Skip to main content

Echipa start-up.ro lansează Green Start-Up, o publicaţie dedicată afacerilor sustenabile

 
Echipa start-up.ro lansează Green Start-Up, o publicaţie dedicată afacerilor sustenabile

InternetCorp a lansat Green Start-Up, publicaţie cu articole în limbile română şi engleză destinată sustenabilităţii şi dezvoltării durabile a afacerilor din România şi Europa. Noua publicaţie este dezvoltată de site-ul start-up.ro, ce acoperă zona de antreprenoriat, şi care este condus de Vlad Andriescu, din funcţia de redactor-şef. 

Publicitate

Green Start-Up este un proiect ce va aborda teme precum ESG (environmental, social, governance), mobilitate, energie şi mediu dintr-o perspectivă antreprenorială, spun reprezentanţii InternetCorp.

Publicaţia vrea să funcţioneze ca un ghid de bune practici pentru business-uri mari sau mici, adunând în acelaşi loc cele mai de impact iniţiative ale companiilor europene şi inovaţiile care transformă planeta într-un loc mai bun, mai adaugă reprezentanţii InternetCorp.

Site-ul va putea fi accesat în limba română pe https://green.start-up.ro/ şi direct în limba engleză pe greenstartup.tech/

Octavian Palade, Content Strategy Manager InternetCorp, declară:

„Iniţiativa din spatele Green Start-Up a venit atât din dorinţa noastră de a sprijini business-urile verzi şi corecte, cât şi din nevoia antreprenorilor de a fi la curent cu tehnologiile sustenabile, cu practicile responsabile.

Pandemia a accentuat atenţia pe care o acordăm problemelor de mediu şi nevoilor sociale şi, cu toate că se vorbeşte din ce în ce mai mult despre sustenabilitate şi responsabilitate, noi suntem de părere că încă nu se vorbeşte suficient şi că, în mod clar, nu se acţionează suficient. Iar informaţiile relevante şi popularizarea exemplelor demne de urmat pot determina acţiune şi schimbare la nivel de industrii.

Am ales să lansăm Green Start-Up ca un proiect bilingv pentru a le oferi business-urilor din România care contribuie la schimbare o expunere internaţională, deci şi mai multe şanse de a atrage clienţi şi investitori, dar şi pentru că problemele sociale şi de mediu ne afectează pe toţi - indiferent de ţara în care locuim sau de limba vorbită. Iar cu sprijinul partenerilor noştri din cadrul Primavera Digital Group, dar şi cu sprijinul publicaţiilor locale din portofoliul InternetCorp, suntem mai mult decât încrezători că acest proiect va genera un impact major într-un timp foarte scurt”

Vlad Andriescu, redactor-şef start-up.ro, declară:

„Importanţa sustenabilităţii în dezvoltarea companiilor din România şi Europa este demonstrată şi de interesul creat de apariţia Green Start-Up. Astfel, primul partener al proiectului va fi Banca Comercială Română, aliat de tradiţie al antreprenoriatului din România, dar şi a dezvoltărilor din zona sustenabilităţii verzi.

BCR consideră că importanţa mediului, a capitalului uman şi respectarea acestuia şi un mod de lucru corect faţă de toţi factorii din jur (conceptul ESG – Environment Social Governance) a devenit o prioritate pentru întreaga lume şi un mod de a investi sustenabil pentru generaţiile viitoare”.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus