Skip to main content

COMUNICAT. Amenajarea biroului într-o garsonieră: 5 aspecte importante

 
COMUNICAT. Amenajarea biroului într-o garsonieră: 5 aspecte importante

COMUNICAT. Tocmai ce ai demarat o afacere şi te afli în căutarea unui spaţiu pentru sediul firmei tale? Ei bine, atunci când eşti la început de drum cu siguranţă nu poţi investi într-o clădire foarte generoasă.

Publicitate

Însă, cum productivitatea şi confortul tău depind de un loc dedicat, trebuie să-ţi amenajezi undeva un mic birou.

Nota Paginademedia.ro: În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament plătit.

Mulţi antreprenori aleg deseori o garsonieră ca spaţiu de lucru. Cu toate că miza este uriaşă în ceea ce priveşte decorarea sa, un astfel de imobil poate îndeplini diferite funcţii, chiar pentru mai mult de o singură persoană. Iată de ce trebuie să ţii cont dacă vrei să creezi un mediu care să te stimuleze, să-ţi ofere siguranţă şi o stare generală de bine:

1. Mizează pe nuanţele deschise

În momentul în care trebuie să amenajezi o încăpere mai puţin generoasă ai grijă să foloseşti culori deschise. Acestea măresc vizual spaţiul şi îţi oferă senzaţia de luminozitate.

Albul este ideal pentru un birou aerisit, modern şi elegant, iar ca accente de culoare poţi opta pentru verde, galben, albastru sau roşu, nuanţe ce stimulează productivitatea şi simbolizează succesul.

2. Ia în considerare lumina naturală

În general, un spaţiu de lucru trebuie să fie cât mai bogat în lumină naturală. Însă, atunci când vorbim de o garsonieră acest lucru este absolut esenţial. Ai grijă să nu blochezi ferestrele cu nimic şi să amplasezi masa de birou în aşa fel încât să nu te deranjeze razele soarelui atunci când lucrezi.

Perdelele semi-transparente sau jaluzelele te pot ajuta să păstrezi lumina necesară, dar fără să ai parte şi de strălucirea directă a soarelui.

De asemenea, ai grijă şi cu corpurile de iluminat, mai ales dacă intenţionezi să lucrezi şi după lăsarea întunericului sau nu beneficiezi de suficientă lumină naturală în timpul zilei.

Mergi pe varianta luminii reci şi instalează corpuri de iluminat diferite, în mai multe zone ale spaţiului de lucru.

3. Abordează stilul minimalist

Te poţi bucura de un birou amenajat cât mai simplu, dar care să fie extrem de util. Ca să realizezi o zonă practică de lucru chiar şi într-o garsonieră ia în considerare stilul minimalist.

Inspiră-te din principiul fundamental al acestui tip de decor – less is more. Altfel spus, alege un model de birou simplu, un scaun ergonomic, rafturi, dulapuri şi etajere suspendate.

Încearcă să valorifici spaţiul pe verticală şi să economiseşti locul pe orizontală dacă vrei să obţii o amenajare aerisită.

Piesele multifuncţionale, cu sertare şi spaţii de depozitare sunt o opţiune grozavă într-o garsonieră. Organizează-te cât mai bine şi eliberează zona de lucru pentru că această libertate chiar contribuie la creşterea productivităţii.

La capitolul decoraţiuni, rezumă-te la tablourile abstracte, câteva citate motivaţionale afişate pe pereţi sau ghivece cu plante, dar fără să aglomerezi inutil spaţiul.

4. Creează o zonă de relaxare

Indiferent cât de confortabil este scaunul de la birou, atunci când lucrezi simţi nevoia să iei şi pauze de relaxare. Aşadar, încearcă să amenajezi într-un colţ al garsonierei o zonă destinată recreerii.

Poţi pune aici fotolii sau o canapea de dimensiuni reduse şi o măsuţă unde să poţi citi câteva rânduri din cartea ta preferată.

În plus, poţi utiliza această parte a biroului şi ca loc de întâlnire cu actuali sau potenţiali clienţi. Cu siguranţă, dacă împarţi garsoniera şi cu alţi colegi, ei vor aprecia enorm zona de relaxare.

5. Acordă atenţie măsurilor de siguranţă şi securitate

Încearcă să ai o viziune de ansamblu asupra tuturor pericolelor şi să optezi pentru câteva soluţii care să-ţi sporească siguranţa.

După cum ştim deja, într-o clădire riscul de incendiu este unul foarte ridicat. În acest sens, montează o uşă rezistentă la foc 120 de minute ca să te asiguri că previi un asemenea incident sau, dacă este cazul, îi limitezi efectele negative.

Dotează-ţi garsoniera cu stingătoare, montează sisteme antiefracţie, camere de supraveghere video şi sisteme de alarmă, totul pentru a nu-ţi asuma riscuri în mod inutil.

Documentele, echipamentul şi informaţiile comerciale cu caracter confidenţial, dar şi factorul uman, trebuie să fie protejate împotriva oricărui pericol.

Investiţia în confortul şi siguranţa ta şi a oamenilor cu care lucrezi este una pe termen lung. Ia în calcul o amenajare simplă şi armonioasă, complet funcţională, un design inteligent care să contribuie la creşterea randamentului şi a creativităţii în munca de zi cu zi.

Ce este secţiunea COMUNICATE:

În secţiunea COMUNICATE sunt prezentate comunicatele companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.

Detalii, la [email protected]

Autor: Comunicat publicitatepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus