Skip to main content

Agenţia Digitas are un nou coordonator pe zona de digital. A trecut pe la Leo Burnett şi Mullen Lowe

 
Agenţia Digitas are un nou coordonator pe zona de digital. A trecut pe la Leo Burnett şi Mullen Lowe

Agenţia Digitas are un nou coordonator pe zona de digital. Este vorba despre Alin Mărghidanu, care a fost numit digital creative director.

Publicitate

Practic, va coordona proiectele de digital de pe toate conturile agenţiei, anunţă oficialii Digitas. 

„În noua sa poziţie, Alin va contribui la redefinirea unei noi culturi a creativităţii în digital, creativitate care va căuta inovaţia, punând tehnologia, experienţele şi Data la baza tuturor campaniilor”, spun reprezentanţii agenţiei. 

Mărghidanu are peste 20 de ani de experienţă în publicitate, timp în care a lucrat pentru agenţii ca D’Arcy, TBWA, Mullen Lowe Profero, Leo Burnett şi Kubis.

De-a lungul anilor a câştigat multe trofee la festivaluri locale şi internaţionale, precum Cannes Lions, Effie, Golden Drum, Eurobest, Internetics.

„Am găsit la Digitas o concentraţie extraordinară de talent şi senioritate, plus o apetenţă foarte mare pentru tot ceea ce înseamnă digitalul mare. Adică pentru digitalul ăla care pune data şi consumatorul în centrul fiecărei acţiuni, a fiecărui click sau tap. Am mai găsit prieteni vechi, dar şi oameni din industrie pe care îi plăceam fară să îi cunosc personal. Eu cred că ăsta e mixul perfect”, spune noul digital creative director al celor de la Digitas. 

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus