Skip to main content

Lidl, Digi, Vodafone, Dacia cât de sănătoase digital sunt? Publicis şi Digitas, proiect despre sănătatea digitală a brandurilor

 
Sursa foto: Pexels.com
Sursa foto: Pexels.com
Agenţiile Publicis şi Digitas România, cu ajutorul Data Intellligence Team, au dezvoltat o platformă prin care să monitorizeze sănătatea principalelor branduri în digital, cum ar fi Lidl, Digi, Vodafone.
Publicitate
 
Noua platformă se numeşte „Digital Health Index” şi a fost creată pentru „pentru a pune la dispoziţia clienţilor, în timp real, informaţii relevante despre starea brandurile acestora - de la radiografierea brandurilor şi a concurenţei până la diverse predicţii în scopul luării celor mai bune decizii de business”, spun reprezentanţii agenţiilor.
 
În fiecare lună se vor face clasamente  pentru următoarele categorii: Auto, Banking, Retail, Telecom.
 
În prima etapă a analizei au fost calculate calitatea brandurilor în prima parte a anului 2021 (Ianuarie-Martie) şi ultimul trimestru din 2020 (Octombrie-Decembrie).

Cum se calculează Indicele de Sănătate Digitală?

Sunt trei scoruri principale:
 
1. Digital Power Score/ Scorul de Putere Digitală măsoară cât de interesant este brandul respectiv pentru consumatori aşa cum se manifesta online.
 
2. Content Power Score / Scorul de Putere a Conţinutului măsoară prezenţa online a unui brand, pornind de la sursele menţiunilor din spaţiul digital.ro şi face o pondere cu impactul pe care îl au aceste menţiuni (viewership). Cu alte cuvinte, nu este suficient să ai apariţii în online, ele trebuie sa fie şi puternice pentru a obţine un scor mai mare.
 
3. Conviviality Score / Scorul de Convivialitate măsoară nivelul de empatie a unui brand dat de câteinteracţiunipozitive are acel brand în Social Media.
 

Primerele rezultatele ale Indicelui de Sănătate Digitală:

 
Octombrie-Decembrie 2020:

1. BMW - 63.2 (DHI), 59.1 (Digital Power), 64.4 (Content Impact), 63.9 (Conviviality)

2. Audi - 59.4 (DHI), 72.0 (Digital Power), 46.4 (Content Impact), 70.7 (Conviviality)

3. Ford - 54.5 (DHI), 59.6 (Digital Power), 34.7 (Content Impact), 58.4 (Conviviality)

Ianuarie-Martie 2021:

1. BMW - 61.6 (DHI), 70.2 (Digital Power), 50.8 (Content Impact), 63.9 (Conviviality)

2. Dacia - 57.1 (DHI), 41.3 (Digital Power), 59.4 (Content Impact), 70.7 (Conviviality)

3. Audi - 56.9 (DHI), 68.9 (Digital Power), 43.6 (Content Impact), 58.4 (Conviviality)

 
 
Octombrie-Decembrie 2020:

1. Banca Transilvania - 53.8 (DHI), 43.1 (Digital Power), 48.5 (Content Impact), 65.6 (Conviviality)

2. Garanti Bank - 52.9 (DHI), 6.8 (Digital Power), 80.1 (Content Impact), 78.6 (Conviviality)

3. Raiffeisein Bank - 51.4 (DHI), 53.2 (Digital Power), 39.5 (Content Impact), 61.5 (Conviviality)

Ianuarie-Martie 2021:

1. Banca Transilvania - 51.5 (DHI), 41.3 (Digital Power), 47.7 (Content Impact), 65.6 (Conviviality)

2. BCR - 51.3 (DHI), 34.8 (Digital Power), 40.5 (Content Impact), 78.6 (Conviviality)

3. Raiffeisein Bank - 49.7 (DHI), 50.8 (Digital Power), 36.9 (Content Impact), 61.5 (Conviviality)

 

Octombrie-Decembrie 2020:

1. Vodafone - 57.4 (DHI), 36.8 (Digital Power), 72.6 (Content Impact), 65.6 (Conviviality)

2. Orange - 52.8 (DHI), 45.0 (Digital Power), 55.6 (Content Impact), 59.6 (Conviviality)

3. RCS & RDS - 41.4 (DHI), 23.3 (Digital Power), 27.4 (Content Impact), 76.6 (Conviviality)

Ianuarie-Martie 2021:

1. Vodafone - 60.8 (DHI), 43.3 (Digital Power), 73.5 (Content Impact), 65.6 (Conviviality)

2. Orange - 53.4 (DHI), 53.2 (Digital Power), 47.3 (Content Impact), 59.6 (Conviviality)

3. RCS & RDS - 43.5 (DHI), 33.6 (Digital Power), 20.2 (Content Impact), 76.6 (Conviviality)
 
 
Octombrie-Decembrie 2020:

1. Lidl - 55.5 (DHI), 52.3 (Digital Power), 42.4 (Content Impact), 70.8 (Conviviality)

2. Carrefour - 53.3 (DHI), 38.0 (Digital Power), 59.0 (Content Impact), 65.4 (Conviviality)

3. Mega Image - 49.8 (DHI), 7.7 (Digital Power), 74.3 (Content Impact), 64.0 (Conviviality)

Ianuarie-Martie 2021:

1. Lidl - 59.9 (DHI), 58.9 (Digital Power), 50.1 (Content Impact), 70.8 (Conviviality)

2. Carrefour - 54.1 (DHI), 45.8 (Digital Power), 51.0 (Content Impact), 65.4 (Conviviality)

3. Auchan - 47.6 (DHI), 29.5 (Digital Power), 49.3 (Content Impact), 64.0 (Conviviality)

 
Autor: Daniel Samoilă daniel.samoilapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

Trimite un comentariu

sus