Skip to main content

AUDIENŢE. Peste 1,4 milioane de români, cu ochii pe eliminarea lui TJ Miles de la Survivor. Pro TV anunţă când va avea loc finala show-ului de supravieţuire

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Show-ul Survivor a fost prima alegere a telespectatori, marţi seara. Peste 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară au urmărit emisiunea de supravieţuire. 

Publicitate

A fost o seară în care show-ul a trecut printr-o nouă eliminare. Este vorba despre TJ Miles. Show-ul mai are opt concurenţi, iar începând din această seară emisiunea ajunge în faza de competiţii individuale. Marea finală, când se decide câştigătorul premiului de 100.000 de euro, va avea loc pe 31 mai, a anunţat Pro TV.  

Aseară, în „competiţia” audienţelor au mai intrat şi Kanal D, cu ultimpul episod din serialul turcesc Fiica Ambasadorului, şi Antena 1, cu reality-show-ul Insula iubirii. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audineţa posturilor TV de marţi, 17 mai, pe intervalul Survivor România:

Naţional. Survivor a avut, la nivel naţional, peste 1,4 milioane de telespectatori. În acelaşi timp, pe Kanal D erau puţin peste un milion de persoane, cu ultimul episod din serialul Fiica Ambasadorului. 

Locul trei i-a revenit Antenei 1, la mare distanţă de primele două televiziuni. Insula iubirii a fost „iubită” de doar jumătate de milion de telespectatori din întreaga ţară. 

Urban. Pro TV a atras, la oraşe, peste 650.000 de persoane, cu ediţia în care a fost eliminat concurentul TJ Miles. Pe poziţia secundă a stat Kanal D, cu o medie de 490.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 340.000 de persoane. 

Clasamentul este completat de Antena 3, cu 270.000 de orăşeni şi de Romania TV, cu 160.000. 

Comercial-Urban 21-54 de ani. Pro TV şi Antena 1 au fost aproape la egalitate pe publicul comercial urban, al celor cu vârste între 21 şi 54 de ani. Survivor a avut o medie de 240.000 de persoane, în timp ce pe Antena 1 erau 233.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-23:30), -la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.404.000 8.0 21.3
2 Kanal D 1.073.000 6.1 16.3
3 Antena 1 533.000 3.0 8.1
4 Antena 3 433.000 2.5 6.6
5 Romania TV 297.000 1.7 4.5
6 Prima TV 214.000 1.2 3.2
7 National TV 180.000 1.0 2.7
8 TVR 1 176.000 1.0 2.7
9 Happy Channel 175.000 1.0 2.7
10 Pro Cinema 140.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-23:30), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 652.000 6.9 18.6
2 Kanal D 486.000 5.1 13.9
3 Antena 1 338.000 3.6 9.6
4 Antena 3 268.000 2.8 7.7
5 Romania TV 163.000 1.7 4.7
6 Happy Channel 119.000 1.2 3.4
7 Prima TV 118.000 1.2 3.4
8 Digi 24 88.000 0.9 2.5
9 Antena Stars 75.000 0.8 2.1
10 Pro Cinema 72.000 0.8 2.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor din mediul urban, care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marţi, 17 mai, pe intervalul Survivor România (20:30-23:30), pe publicul COMERCIAL-URBAN 21-54 ani

  URBAN 21-54 ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 240.000 5.1 16.6
2 Antena 1 233.000 4.9 16.1
3 Kanal D 142.000 3.0 9.8
4 Antena 3 88.000 1.9 6.1
5 Prima TV 55.000 1.2 3.8
6 Digi 24 47.000 1.0 3.3
7 Pro Cinema 36.000 0.7 2.5
8 Comedy Central 35.000 0.7 2.5
9 National TV 28.000 0.6 2.0
10 Film Cafe 28.000 0.6 2.0

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • imi pare bine ca a plecat tj miles! ce isi inchipuia ca castiga el survivor! pe bune! ma rog! era cam smecheras golanas asa! voia sa ii elimine pe toti din echipa lui! uite ca nu i s-a indeplinit dorinta! iesi afara *** ***! un fel de sarpe tj miles asta! ii vindea pe toti!
  • Legat de aseară:

    https://www.radardemedia.ro/audiente-tv-jocul-cuvintelor-cu-dan-negru-isi-mentine-pozitia-de-lider-de-piata/

    https://www.radardemedia.ro/leii-au-sustinut-antreprenorii-la-inceput-de-drum-si-au-oferit-finantare-show-ul-a-fost-lider-de-audienta/
  • Este a zecea oară când va zic.dati audiențele de săptămâna viitoare.ce e așa greu . Daca era Mile mă înțelegea.amandoi avem aceași inteligenta.
  • Vă rugăm să dați pe publicul comercial urban 18-54 urban sau 21-54 NAȚIONAL Esomar ABCD
  • Paginademedia ,asta este a zecea oară când vă întreb, de ce publicați pe targetul comercial urban 21-54 de ani,când majoritatea televiziunilor dau comunicate cu targetul comercial 18-54 urban,excuzând Pro tv-ul care vinde publicitate pe 21-54 Național Esomar ABCD.?
  • Si pe intervalul Survivor a sters pe jos cu Insula Zero. Asta nu precizezi postac R = Mile ?
  • Trebuia să precizați că pe intervalul Insula iubirii ,Antena 1 a fost lider pe publicul comercial urban 18-54 de ani cu 4,8 puncte de rating si 16,7 share
  • Ma rog,data era anuntata de vineri noapte,in timpul semifinalei Romanii au talent
  • Ediția care a adus și o nouă eliminare a fost lider absolut de audiență, în intervalul orar 20:28 – 23:33. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 6.1 puncte de rating și 20.0% cotă de piață, față de locul 2 care avea doar 4.4 puncte de audiență și 14.5% share. De-a lungul difuzării, peste 1.4 milioane de români au trăit emoția unei noi seri puternice, iar în minutul de aur, la ora 21:38, aproape 1.9 milioane de telespectatori erau cu ochii pe PRO TV!

Trimite un comentariu

sus