Skip to main content

Agenţia de SEO DWF investeşte 650.000 de euro într-o nouă divizie de Paid Media

 
Eugen Predescu (centru) se alătură agenţiei în calitate de Managing Director al diviziei Paid Media
Eugen Predescu (centru) se alătură agenţiei în calitate de Managing Director al diviziei Paid Media

DWF, agenţie de servicii SEO din România, anunţă că investeşte peste 650.000 de euro de euro în noua divizie de Paid Media, începând cu Aprilie 2022. 

Publicitate

Divizia de Paid Media va rula campanii de publicitate în mediul online: Google Ads, (Google Search Ads, Google Shopping Ads, Google Display Ads, YouTube Ads), Facebook şi Instagram Ads şi pe alte platforme precum Huawei, Bing, Pinterest, Waze, Linkedin, Spotify, Snapchat, TikTok, Twitter, Wetransfer, AdColony, Yahoo şi Programmatic Ads.

Eugen Predescu  - Paid Media Managing Director - este cel care va dezvolta şi coordona noua divizie a DWF, anunţă reprezentanţii companiei.

El se alătură echipei după trei ani în poziţia de CEO al Canopy. 

Divizia de Paid Media vine în completarea diviziilor deja existente: SEO, Data Analytics, Local SEO şi Web Development.

Din investiţia totală, 70% din buget va fi alocat pentru formarea echipei: 25 de poziţii pentru specialişti PPC. Restul de 30% vor fi alocaţi pentru investiţii în tehnologie şi marketing.

Mihai Vînătoru, Managing Partner DWF:

“Pentru clienţii DWF, avantajul dezvoltării noii divizii se traduce prin optimizarea bugetelor şi maximizarea conversiilor raportat la costul per achiziţie.

Oportunitatea dezvoltării noului departament de Paid Media în cadrul DWF constă în integrarea directă cu expertiză din serviciile de SEO, unde DWF este lider de piaţă, dar şi integrarea directă cu divizia de Data Analytics, unde compania are date esenţiale din peste 700 de campanii desfăşurate.”

Eugen Predescu, Paid Media Managing Director DWF:

“Cifrele pe care ni le propunem la DWF, în următorii 2 ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifră de afaceri şi un portofoliu de 160 de clienţi, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar în anul 2.”

DWF, agenţie de SEO din România, cu 9 ani de experienţă, are o echipă formată din peste 75 de oameni, un portofoliu de peste 700 de clienţi şi o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane euro în 2021

Printre clienţii agenţiei se numără: Carrefour, FoodPanda, Mathaus, Vivre, Betano, F64, Purina, Maggi, Nurofen, Nescafe, Dr.Max, Sensiblu, Maybelline etc. 

De asemenea, agenţia a câştigat 2 premii la European Search Awards.

 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • DFW = Țeapă DFW = Țeapă
    Mă miră succesul băiețașilor ăștia doi (stânga / dreapta), oferă niște salarii de ***. Nu pot să înțeleg cum de au angajați. La un interviu ținut acum vreo jumătate de an ofereau un salariu ceva mai mare decât la Mega pentru funcția de SEO specialist.

    Bă, nu vă e un pic rușine de ofertele pe care le faceți celor care vin la interviuri?
  • Emanuel Emanuel
    I-auzi, băieții care salahoresc angajații pe trei mii de lei și dau țepe peste țepe cu concursuri de angajare unde se scriu sute de articole pe gratis au peste juma' de milion de investit. Să tot faci biznis seo în media românească.
  • AB AB
    Circula niste povesti horror despre baietii astia de la DWF pe grupurile de Facebook. Au inselat foarte, foarte multi angajati, deci grija mare daca va angajati la ei.

Trimite un comentariu

sus