Skip to main content

România are Roast, dar audienţă, mai puţin. Ce a făcut Antena 1 cu premiera noului show de comedie prezentat de Micutzu

 
România are Roast, dar audienţă, mai puţin. Ce a făcut Antena 1 cu premiera noului show de comedie prezentat de Micutzu

România are Roast, o combinaţie de show de umor, emisiune de travel şi reality, a debutat miercuri seara pe Antena 1, pe poziţiile doi şi trei în audienţe. Emisiunea, care s-a întins pe patru ore, a fost urmărită de 650.000 de persoane, la nivel naţional.  

Publicitate

Antena 1 a fost pe locurile trei, la nivel naţional şi în mediul urban, şi pe doi pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. 

Antena 1 a venit miercuri seara cu un nou format de emisiune, care are în centru momente de umor.

Două echipe moderate de Micutzu se luptă pentru a cuceri regiunile României şi pentru premiul de 10.000 de lei al fiecărei ediţii. Muzica ce va uni toate regiunile va fi asigurată de Loredana şi invitaţii ei.

Echipele Pârşii Circumspecţi şi Marmotele vesele, conduse de către  Cosmin Natanticu şi Cătălin Bordea, vor străbate ţara în lung şi în lat şi se vor confrunta în glume ce au la bază chiar regiunile vizitate.

Pe lângă momentele de comedie, România are rost se va axa şi pe tradiţiile necunoscute şi muzica tradiţională specifică fiecărei zone. 

Seara de miercuri n-a excelat la capitolul audienţe 

Pe intervalul serialului Las Fierbinţi, Pro TV a avut 1,4 milioane de telespectatori (interval 20.30 - 21.30), dintre care 800.000 erua de la oraşe. Kanal D, de pe doi, cu serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, avea 1,1 milioane de telespectatori, iar Antena 1, pe trei cu 680.000 de persoane. 

Pe intervalul Imperiul Leilor, ca de obicei, Pro TV a coborât în audineţe, la 815.000 de persoane (a fost pe locul al doilea), în timp ce liderul Kanal D era urmărit de aproape 1,1 milioane de persoane. Pe acelaşi interval, Antena 1 era pe trei, cu o medie de 750.000 de persoane. La oraşe, primele locuri, cu cifre aproape la egalitate au fost Kanal D şi Antena 1, cu câte 490.000 de telespectatori. Pro TV a fost pe trei, cu 380.000. Pe comercial urban 21-54 de ani, lider a fost Antena 1, cu 280.000 de persoane, în timp ce Pro TV, pe locul secund, era urmărit de 230.000 de persoane. 

Pe intervalul Jocul cuvintelor cu Dan Negru (22.30 - 00.05), Kanal D a fost lider la nivel naţional, cu 750.000 de telespectatori, media. 

Paginademedia.ro prezintă audienţele de miercuri seara, pe intervalul emisiunii România are Roast, de pe Antena 1:

Naţional. Antena 1 a avut locul al treilea, cu premiera emisiunii iRoast. Peste 650.000 de persoane au fost pe Antena 1, pe emisiunea prezentată de Micutzu. 

Lider pe interval a fost Kanal D, care s-a apropiat de milionul de telespectatori, media în cele patru ore de emisiune, în timp ce Pro TV a fost al doilea, cu aproape 900.000 de persoane. 

A patra televiziune a fost aseară Romania TV, care a atras o medie de 300.000 de telespectatori. 

Urban. Antena 1 a fost pe trei şi la oraşe, însă audienţele au fost foarte apropiare pentru primele trei posturi. Kanal D a avut aproape 460.000 de orăşeni, Pro TV - 445.000, iar Antena 1, 430.000 de persoane. 

Antena 3 a fost pe poziţia a patra, cu aproape 200.000 de telespectatori media, iar Romania TV a fost pe cinci, cu 160.000 de persoane. 

Urban 21-54 de ani. Pe publicul comercial urban, Pro TV a fost liderul, cu 260.000 de persoane. Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu aproape 240.000 de persoane.

Locul al treilea a fost Kanal D, urmărit de 145.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 mai, pe intervalul România are Roast (20:30-00:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 980.000 5.6 17.2
2 Pro TV 893.000 5.1 15.6
3 Antena 1 653.000 3.7 11.4
4 Romania TV 292.000 1.7 5.1
5 Antena 3 282.000 1.6 4.9
6 National TV 198.000 1.1 3.5
7 Happy Channel 168.000 1.0 2.9
8 Prima TV 154.000 0.9 2.7
9 DigiSport 2 150.000 0.9 2.6
10 Antena Stars 138.000 0.8 2.4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 mai, pe intervalul România are Roast (20:30-00:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Kanal D 458.000 4.8 14.6
2 Pro TV 446.000 4.7 14.2
3 Antena 1 426.000 4.5 13.5
4 Antena 3 194.000 2.0 6.2
5 Romania TV 161.000 1.7 5.1
6 DigiSport 2 115.000 1.2 3.7
7 National TV 99.000 1.0 3.2
8 Happy Channel 87.000 0.9 2.8
9 Realitatea Plus 82.000 0.9 2.6
10 Digi 24 72.000 0.8 2.3

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 11 mai, pe intervalul România are Roast (20:30-00:25), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 DE ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 263.000 5.5 20.8
2 Antena 1 236.000 5.0 18.7
3 Kanal D 145.000 3.1 11.5
4 Antena 3 43.000 0.9 3.4
5 DigiSport 2 41.000 0.9 3.3
6 National TV 36.000 0.8 2.9
7 Digi 24 35.000 0.7 2.8
8 DigiSport 1 28.000 0.6 2.2
9 Romania TV 26.000 0.5 2.0
10 Antena Stars 24.000 0.5 1.9

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Costi Costi
    Aveam asteptari ceva mai mari dar a fost tristete maxima. Deci... oamenii astia nu pot fi spontani, le-ai luat hartia din mana, le-au disparut glumele
  • Astica Astica
    Las Fierbinti lider, asa cum era de asteptat si cum se respecta regula. Dar, ca de obicei, asta arata nivelul intelectual al romanilor, care duc audiente la cer cand e vorba de Las Fierbinti, Vacanta Mare sau Acces Direct.

    Bolovane, pai si ce nivel intelectual iti trebuie pentru Umor Sec ? Pentru Marinica ? Pentru Cunoscutii Zero ? Pentru Insula Zero ? Ce ne zici de astea ?
  • eugen eugen
    n-o să dureze mult șoul ăsta trist ; mi-aș fi dorit să reușească, dar n-am zîmbit deloc ; ei spuneau glumele- ei rîdeau !
  • Mihai Mihai
    Las Fierbinti lider, asa cum era de asteptat si cum se respecta regula. Dar, ca de obicei, asta arata nivelul intelectual al romanilor, care duc audiente la cer cand e vorba de Las Fierbinti, Vacanta Mare sau Acces Direct..
  • Ely Ely
    Saptamana viitoare cei de la pro tv filmeaza la academia de politie pt noul serial remake dupa intrusul
  • Boloven Boloven
    Audiente foarte bune, mor de ciudă proteviștii ,pe intervalul imperiul leilor ,Antena 1 a fost lider pe comercial cu 280.000

    Si pe intervalul Fierbinti nu zici nimic postacule antenist ? Fierbinti a avut dublu comercial. Nu zici asta bolovane ?

    Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 8.2 puncte de rating și 29.3% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce poziția secundă a avut 4.2 puncte de rating și 14.9% share. La nivel național, peste 1.4 milioane de români au urmărit serialul.
  • R R
    Audiente foarte bune, mor de ciudă proteviștii ,pe intervalul imperiul leilor ,Antena 1 a fost lider pe comercial cu 280.000
  • Ha Ha
    Văd că n-a stat rău emisiunea, dacă a și prins intervale în care a fost lider
  • Livia Pila Livia Pila
    Jale mare, jale mare! Tvr iar nu figurează în Top 10. Turturica e la sala, Saseanu-Coafura se coafează, marxista Tompea se perpetuează de vreo 12 ani în coace în dregătorii nemeritate, anonima Modalca și Ruxandra Tuchel câștiga vertiginos în greutate, Barbu urla ca din gura de șarpe.
  • abc+ abc+
    Prea mari cifrele pentru emisiunea asta fără sens!
    Umorul cred că a fugit când a văzut-o pe Loredana cum a întinerit

Trimite un comentariu

sus