Skip to main content

Studiu de CAZ. Rezultatele unui proiect special Dove, care s-a văzut pe site-urile Ringier. Melania Medeleanu, în campanie

 
Foto - Pexels
Foto - Pexels

Studiu de CAZ. Ce rezultate a scos un proiect special Ringier România pentru brandul Dove? Melania Medeleanu se numără printre vedetele care au fost implicate. Este vorba despre o declinare a campaniei globale „Frumuseţe fără filtre”, făcută special pentru site-urile din portofoliul trustului. 

Publicitate

Este marcată şi o premieră: rezultatele au fost obţinute prin nou instrument de măsurare a publicităţii, implementat de Ringer pe site-urile pe care are în portofoliu: Unica, Elle, Viva, Libertatea pentru femei, dar şi altele. 

Reamintim că la jumătatea lunii septembrie Ringier a anunţat că va măsura publicitatea altfel. Mai exact, că o va măsura şi după felul în care consumatorul reacţionează când vede o reclamă, nu doar afişările şi click-urile. Practic, când intri pe site-urile Ringier poţi fi întrebat despre reclamele de acolo (dacă clientul din reclama respectivă optează pentru acest instrument).

De notat că la crearea campaniei de conţinut nativ „Frumuseţe fără filtre”, Ringier România a lucrat şi cu agenţia MindShare Romania.


Citeşte şi: Ringier anunţă că măsoară şi altfel publicitatea: intri pe site şi poţi fi întrebat despre reclamele de acolo


Rezultate: milioane de persoane au văzut campania

Cei de la Ringier spun că s-a produs „o îmbunătăţire de peste 50% a imaginii de brand a Dove prin Frumuseţe fără filtre”, conform datelor pe care trustul le citează.

Au fost măsuraţi patru indicatori în acest sens: awareness (conştientizare), opinion, positive attitude (atitudine pozitivă) şi preference (preferinţe). 

În cifre, conform raportului, campania a generat aproape 1,8 milioane de vizualizări pentru bannere (campania de displayşi 350.000 de vizualizări ale materialelor video, cu un reach de aproape 290.000 de utilizatori pe Facebook.

Au fost implicate nume din online şi din zona de implicare civică. Pe lângă discuţia cu Melania Medeleanu, au fost şi trei video-interviuri cu trei tinere, care au vorbit despre efectele negative ale social media:

  • Gen Z – Luiza Niculuşcă, ilustratoare
  • Mara Oprea, regizoare
  • Andreea Potra, preşedinta Girl Up România 
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Iti dai seama ca fara Ringier, Dove n-ar mai fi facut in veci clabuci?!
  • 50%?

    După această campanie, P&G mai este în business sau și-au declarat înfrângerea și au renunțat la divizia de beauty?

Trimite un comentariu

sus