Skip to main content

Românii şi Paştele. Reţeta de miel a lui Scărlătescu, populară pe Google. Se mai caută despre ouăle roşii, Iepuraş şi când începe şcoala

 
Românii şi Paştele. Reţeta de miel a lui Scărlătescu, populară pe Google. Se mai caută despre ouăle roşii, Iepuraş şi când începe şcoala

Românii şi Paştele. Ce se mai caută pe Google în perioada sărbătorilor? De pildă, anul acesta „mielul lui Scărlătescu” este la mare căutare pe Google, conform datelor furnizate de oficialii companiei. 

Publicitate

Pe lângă urările de Paşte, informaţii despre ouăle roşii şi tradiţii, juratul din emisiunea Chefi la cuţite este foarte căutat atunci când vine vorba de pregătirea mielului de Paşte. 

Printre cele mai populare căutări pe Google pe subiectul „miel”, din ultima săptămână, sunt „drobul de miel Scărlătescu”, „friptura de miel Cătălin Scărlătescu” şi „ciolan de miel Scărlătescu”, conform aceloraşi date.

Câteva tendinţe foarte interesante despre comportamentul oamenilor pe online, de Paşte: 

- Interesul pentru Paşte se manifestă cu o lună înainte, când se caută pe Google felicitări şi urări de Paşte, prăjituri şi cum va fi vreme de Paşte. Pe măsură ce ne apropiem de Paşte, căutările devin mai aplicate.

- În ultimele şapte zile, românii au căutat când se vopsesc ouăle sau antreuri de Paşte, dar sunt şi interesaţi de tradiţii şi au vrut să afle care e semnificaţia mielului de Paşte.

- Anul acesta având o vacanţă şcolară foarte lungă în luna aprilie, căutările legate de Paşte au vizat când va începe şcoala

Cele mai populare căutări legate de „Paşte”: Iepuraşul, mielul şi ouăle

Oamenii au căutat multe lucruri despre Paşte, însă cele mai populare subiecte au fost următoarele, conform datelor:

  • Când se vopsesc ouăle de Paşte
  • Când începe şcoala după Paşte
  • De ce se taie miel de Paşte
  • Antreuri de Paşte
  • Semnificaţia mielului de Paşte
  • Urări de Paşte
  • Salata boeuf Paşte

În ultima săptămână, românii au căutat pe Google cum se vopsesc ouăle cu orez, cum se obţin „ouă marmorate cu foi de ceapă” sau metoda vopsirii ouălor cu şerveţele şi beţişoare.

Pe Google s-a mai căutat „vopsea de ouă copii” şi „vopsea de ouă cu sclipici”. Tot pentru copii, iepuraşul de Paşte a devenit un personaj important şi în România.

Căutările după cuvântul „iepuraş” cresc exponenţial în fiecare an înainte de Paşte, spun cei de la Google. Românii au căutat „iepuraş de Paşte de decupat”, imagini cu iepuraşul de Paşte sau „tort iepuraş”.

Tot pe zona culinară, în căutările din ultimele şapte zile se remarcă reţeta de cozonac al lui Alex Cîrţu, reţeta de saksuka turcească, pasca fără aluat şi cea poloneză, dar şi o reţetă clasică: cea de cozonac din celebra carte de bucate a Sandei Marin.  

Tradiţii de Paşte, în expoziţii digitale

Google anunţă şi câteva expoziţii virtuale ce au legătură cu tradiţiile de Paşte: 

- De la decorarea copacilor în Germania şi Austria şi prăjiturile tradiţionale de Paşte - cozonac/kozunak în România şi Bulgaria, kulich în Rusia şi Ucraina, „Mona de Pascua” în unele regiuni ale Spaniei sau „defo dabo” în Etiopia, la Iepuraşul de Paşte şi vânătoarea de ouă.

- O altă expoziţie este dedicată tradiţiei încondeierii ouălor

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mile Mai bine ma uit la Survivor de cat la Antena 1 la Bucatari.La Grasul care tot timpul comenteaza.Ie Vorba de grasul cu barba.
  • Chefii cresc la 9 când toți scad la 6 ha

    Si cand Bucatarii aveau 5-6 si altii 10-11 unde erai postacule ?
  • Stai linistit postac

    Dar tu esti linistit postac ? De Umor Sec nu mai zici nimic ?
    Sau de Burlacul. Ca laudai emisiunea. Nu ne zici ca a mutat-o la ora 00:00 de frica ?
  • Dezastru aseara cel mic rating talentosi

    Degeaba postacule, tot a fost peste Survivor. Dar Bucatarii tai TOT SUB Survivor se afla. Ha ha ha !

    Emisiunea Românii au talent a fost lider de audiență. Show-ul a înregistrat 8.5 puncte de rating și 24.7% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp KANAL D avea 7.8 puncte de rating și 22.9% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 20:27 – 23:28, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 6.6 puncte de audiență și 23.1% cotă de piață, în timp ce KANAL D avea 6.1 puncte de rating și 21.5% share.
  • Dezastru aseara cel mic rating talentosi

    Exact ca Bucatarii tai postacule, dar te faci ca nu vezi, nu ?
    Bucatarii duminica cam 5-6 rating comercial. Dezastru nu ?
  • Toate posturile Intact dau non-stop o "stire" cu reteta lui. La A3, care reia aceleasi buletin de stiri de 30 minute 12h pe zi, urmate de 30 min de teleshopping, reteta e data in fiecare ora.
    Paginademedia s-a lasat de munca, nu mai faceti decat sa preluati doicevele si reclame. Felix v-a pacalit si ii faceti trafic ca sa ii creasca ajutorul de pandemie de la guvern, care se da dupa trafic.

Trimite un comentariu

sus