Skip to main content

VIDEO. Selfie-ul „perfect” distruge stima de sine. Dove, clip despre efectul pozelor cu „filtru” postate în social media

 
Foto: Youtube / Dove
Foto: Youtube / Dove
VIDEO. Selfie-urile postate în social media le distrug tinerelor încrederea în sine. Este vorba, bineînţeles, de selfie-urile prelucrate exagerat care creează o imagine distorsionată asupra realităţii.
Publicitate
 
De la această idee a pornit cea mai recentă campanie a brandul Dove, care-şi propune să arate presiunea pe care o are social media asupra adolescentelor.
 

Dove a lansat şi „Povestea nespusă a unui selfie”, un clip care arată efectul pe care-l au pozele prelucrate şi postate de tinere pe net. 
 
Andreea Dicu, Brand Manager Dove:

„Noul film Dove prezintă povestea din spatele selfie-urilor, toate emoţiile şi paşii spre încercarea de a obţine selfie-ul perfect, dar şi modul în care instrumentele de editare, cândva disponibile doar profesioniştilor, sunt acum la îndemâna tuturor printr-o apăsare de buton.

Fără a conştientiza impactul negativ, tinerii ajung să îşi modifice propria imagine afişată online pentru a se încadra în nişte standarde nerealiste de frumuseţe.

Faptul că fetele încep de la o vârstă din ce în ce mai mică să îşi modifice imaginile pentru a fi cât mai asemănătoare cu prietenii, celebrităţile sau influencerii cu care se compară trebuie să ne dea de gândit şi cred ca e şi datoria noastră, a brandurilor, să îi ajutăm să îşi dezvolte încrederea în sine şi să îi ajutăm să fie mai responsabili în mediul online.” 

Noua campanie a plecat de la un sondaj, realizat tot de Dove, din care au reieşit următoarele concluzii
 
- 74% dintre fetele care au o încredere în sine scăzută folosesc aplicaţii de editare foto pentru a schimba felul în care arată în poze
 
- Mai mult de jumătate dintre fete folosesc filtre pentru a le face „să arate mai bine”
 
- Fetele încep să folosească filtre pentru social media încă de la 11 ani
 
Pe lângă videclipul de pe Youtube, Dove a lansat şi „Ghidul despre Încrederea în sine şi Social Media”, care le va da părinţilor sfaturi în legătură cu subiectul de faţă. Ghidul poate fi descărcat de AICI.
 
Iniţiativele Dove fac parte din programul „Dove - Ai încredere în tine”, , care se desfăşoară la nivel global din 2004, şi în cei 16 ani de implementare a ajuns la peste 69 de milioane de tineri din 150 de ţări. Începând cu anul acesta, programul este implementat şi în şcolile din România, ajungând deja la peste 1500 de tineri în primele luni ale anului. 

VIDEO. Filmul Dove - „Povestea nespusă a unui selfie”

Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus