Skip to main content

COMUNICARE. „Fulfill.ro”, soluţia logistică deţinută de Mediapost Hit Mail, depăşeşte aşteptările la final de an 2021

 
COMUNICARE. „Fulfill.ro”, soluţia logistică deţinută de Mediapost Hit Mail, depăşeşte aşteptările la final de an 2021

Deşi 2020 şi 2021 au fost ani buni pentru ecommerce-ul din întreaga lume, dificultăţile din piaţa internaţională de transport au dus la întârzieri de livrare de la furnizori uneori enorme şi au surprins multe companii.

Publicitate

În timp ce în general 2021 s-a apropiat de «normalitate» în multe privinţe, un alt sfârşit de an frustrant a constituit o ameninţare pentru magazinele online, în special pentru cele ce au continuat să gestioneze intern întreg procesul logistic.

De la stocuri epuizate şi neactualizate, personal insuficient sau costuri crescute şi până la livrări întârziate peste măsură, vârful de sezon reprezentat de Black Friday şi Crăciun a fost un coşmar pentru multe companii de ecommerce.

De departe câştigătorii anului 2021 au fost magazinele online care au optat pentru externalizarea procesului logistic în încercarea de a ţine pasul cu cerinţele pieţei. Fulfill.ro, soluţia de logistică şi relaţii cu consumatorii creată de Mediapost Hit Mail, a asigurat clienţilor săi un proces logistic automatizat, eficient şi rapid, ridicând presiunea de pe umerii acestora chiar şi în cea mai aglomerată perioadă a anului.

Divizia Fulfill.ro a trecut cu brio de ameninţătorul vârf de sezon din ultimul trimestru al anului 2021, cu comenzi procesate şi livrate fără întârzieri sau cu întârzieri minime şi colete ambalate cu atenţie. În plus, clienţii Fulfill.ro au beneficiat în permanenţă de acces la informaţii în timp real despre stocuri, depozitare şi modul în care sunt procesate comenzile, astfel încât sistemul logistic să funcţioneze fără probleme, cu acurateţe şi eficient.

În momentul de faţă, Fulfill.ro dispune de un spaţiu de depozitare de 12.500 mp şi are capacitatea să expedieze 30.000 de produse pe zi.

Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deţinut în proporţie de 100% de Poşta Franceză, este prezent în piaţa românească de 24 de ani şi a avut, împreună cu cele 4 filiale ale sale din România şi 2 din Bulgaria, o cifră de afaceri de 36 milioane de euro în 2020.

Compania are 700 angajaţi şi asigură pentru clienţii săi logistica pentru promoţii de consumatori, pentru cluburi de fidelizare, logistică pentru comerţul electronic şi materiale POS, soluţii de marketing automation, precum şi soluţii de comunicare multi-canal prin call center, SMS, RCS, WhatsApp, chat şi email.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus