Skip to main content

Ţara a ars-o pe comedie şi miercuri seara. Las Fierbinţi, lider fără emoţii. Leii Pro TV, „dresaţi” de Zuleyha

 
Foto: Pro TV
Foto: Pro TV

Românii au fost cu fierbinţenii. Serialul de comedie de pe Pro TV a fost liderul audienţelor miercuri seara, cu peste 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. A câştigat în topul audienţelor fără drept de apel. 

Publicitate

Imperiul leilor, în schimb, a fost devansat în audienţe de serialul turcesc Mă numesc Zuleyha, de pe Kanal D, la nivel naţional şi în mediul urban. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele serii de miercuri, pe intervalul Las Fierbinţi: 

Naţional. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 2,1 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Locul secund i-a revenit postului Kanal D, cu peste 1,5 milioane de telespectatori din toată ţara, în timp ce Antena 1, cu emisiunea sa Chefi fără limite, era urmărită de 730.000 de persoane. 

Urban. Serialul de comedie a adus Pro TV peste un milion de telespectatori în mediul urban. Kanal D, de pe poziţia secundă, era urmărit de 620.000 de persoane, iar pe Antena 1 erau 400.000 de persoane. 

Comercial Urban 21-54 de ani. Las Fierbinţi a fost urmărit de peste 570.000 de persoane, pe publicul urban cu vârste între 21-54 de ani. Cifrele au fost mai mari decât cele obşinute de Antena 1 şi Kanal D, la un loc. 

Pe intervalul Imperiul Leilor, audienţele au fost în scădere

S-au terminat fierbinţenii, au plecat şi audienţele. Emisiunea Imperiul leilor, care a urmat după serialul de comedie, a pierdut poziţia de lider. 

La nivel naţional, Imperiul leilor a fost urmărit de puţin peste un milion de persoane, la jumătate faţă de Las Fierbinţi. Mai mult, emisiunea a fost bătută de Kanal D, cu serialul Mă numesc Zuleyha. 

Şi la oraşe Pro TV a căzut pe locul al doilea, cu cifre la jumătate faţă de Las Fierbinţi. În plus, Kanal D a fost peste emisiunea cu antreprenori, dar cu cifre apropiate. 

Imperiul Leilor a condus pe publicul comercial urban cu vârste între 21 şi 54 de ani. A avut peste 330.000 de telespectatori media. În acelaşi timp, la Antena 1 erau 200.000 de telespectatori, iar la Kanal D, 180.000 de telespectatori. 

Chefi fără limite, locurile doi şi trei în audienţe

Pe intervalul Chefi fără limite (20.30-23.30), de pe Antena 1, a avut doar locurile doi şi trei. La nivel naţional, emisiunea a fost urmărită de aproape 700.000 de persoane, la jumătate faţă de Pro TV şi Kanal D, care aveau fiecare o medie de 1,4 milioane de telespectatori. 

La oraşe, Chefii au avut tot poziţia a treia, cu aproape 400.000 de telespectatori media. Pe acelaşi interval, Pro TV era urmărit de 670.000 de persoane, în timp ce pe Kanal D erau 550.000 de persoane. 

Pe publicul comercial urban, Antena 1 a obţinut o medie de 200.000 de persoane. A fost pe locul al doilea, după Pro TV, urmărit pe acelaşi interval de 410.000 de persoane. 

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.165.000 12.3 24.3
2 Kanal D 1.549.000 8.8 17.4
3 Antena 1 731.000 4.2 8.2
4 Antena 3 486.000 2.8 5.4
5 Antena Stars 469.000 2.7 5.3
6 Happy Channel 409.000 2.3 4.6
7 Romania TV 403.000 2.3 4.5
8 TVR 1 192.000 1.1 2.2
9 National TV 164.000 0.9 1.8
10 Digi 24 160.000 0.9 1.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/cotă de piaţă: de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), în mediul URBAN:

  URBAN Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.018.000 10.7 22.9
2 Kanal D 616.000 6.5 13.9
3 Antena 1 403.000 4.2 9.1
4 Antena 3 297.000 3.1 6.7
5 Antena Stars 219.000 2.3 4.9
6 Romania TV 209.000 2.2 4.7
7 Happy Channel 194.000 2.0 4.4
8 Digi 24 116.000 1.2 2.6
9 Realitatea Plus 101.000 1.1 2.3
10 National TV 87.000 0.9 2.0
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România, din mediul urban.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de miercuri, 16 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:25), pe publicul COMERCIAL URBAN 21-54 de ani:

  URBAN 21-54 de ANI Nr persoane Rtg% Share
1 Pro TV 575.000 12.1 31.3
2 Antena 1 197.000 4.1 10.7
3 Kanal D 181.000 3.8 9.9
4 Antena Stars 93.000 1.9 5.0
5 Antena 3 77.000 1.6 4.2
6 Digi 24 56.000 1.2 3.0
7 Happy Channel 53.000 1.1 2.9
8 Romania TV 49.000 1.0 2.7
9 National TV 35.000 0.7 1.9
10 Prima TV 33.000 0.7 1.8

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ha la meciuri scumpe in rest nimic

    Nu conteaza postac. Tot a fost lider peste Antenuta Zero cu toate posturile lor.
    Daca tot vorbesti de produse scumpe; de Bucatarii Zero nu zici nimic ?
    Emisiune scumpa cu audiente ZERO.
  • happy antena 3 stars foarte puternice pro x cinema acasa nu la ajung la nas

    Ce visezi postac ? Vezi ca aseara Pro X peste Happy Zero si Antenuta 3. Nu zici asta postac ?
  • Noaptea mintii la postaci

    Pro lider zi de zi, postacii antenisti devastati.
  • Postaca mica va fi pe netflix ha ha ha

    Adelinara Zero batuta de turcisme ha ah ha
  • Vă rog să puneți și acest articol în rubrica audiente tv ,acolo nu sunt
  • happy antena 3 stars foarte puternice pro x cinema acasa nu la ajung la nas
  • Puneti acest articol si în rubrica audiente tv,acolo nu este postat
  • Serialul În slujba poporului va fi disponibil duminică pe Voyo.
  • @sunt anonim, am văzut și eu articolul respectiv pe net, dar mi-e greu să cred ca Pro pregătește un serial cu asemenea actori pentru Acasă.
  • Schimbări mari în trustul Pro, pentru că o dată cu întoarcerea postului Acasă vor reveni și serialele telenovele cu actori consacrați și iubiți. Și nu numai că revine Acasă, dar se vor întoarce și vedetele noastre preferate.După o perioadă lungă de timp, postul Acasă, care s-a transformat în Pro 2, își va relua titulatura în curând. Pe canalul tv au fost difuzate cele mai urmărite producții tv, precum "Lacrimi de iubire", "Iubire ca în filme", "Inimă de țigan", "Regina" sau "Pariu cu viața". După aceea, lucrurile au stagnat, s-a renunțat la genul acesta de seriale, însă românii au început să prindă iar gustul telenovelelor, astfel că Vlad, dar și alte producții cu povești de dragoste au făcut audiențe record.Așadar, pe Acasă TV îl vom vedea, în curând, pe Augustin Viziru într-o nouă producție interesantă, iar actorul a spus clar că "nu cred că o să mă mai vedeți prea curând în reality show-uri. O să înceapă un proiect destul de mare și o să vă săturați de mine, pe micile ecrane", a spus vedeta TV, care a jucat ultima oară în "Vlad", însă cu multe alte producții de succes în portofoliu. Mai e și Carmen Tănase, alias Flăcărica din "Inimă de țigan" și "Regina", va juca cu Victoria Răileanu din "Vlad" sau "Daria, iubirea mea". Și foștii tată și fiică din "Vlad", Dan Condurache și Olimpia Melinte, vor juca într-o nouă producție în rolurile de socru și noră. În plus, Anghel Damian pregătește cu Lia Bugnar un scenariu pentru un serial nou care probabil va fi difuzat tot pe canalele Pro TV și Acasă.
  • Episodul 11 din sezonul 20Las Fierbinți a condus aseară topul preferințelor telespectatorilor și a înregistrat 14.3 puncte de rating și 33.9% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea clasata pe locul doi, a avut 5 puncte de rating și 11.8% share.
  • totuși nu te ai saturat de ei ha

    Dar tu postacule nu te-ai saturat de Antenuta Zero ? Sau de Bucatarii Zero postacule ?
    Vad ca multa lume s-a saturat de bucatareala; daca ai 3-4 comercial. Tu nu te-ai saturat ?

Trimite un comentariu

sus