Skip to main content

Libertatea marchează 36 de ani printr-o campanie de brand despre rolul presei: „Apărăm libertatea. De 36 de ani, în fiecare zi."

 
Libertatea marchează 36 de ani printr-o campanie de brand despre rolul presei: „Apărăm libertatea. De 36 de ani, în fiecare zi."

Libertatea a lansat campania aniversară „Apărăm libertatea. De 36 de ani, în fiecare zi".

Publicitate

Campania, construită în jurul unor mesaje cu dublu sens - reflecţii universale despre adevăr, realitate şi informare, "aduce în prim-plan importanţa libertăţii de exprimare, într-o societate aflată în permanentă schimbare", spun cei de la Ringier.

Cei de la Ringier explică ideea campaniei:

"Prin titluri inteligente, cu trimiteri subtile, Libertatea reuşeşte să creeze o conversaţie despre rolul presei, fără a se pozitiona in context competitiv. Mesajele funcţionează simultan, ca manifest lucid pentru publicul larg şi ca o recunoaştere a rolului esenţial pe care îl are jurnalismul autentic."

Campania aduce in atenţia publicului headline-uri precum:

  • „Ştirile pot fi pro sau contra. Libertatea spune lucrurile aşa cum sunt."
  • „Adevărul poate fi ascuns. Libertatea îl scoate la lumină."
  • „Să fii observator nu e de ajuns. Libertatea cere implicare."
"Este o campanie care urmăreşte să readucă în atenţie conceptul de Libertate, printr-un mix de media accesibil indiferent de generaţie - print, radio, TV, digital şi social media - la care se adaugă o componentă specială de digital outdoor, realizată în parteneriat cu Phoenix Media, menită să aducă mesajele cât mai aproape de oameni, în mijlocul traseelor lor zilnice", mai spun cei de la Ringier.
 
Totodată, data de 22 decembrie, ziua în care s-a născut Libertatea, devine un moment cu totul special în economia campaniei: "vom realiza un takeover complet al tuturor suporturilor Phoenix Media din Bucureşti. Practic, pe parcursul întregii zile, toate ecranele Phoenix Media din Bucureşti vor difuza exclusiv mesajele campaniei aniversare Libertatea."

Andrei Bereandă, Managing Director, Ringier România:

"Dacă dicţionarul defineşte "libertatea" ca "posibilitatea de a acţiona după propria voinţă" şi "dreptul fundamental de liberă manifestare a personalităţii", pentru noi, de 36 de ani, aceste cuvinte au devenit o misiune asumată zi de zi. Această campanie reaminteşte de ce Libertatea rămâne una dintre cele mai importante voci ale jurnalismului.
 
Cei 36 de ani nu sunt doar o cifră, ci dovada rezistenţei unei echipe care a ales să fie atentă, curioasa şi curajoasă. Aceasta este promisiunea noastră continuă: să apărăm libertatea cuvântului ca pe cel mai de preţ drept al cetăţenilor pe care îi informăm zi de zi."

Dorin Chiotea, Redactor Şef, Libertatea:

"Libertatea nu este doar o platforma de stiri. Este o promisiune perpetua, faţă de oamenii care ne citesc. De 36 de ani, ne uităm în ochii adevărului, chiar şi atunci când doare. Libertatea este despre empatie, despre a spune povestea fiecăruia dintre noi, cu respect şi curaj. Pentru mine, această campanie e un mesaj către cititori: suntem aici, nu plecăm nicăieri şi continuăm să vă apărăm dreptul la adevăr."

Alexandru Milea, Head of Digital Marketing, Ringier România:

"Este o bucurie si o plăcere sa putem sa vorbim despre Libertate si despre Libertatea, in acelaşi context, in aceasta campanie aniversara menită să ne reamintească tuturor despre acest concept care trebuie protejat si trăit cu responsabilitate, dar si despre rolul fundamental al media, indiferent de vremuri: acela de a informa corect şi liber. 
 
Într-o lume grăbită, în care atenţia e o resursă rară, am ales sa vorbim despre Libertate într-un mod creativ, care sa dea oamenilor ocazia sa redescopere acest concept si sa reflecteze la importanţa lui."

GALERIE FOTO

Echipa de proiect:

Mihaela Stănculescu - Head of Marketing
Alexandru Milea - Head of Digital Marketing
Dan Cretu - Art Director
Ionela Lupu - Video Manager
Maria Rusu - Social Media Manager

 

Autor: Claudia Baidoc claudia.baidocpaginademedia.ro
viewscnt

sus