Skip to main content

900.000 de euro strânşi pentru Ucraina de concertul We are one. Cât a donat Pro TV din publicitate? Ce companii au plătit triplu?

 
900.000 de euro strânşi pentru Ucraina de concertul We are one. Cât a donat Pro TV din publicitate? Ce companii au plătit triplu?

Concertul caritabil We Are One, de pe Arena Naţională, a strâns pentru refugiaţii din Ucraina o sumă de 4,5 milioane de lei, adică 900.000 de euro. Parte din aceşti bani a fost publicitatea difuzată de Pro TV în timpul transmisiunii, care a fost donată integral pentru refugiaţii din Ucraina.

Publicitate

Paginademedia.ro vă prezintă, în continuare, cât a fost publicitatea pe Pro TV pe timpul concertului, dar şi care au fost clienţii care au acceptat să plătească un preţ triplu pentru reclamă, pentru a veni în sprijinul refugiaţilor.

Cât s-a strâns în total?

Donaţiile pentru regugiaţii din Ucraina s-au strâns din mai multe surse:

  • Bilete vândute - 35.000 de bilete
  • SMS-uri
  • Transferuri bancare
  • Încasările din publicitate ale Pro TV pe durata transmisiunii de la Arena Naţională (20.00-24.00)

În total, suma strânsă din toate aceste direcţii s-a ridicat la 4,5 milioane de lei, adică în jur de 900.000 de euro, potrivit ŞtirileProTV.ro.

Cât a donat Pro TV din publicitate?

Pro TV a donat toate încasările de publicitate din intervalul concertului. Cât adică?

Paginademedia.ro a estimat publicitatea difuzată în cele patru ore. Conform calculelor Paginademedia.ro, suma totală din reclamele date pe Pro TV se ridică la aproximativ 250.000-280.000 de euro.

Calculele Paginademedia.ro au luat în calcul audienţa reclamelor programate în intervalul 20.00-24.00.

Citeşte şi: Cati romani au vazut We are one, cel mai mare concert umanitar de pe Arena Naţională

Clienţi care au plătit "taxă de solidaritate". Preţ triplu

Pentru a contribui la donaţii, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, cea mai mare parte a clienţilor de publicitate au acceptat o "taxă de solidaritate", adică un preţ de aproape trei ori mai mare pentru publicitate faţă de costul normal.

Clienţii care au acceptat să doneze astfel mai mult au fost "prinşi" într-un carton în fiecare pauză publicitară. Un exemplu:

Lista completă a clienţilor care a acceptat preţul mai mare pentru a contribui la ajutorarea refugiaţilor este mai lungă:

  • Zewa
  • McDonald's
  • Fiterman Pharma
  • Glovo
  • Stella Artois
  • Elmiplant
  • Naturpharma
  • Lindt
  • Chio
  • Covalact
  • Biofarm
  • Nivea
  • Altex
  • Mathaus
  • Reckitt
  • Bergenbier
  • Beck's
  • Staropramen
  • Brico Depot
  • OLX
  • Caroli
  • Casa Pariurilor
  • Dedeman
  • Delaco
  • DeLonghi
  • Kenwood
  • Farmacia Dona
  • Dr. Oetker
  • Flanco
  • HelpNet
  • Hervis
  • Rom
  • Laropharm
  • Tymbark
  • La Festa
  • Metro
  • La doi paşi
  • Philips
  • Doppel herz
  • Regina Maria
  • Samsung
  • Selgros
  • Superbet
  • Telekom
  • Terapia
  • Unibet
  • Visa
  • Worwag
  • Lacalut

Concertul cartitabil We Are One a fost organizat de Saga Festival, Pro TV, Kiss FM şi Primăria Municipiului Bucureşti. A fost prezentat de Andi Moisescu şi Andreea Esca.

Au cântat la concert, printre alţii, Armin van Buuren, Tom Odell, Jamala, INNA, Grasu XXL, Voltaj, Spike, Feli, Guess Who, Vama, Irina Rimes, Carla’s Dreams, Andra, Horia Brenciu, Delia şi Antonia.

Citeşte şi: Cati romani au vazut We are one, cel mai mare concert umanitar de pe Arena Naţională

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • B.A.M, revin. Uite, si Pagina de media a dat un clasament al veniturilor pe 2020 aici: https://www.paginademedia.ro/stiri-media/cifre-de-afaceri-televiziuni-2020-20229594 Practic, in acel an, principalele televiziuni de stiri au facut profit. Ele se vad in ultima coloana afisata.
  • B.A.M, lucrez in domeniu, stiu foarte bine ce spun si repet: libertatea de exprimare nu-ti da dreptul sa spui pe post toate bazaconiile "soptite" in general de "mama" Rusia. Serios, ti-am zis de atatea ori: uita-te ce se intampla si la altii (nu vorbim de Rusia, Cuba, Coreea de Nord, Belarus si alte state conduse de dictatori)! In alta ordine de idei, cu toate costurie care implica salarii (exorbitante le au doar *** de serviciu), hartie, curent, mentenanta, bla, bla, televiziunile de "stiri" (in special Romania TV si Antena 3) fac profituri uriase, taman cu ajutorul oamenilor politici. Cand am spus ca se castiga 2000-2500 pe ora, am pus pragul cel mai de jos cu putinta, adica la orele la care nu sunt prea multi oameni cu ochii in tv, insa in Prime Time fac si mai multi. Aici exista un articol din 2020, daca imi da voie Pagina de media sa pun link: https://gadget.ro/cati-bani-au-facut-televiziunile-din-romania-in-2020/ Daca nu reusesti sa vezi articolul, acolo se spune printre altele: Romania TV (Ridzone Computers) – cifră de afaceri de 11.2 milioane euro şi profit de 4.3 milioane euro. Asadar, despre ce cheltuieli vorbesti? Bine, ele exista, dar de ce crezi ca exista atatea televiziuni de stiri, daca n-ar fi profitabile? Nu te pune un pic pe ganduri?
  • Felicitări, Pro tv pentru toată implicarea și ajutorul oferit! Nu s-a mai implicat nicio televiziune la fel de mult ca PRO.
    Felicitări și tuturor celor care au acceptat să plătească un preț mai mare pentru o cauza bună!
  • @Melomanu, Smiley nu a fost în tara la momentul concertului.
    Se întoarce azi din America.
    Dacă ar fi fost, cu siguranță ar fi participat.
    Este unul dintre cei mai apreciați artiști romani, despre ce *** vorbești??
  • Dragoș, ai uitat că din banii ăia se scad salariile exorbitante ale angajaților, utilitățile exorbitante (curent, apă, căldură), alte consumabile (hârtie, baterii de microfoane, etc), și multe altele.
    Dispar REPEDE banii din încasări!!! Amenzile ăstea se plătesc din PROFITUL televiziunii, cât o fi și ăla (în condițiile prezentate mai sus)...
    Ceea ce propui tu, e la limita de a fi ABUZ DIN PARTEA STATULUI!!!!
    GĂNDEȘTE-TE ȘI LA ASTA!!! O televiziune, în primul rând, E O ÎNTREPRINDERE care, dacă e "pe minus" câtuși de puțin, poate fi rău pentru ea!!!
    Și așa 95% dintre amenzile CNA sunt fie ABUZIVE, fie pe CRITERII POLITICE!!!
    Așa rău (și ipocrit) cum e în prezent, e INFINIT MAI BINE decât cum propui tu!!!
    P.S.
    Tu practic te raportezi DOAR la conducere, UITÂND practic de BAZA televiziunii, respectiv de restul angajaților sau de cele menționate MAI SUS!!!
  • Asadar, intr-o seara obisnuita, Pro incaseaza din publicitate cam 20-25.000 de euro pe ora. Sa zicem ca o televiziune de "stiri" cum e Romania TV, incaseaza cam 10% din ce face Pro-ul, asadar cam 2000-2500 de euro. Va dati seama cat de mici, cat de neinsemnate sunt amenzile CNA de 5000 sau 10.000 de lei pentru o astfel de televiziune? Schimbati Legea Audiovizualului si dati amenzi in procente, adica cel putin 20% din incasarile din ziua respectiva. Abia atunci nu vom mai vedea derapaje sau fake news-uri pe tv.
  • Mila Kunis si sotul au strans vreo 20 de milioane. Ce inseamna sa ai prieteni bogati!
  • păi smiley nu a fost? cum e posibil sa fi fost lipsită lumea de grohăielile dânsului? mai ales că e în haita protv. sau nu l-ati menționat în lista aia scurtă? daca asta e motivul... va rog sa nu mai repetati greseala

Trimite un comentariu

sus