Skip to main content

Cum explică Pro TV de ce a revenit la Acasă. CNA a aprobat noile nume pentru Pro 2, Pro Gold şi Pro X.

 
Cum explică Pro TV de ce a revenit la Acasă. CNA a aprobat noile nume pentru Pro 2, Pro Gold şi Pro X.

Consiliul Naţional al Audiovizualului a aprobat, în şedinţa de astăzi, schimbările de denumire şi noile sigle pentru posturile Pro 2, Pro Gold şi Pro X. Dar şi o uşoară modificare de siglă a postului Pro Cinema. 

Publicitate

Astfel, Pro 2 şi Pro Gold, televiziuni care se adresează publicului feminin, vor reveni la vechile denumiri, Acasă şi Acasă Gold. În plus, Pro X, care este fostul Sport.ro - televiziune dedicată publicului masculin, îşi va schimba denumirea în Pro Arena. 

Prezent în faţa membrilor CNA, Florin Turcilă, din partea Pro TV, a subliniat că motivul schimbărilor este acela de a avea „nişte canale cu o identitate separată de canalul principal”

El a mai explicat că odată cu schimbarea de denumire, va creşte şi producţia locală pentru posturile de televiziune şi vor dispărea reluările de la Pro TV. Spre exemplu, a anunţat două noi emisiuni culinare pentru Acasă: Mâncare pe care şi Masterchef: Restul e plăcere

Întrebat când se va trece la noile denumiri, Turcilă le-a răspuns membrilor CNA că „în curând”.

Florin Turcilă, reprezentantul Pro TV, despre noile transformări: 

„Schimbările de denumire ale canalelor sunt dictate, de fapt, de schimbările de conţiunt pe care avem de gând să le facem în cananelel noastre tematice.

În sensul că mărim numărul de producţii specifice locale pentru fiecare dintre aceste canale. Reducem numărul de conţinut care în perioada anterioară trecea de la Pro TV la celalalte canale, acele reluări. Practic fiecare dintre aceste canale va deveni mult mai diferit faţă de celalte, încercând să ne atingem ţinta de a avea nişte canale cu o identitate separată de canalul principal. 

De aici şi dorinţa şi necesitatea de a trece la nişte sigle şi denumiri de brand non-Pro, cu excepţia unora cum este Pro Cinema care este deja consacrat, mă refer aici la cele două canala Acasă. În aceste canale se va investi în conţinut specific, ceea ce credem noi că, în urma experienţei din perioada anterioară, va fi în asentimentul telespectatorilor noştri.

Privitor la Pro Cinema, este o schimbare minoră de siglă, aproape insesizabilă, dar este modificat fontul şi menţiunea.

Singurul element care arată apartenenţa posturilor la acelaşi grup este în partea grafică acel punct pe care l-am păstrat în siglele actuale.”

Care au fost principalele modificări aprobate de CNA: 

  • Pro 2 îşi modifică denumirea şi sigla în Acasă. Apare o schimbare şi în structura de programe. Creşte producţia proprie de la 21%, la 23%. 
     
  • Pro Gold se modifica în Acasă Gold. Structura de programe se modifică în zona de procente rezervate operelor audiovizuale româneşti şi europene. De la 48 la sută a scăzut la 40. 
     
  • Pro Cinema îşi modifică sigla. Producţia proprie se modifică de la 5%, la 13%. 
     
  • Pro X se modifica în Pro Arena. Modificarea structurii de programe la producţie proprie avea 55%, acum va coborâ la 46%. Scad programele de informare de la 13%, la 6%. 

Cum arată noile sigle, prezentate la CNA: 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nu ma mai uit demult la seriale mexicane . Au subiecte artificiale ,actori fara acel " ceva " , imagini sterse. Acum prefer serialele turcesti .Nu toate. Le urmaresc pe cele cu subiecte credibile , cu actori placuti si talentati , cu imagini clare Acum revad a nu stiu a cata oara " Dragoste si pedeapsa " care reda duritatea vietii cladita pe clanuri in ruralul turcesc si cum influienteaza acesta, viata dorita normala . Si ca acesta mai sunt si altele. Acum astept sa vad Kefaret - pentru actrita din rolul principal .
  • Din 04.04 PRO X devine PRO Arena iar PRO 2 devine Acasa. A fost difuzat spot
  • Puteam sa le spun de cand au trecut la Pro2 ca nu va merge. Acasa avea un brand bun, avea public, housewives..., era un public fidel. Si-au dat seama si ei.
  • Sa răspundă la angajați niciodată

    Pentru ca supara adevarul angajatule antenist ha
  • Copiați texte postaci și postati ha

    Si postacii abereaza. Nu raspund la comentarii si intrebari. Ha.
  • E foarte bine ca revine brandul Acasa. Ar fi trebuit sa faca sigla asemanatoare cum era cea din 1998
  • Apa de ploaie

    Exact. Apa de ploaie programul Antenutei Zero. Grila lor e apa de ploaie.
  • Intrebare pentru Pagina de media: O sa realizati un interviu cu cei din conducerea PRO TV? Poate in cadrul acestuia vor explica mai pe larg care sunt planurile lor pentru canalele tematice din grup. Si in situatia in care o sa luati acest interviu ar fi interesant de aflat daca au in plan, in viitorul apropriat, sa difuzeze pe Acasa o noua telenovela romaneasca.
  • Acasa e un brand foarte bun pentru un canal care difuzeaza seriale pentru publicul feminin, dar avand invedere ca vor creste investitiile in continut local in urmatoarea perioada, nu cred ca e bine ca s-a renuntat la numele Pro2. Televiziunea Pro2 putea sa obtina audiente bune, daca ar fi targetat publicul generalist tanar cu varsta intre 15 si 44 ani prin mai multe reality show-uri locale. O varianta mai buna ar fi fost rebrenduirea Pro gold in Acasa, dar sa difuzeze doar seriale pentru femei fara amestec de emisiuni locale.
  • E o decizie bună că se revine la denumirea ACASĂ, dar în opinia mea, la nivel de conținut și impact în rândul publicului nu cred că o să mai fie vreodată ca-n perioada 1998-2014. Cât despre sigle, sunt seci, nu transmit nimic, doar un text schilodit și gri cu numele...

    În cazul Acasă, există online o variantă cu același font pe care l-au avut prin 2012-2016, „Acasă” scris cu alb și deasupra acel val celebru de la lansare adăugat cu roșu – aceasta ar fi trebuit păstrată (și Happy a copiat varianta asta, dar răsturnată), evident lângă, în dreapta, se putea atașa discret și acel punct al lor. Valabil și pentru Acasă Gold, deasupra ar fi mers acel val, însă cu auriu, doar pe textul Acasă, și lângă punctul + Gold în afară. Pe Acasă Gold nu înțeleg ce e GOLD, pentru că difuzează doar turcisme și indiene din prezent, aveau atâtea seriale latine, romance în trecut... Mai bine se prezintă DIVA care nu știu cât mai amână cu HD-ul, totuși.

    La Pro TV, Pro Cinema, punctul să fie scos în evidență – albastru, respectiv mov. Iar la Pro Arena, în loc de punct să apară din nou bila cu roșu & verde & albastru de la Sport.ro între PRO și ARENA. S-ar fi diferențiat mult mai bine, așa au doar un text gri peste tot, nimic specific postului.
  • @Willy Ai auzit si tu ca acun medya va produce pentu Pro TV in toamna Sunt celebru, scoate-mă de aici? Informatiile date de tine in trecut s-au cam confirmat.

Trimite un comentariu

sus