de rating și 41.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.5 puncte de audiență și 13.1% share.

    Deci Umor Sec făcută de amatori se pare ha. Plange postacul.
  • Minichef făcută de amatori se pare ha

    MasterChef peste Umor Sec, Marinica, Adelinara. Plangi postac !
  • Marea actrița Rodica Popescu bitanescu la iumor în juriu , în fiecare ediție va fi alt jurat , original și plăcut

    Degeaba. Talentosii au sters pe jos cu Umor Sec.
  • La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, serialul Adela s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 6.4 puncte de rating și 20.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu MasterChef, cu o medie de 5.9 puncte de rating şi 18.7 cotă de piaţă.

    La nivel urban, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 6.3 puncte şi 16.2% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D, cu 5.8 puncte de rating şi 14.9 cota de piaţă, iar Pro Tv ocupa abia a treia pozitie în clasament, cu 5.1 puncte de rating şi 13% cota de piaţă.

    Şi la nivelul întregii ţări, serialul Adela a fost prima opţiune a telespectatorilor, în intervalul menţionat, cu 7.4 puncte de rating şi 18.2% cota de piaţă.

    Degeaba. La 21-54 Fierbinti si MasterChef a sters pe jos cu Antenuta Zero. Ha ha ha !
  • vorbeste despre cum e facuta ca iti plac certuri si

    Cum iti plac tie certurile la Bucatarii Zero.
  • asa ca nu mai insistati asteptati sa vedeti chefi ce inseamna emisiune

    Pana atunci, Pro sterge pe jos cu Antenuta Zero.
  • si cu bani la jumate ca in fierbinteni numai ajutoare nu

    Si cu bani la jumate ca in Bucatarii Zero sau Asiaticii Zeor. Numai ajutoare nu postac ?
  • A doua ediție a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 24:02. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.3 puncte de rating și 41.9% cotă de piață, față de locul 2 care avea 4.5 puncte de audiență și 13.1% share. De-a lungul difuzării, aproape 2.7 milioane de români au simțit emoțiile concurenților care urcau pe scenă, iar în minutul de aur, la ora 21:11, peste 3.4 milioane de telespectatori erau în fața televizoarelor.
  • Marea actrița Rodica Popescu bitanescu la iumor în juriu , în fiecare ediție va fi alt jurat , original și plăcut
  • Emisiunea Romania, Te Iubesc! se intoarce la ProTV din 13 februarie, dar poate fi urmarita pe Voyo cu 24 H inainte de difuzarea la TV.
  • Off-topic: Pe fanatik.ro scrie că matinalul de la Kanal D s-ar putea să fie numită Dis de dimineață și va fi difuzată între orele 07:30 și 10:00. Va fi la concurență cu Neatza cu Răzvan și Dani și emisiunea va debuta la primăvară.
  • Cea mai bună emisiune din România revine la ProTV din 13 Februarie: ROMÂNIA, TE IUBESC! Duminică de la 18:00
  • La nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-54 de ani, serialul Adela s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 6.4 puncte de rating și 20.5% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv, cu MasterChef, cu o medie de 5.9 puncte de rating şi 18.7 cotă de piaţă.

    La nivel urban, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 6.3 puncte şi 16.2% cota de piaţã, în vreme ce poziţia secundă a fost ocupată de Kanal D, cu 5.8 puncte de rating şi 14.9 cota de piaţă, iar Pro Tv ocupa abia a treia pozitie în clasament, cu 5.1 puncte de rating şi 13% cota de piaţă.

    Şi la nivelul întregii ţări, serialul Adela a fost prima opţiune a telespectatorilor, în intervalul menţionat, cu 7.4 puncte de rating şi 18.2% cota de piaţă.
  • @Ha, publicul oficial comercial este 18-49.
    Că ProTV vinde pe 21-54 e altă discuție, oficial acest public o să fie doar când toate televiziunile din România vor vinde pe acest target, chiar dacă Antena1 are mai nou 18-54, iar ProTV 21-54 ABCD — uneori doar publicul ABC era publicat, nu și D!

    Televiziunile top3 publica datele din comercial doar dacă pe un target sunt lideri. Iar chestia asta nu este Ok, pentru că orice tv poate publica date că este lider pe target, chiar și 60-80 de exemplu cum este la A3/Rtv:)))

    P.S.: a reapărut postacul mile, dat dispărut de zile întregi — o fi fost invitat pe la Acces dinrect

Trimite un comentariu

sus